Gry polityczne Michnika i Urbana. z Kiejkutami w tle. i Palikot

Data: 2012-04-06 13:46:53
Autor: Obserwator
Gry polityczne Michnika i Urbana. z Kiejkutami w tle. i Palikot
...oraz jak zwykle proruskie sluzby specjalne...

http://mediawiki.salon24.pl/406025,uwiezieni-w-kiejkutach-michnik-urban-i-palikot

*Kilka dni temu w artykule "Medialna manipulacja w sprawie tajnych więzień
CIA"postawiłem tezę, że cykl artykułów Gazety Wyborczej dotyczących Kiejkut
jest zaplanowanym atakiem środowisk "postępowych"  skupionych wokół Janusza
Palikota i wspomnianej gazety wobec  Leszka Millera i Zbigniewa Siemiątkowskiego.

Zwracałem przede wszystkim uwagę na pominięcie w publikacjach GW  nazwiska
Chalida Szejka Mohammeda, odpowiedzialnego za zamachy z 11 września.

Wracam dziś do tej sprawy ze względu na wezwanie Palikota do uwolnienia
Kiejkut. Nie od dziś wiadomo, że sukces wyborczy partii Janusza Palikota jest
związany ze wsparciem jakie dostał od już tu przywoływanej  "Wyborczej" oraz
Jerzego Urbana. Kamieniem węgielnym artykułów Czuchnowskiego o więzieniach CIA było fiasko
rozmów dotyczących wchłonięcia SLD przez Ruch Palikota i nieudana misja
Kwaśniewskiego w tej sprawie. Postanowiono na linii Michnik - Urban o daniu
nowej amunicji Palikotowi, swojej antypatriotycznej i antyklerykalnej
gwieździe.  Bezpośrednie rozmowy odbyły się jeszcze w październiku w
mieszkaniu Palikota. Nie wiem kto był źródłem przecieku z prokuratury, ale można się domyślać, że
nad sprawą pracował były esbek, a obecny wydawca NIE Hipolit Starszak.  Postać znana także ze stworzenia pojęcia "wiewiórek" oraz bycia Zastępcą
Prokuratora Generalnego w czasie, kiedy Michnik "bobrował" w archiwach MSW.

Co ciekawe urbanowskie NIE o sprawie Kiejkut pisało już od 2007 roku, także
piórem Rozenka. Zaskakuje to, że wtedy obok panów Millera i Siemiątkowskiego
przewijało się nazwisko Kwaśniewski, ale co ważniejsze publikacje NIE opierały
się o historię Szejka, którą pominęła GW. Dziś byłe miejsce zatrudnienia posła
Rozenka milczy w tej sprawie.*

--

Gry polityczne Michnika i Urbana. z Kiejkutami w tle. i Palikot