Grymatyzator 3

Data: 2011-01-10 22:31:01
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
Hej!

To jest crosspost i (ponownie) mam nadzieję, że nie uznacie go za spam.

W krakowskiej rozgłości Radiofonia prowadzę wraz z przyjaciółmi audycję
"Klimatyzator". Od czasu do czasu robimy odcinek specjalny, poświęcony grom
i ilustrowany muzyką z tychże. Do tej pory powstały dwa tego typu programy
z dość bogatymi playlistami (o nich poniżej).

Kolejny "Grymatyzator", nr. 3, nadchodzi wielkimi krokami. Już teraz
zapraszam stałych i nowych słuchaczy na tenże odcinek, a odbędzie się on w
czwartek, 27 stycznia. Gry, gry i tylko gry, okiem i uchem pasjonatów.
Przez trzy godziny :-)

Jak zwykle postaramy się o jakieś nagrody w ramach konkursów, być może tym
razem wyjdziemy poza nasze osobiste zbiory.

Radiofonia dostępna jest w Krakowie na częstotliwości 100.5 FM.

Strona: http://radiofonia.fm
Facebook: http://www.facebook.com/radiofonia.fm

Można słuchać nas także w internecie pod poniższym adresem:

http://www.radiofonia.fm/radiofonia.m3u

Klimatyzator posiada własne profile:

http://www.facebook.com/Klimatyzator
http://twitter.com/klimatyzator

Przy czym profil na Twitterze to tylko echo tego co dzieje się na
Facebooku.

Na zachętę playlisty z poprzednich "Grymatyzatorów":

http://www.facebook.com/note.php?note_id=137258577733
http://www.facebook.com/note.php?note_id=324409117733

Na potrzeby odcinka pozwolę założyć sobie osobny wątek tuż przed jego
rozpoczęciem, w ramach przypomnienia i uruchomienia kolejnego kanału
komunikacji pomiędzy Wami, nami i eterem. Standardowa metoda kontaktu w
trakcie audycji, czyli Facebook, także będzie aktywny :-)

Robimy to tylko dlatego, że kochamy grać i uwielbiamy o tym rozmawiać.
Zapraszamy więc gorąco.

Pozdrawiam!

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-10 23:26:19
Autor: Mateusz Ludwin
Grymatyzator 3
Rzecze Michał Gancarski:

[...]

Ma być Mark Morgan.
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

Data: 2011-01-11 07:56:45
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
On Mon, 10 Jan 2011 23:26:19 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

Rzecze Michał Gancarski:

[...]

:-)

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-11 02:44:30
Autor: piorun
Grymatyzator 3
Dnia 2011-01-10 22:31:01 w wiadomości
<news:157grbm03nsrq.1dx00cykii4r9.dlg40tude.net> użytkownik *Michał
Gancarski* napisał:
Hej!

To jest crosspost i (ponownie) mam nadzieję, że nie uznacie go za spam.

No i git :)
A będzie muzyka z Super Meat Boy? Będzie, będzie, będzie? :>
--
     Jakub 'piorun' Hamczyk
     gg:1079513

Data: 2011-01-11 07:56:36
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3

Gancarski* napisał:
Hej!

To jest crosspost i (ponownie) mam nadzieję, że nie uznacie go za spam.

No i git :)
A będzie muzyka z Super Meat Boy? Będzie, będzie, będzie? :>

A bo ja to wiem? :-)

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-12 15:48:26
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
Ach, oczywiście proszę o listę życzeń, porgróżki, propozycje itp. Jak
zwykle - nie spełnimy 99% i dlatego będziemy prowadzić audycję z bunkra
przeciwatomowego. Niemniej każda sugestia może okazać się skuteczna :-)

Pozdrawiam!

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-12 20:18:07
Autor: Mateusz Ludwin
Grymatyzator 3
Rzecze Michał Gancarski:

Ach, oczywiście proszę o listę życzeń, porgróżki, propozycje itp. Jak
zwykle - nie spełnimy 99% i dlatego będziemy prowadzić audycję z bunkra
przeciwatomowego. Niemniej każda sugestia może okazać się skuteczna :-)

| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

Data: 2011-01-12 22:09:15
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
On Wed, 12 Jan 2011 20:18:07 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

Rzecze Michał Gancarski:

Ach, oczywiście proszę o listę życzeń, porgróżki, propozycje itp. Jak
zwykle - nie spełnimy 99% i dlatego będziemy prowadzić audycję z bunkra
przeciwatomowego. Niemniej każda sugestia może okazać się skuteczna :-)

|| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ || | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | || | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | || | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | || | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

:-)

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-12 22:40:27
Autor: Mateusz Ludwin
Grymatyzator 3
Rzecze Michał Gancarski:

Rzecze Michał Gancarski:

> [...]

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ || | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | || | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | || | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | || | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

http://www.youtube.com/watch?v=Vjyhx49BIzc

Kupiłem soundtrack, więc jakby coś to mam mp3.

Data: 2011-01-12 22:42:34
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
On Wed, 12 Jan 2011 22:40:27 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

[...]

:-)

http://www.youtube.com/watch?v=Vjyhx49BIzc

Kupiłem soundtrack, więc jakby coś to mam mp3.

Ja również kupiłem soundtrack, więc jakby coś to mam mp3 :-D

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-12 22:53:50
Autor: Mateusz Ludwin
Grymatyzator 3

http://www.youtube.com/watch?v=JSlkjVhOkrE

Data: 2011-01-13 09:01:46
Autor: Jader
Grymatyzator 3
W dniu 01/12/2011 03:48 PM, Michał Gancarski pisze:
Ach, oczywiście proszę o listę życzeń, porgróżki, propozycje itp. Jak
zwykle - nie spełnimy 99% i dlatego będziemy prowadzić audycję z bunkra
przeciwatomowego. Niemniej każda sugestia może okazać się skuteczna :-)

A z Age of Conan coś było? Wielokrotnie nagradzana muzyka. Tak tylko przypominam...

Jader

Data: 2011-01-13 09:19:59
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
On Thu, 13 Jan 2011 09:01:46 +0100, Jader wrote:

[...]

To piękna ścieżka, tylko jakoś nie mogę się do niej przekonać :/ Tzn.
doceniam jej wykonanie itd. ale ten klimat... poza kontekstem gry w ogóle
go nie czuję.

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-13 11:43:24
Autor: Jader
Grymatyzator 3
W dniu 01/13/2011 09:19 AM, Michał Gancarski pisze:

To piękna ścieżka, tylko jakoś nie mogę się do niej przekonać :/ Tzn.
doceniam jej wykonanie itd. ale ten klimat... poza kontekstem gry w ogóle
go nie czuję.

Zależy który kawałek, ale rzeczywiście, podobnie jak z muzyką filmową, ciężko może być w oderwaniu od obrazu. Dlatego musiałby w radio być jakiś podkład literacki przynajmniej przed muzyką - wiersz czy jakiś kawałek opisu przyrody :) Pamiętam, kiedyś (cóż, niestety nie słucham trójki od 20 lat chyba) Piotra Kaczkowskiego (Minimax) i jego translacje przed lub w trakcie różnych nastrojowych utworków :) On by mi do tego pasował :) http://www.youtube.com/watch?v=5Kn99vRCbww
A Może słuchasz w zestawieniu ze ścieżkami z innych gier, to faktycznie nie pasuje, bo za mało rąbie ;)

Jader

Data: 2011-01-13 12:27:56
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3

Nie no, o inne ścieżki nie chodzi tylko o początek tego co napisałeś :-)

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-13 14:30:27
Autor: Greg McRazy
Grymatyzator 3
W dniu 2011-01-10 22:31, Michał Gancarski pisze:

[...]

I ta audycja będzie przez cały czwartek czy zaczyna się i kończy o jakiejś konkretnej porze? ;)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2011-01-13 14:32:53
Autor: piorun
Grymatyzator 3

Zapewne standardowo od 21 do północy.
--
     Jakub 'piorun' Hamczyk
     gg:1079513

Data: 2011-01-13 15:22:48
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
On Thu, 13 Jan 2011 14:30:27 +0100, Greg McRazy wrote:

[...]

Jednak od 21:00 do północy :-)

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-16 20:04:45
Autor: Gabriel Zastawnik
Grymatyzator 3

Użytkownik "Michał Gancarski" <michal@gancarski.com> napisał w wiadomości news:157grbm03nsrq.1dx00cykii4r9.dlg40tude.net...
Robimy to tylko dlatego, że kochamy grać i uwielbiamy o tym rozmawiać.
Zapraszamy więc gorąco.

Mam nadzieje ze nie zabraknie: http://www.youtube.com/watch?v=EAANKFPchtA&feature=related
Dragon Age: Origins game music - Leliana's song.

Przepiekna piesn. Szczeka mi opadla doslownie jak to zobaczylem i uslyszalem w grze. Dawno nic nie zrobilo na mnie takiego wrazenia:)

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-01-16 23:40:35
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
On Sun, 16 Jan 2011 20:04:45 +0100, Gabriel Zastawnik wrote:

[...]

Patrz moja odpowiedź Jaderowi :-) To ta sama Pani.

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-17 19:02:13
Autor: Gabriel Zastawnik
Grymatyzator 3

Użytkownik "Michał Gancarski" <michal@gancarski.com> napisał w wiadomości news:b804oi293d4z$.ws01sobq64kx$.dlg40tude.net...
Patrz moja odpowiedź Jaderowi :-) To ta sama Pani.

Znaczy ze jak? Ze nie czujesz klimatu, ze piekna piesn, ale nie?:P
NO NIE MOZESZ TEGO ZROBIC!! Znaczy mozesz.. ale nie rob:)

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-01-17 19:47:46
Autor: Saiko Kila
Grymatyzator 3
Proces Gabriel Zastawnik <zastawka@poczta.fm> zwrócił błąd:

Patrz moja odpowiedź Jaderowi :-) To ta sama Pani.

Znaczy ze jak? Ze nie czujesz klimatu, ze piekna piesn, ale nie?:P
NO NIE MOZESZ TEGO ZROBIC!! Znaczy mozesz.. ale nie rob:)

Takie tam "miałczenie" :P

Niezbyt pasuje do tej muzyki co grają normalnie.

--
Saiko Kila
"What happened to the squirrels?"

Data: 2011-01-17 20:32:42
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
On Mon, 17 Jan 2011 19:02:13 +0100, Gabriel Zastawnik wrote:

[...]

Jak myślisz, czemu w tym wątku jest tak mało sugestii? Bo nikt po raz
trzeci nie chce już podsuwać swoich ulubionych soundtracków :-) 95%
wymarudzę z audycji w taki czy inny sposób. Bo cośtam, bo szmośtam.

Co więcej, w tym odcinku będzie jeden kawałek, przy którym będziesz
krzyczał "DLACZEGO NIEPUŚCILI LELIANY I HURKUW, A PUŚCILI TO
ŻEMPOLENIE!!!!". :-)

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-18 23:56:15
Autor: Saiko Kila
Grymatyzator 3
Proces Michał Gancarski <michal@gancarski.com> zwrócił błąd:

Jak myślisz, czemu w tym wątku jest tak mało sugestii?

Może ja już ślepawy jestem, ale nie zauważyłem żebyś sugerował podawanie
sugestii ;P

Niezbyt mi pasuje, bo to ilustracyjna, ale może to się spodoba:
http://www.kirillpokrovsky.com/
Konkretnie chodzi mi o linki do muzyki z Divinity 2.

Data: 2011-01-17 01:00:17
Autor: mrmisio
Grymatyzator 3
W dniu 2011-01-16 20:04, Gabriel Zastawnik pisze:

[...]

Z innej bajki - a co z lekko niepokojacymi dzwiekami z Silent Hill?

http://www.youtube.com/watch?v=cIZlIQKquNk

Data: 2011-01-17 09:29:00
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
On Mon, 17 Jan 2011 01:00:17 +0100, mrmisio wrote:

[...]

Były wcześniej, a raczej się nie powtarzamy, choć jeden wyjątek zrobimy.

--
Michał Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2011-01-24 09:44:06
Autor: Michał Gancarski
Grymatyzator 3
Hej!

Mogę potwierdzić, że seriws Gamemusic.pl ufundował trzy oryginalne
soundtracki (dwa pełne i jeden singiel) z gier video. Będziemy rozdawać je
na antenie.

Pa

--
Michał Gancarski