Grypa

Data: 2010-08-12 20:58:13
Autor: Marek Czaplicki
Grypa
,-- -- [  ]
| śledztwo [w sprawie świńskiej grypy] prowadzi od marca Parlament
Europejski. Posłowie podejrzewają, że pod wpływem koncernów
farmaceutycznych rządy państw UE dopuściły się marnotrawstwa publicznych
pieniędzy na szczepienia. - Na dywanik wezwiemy wszystkie agendy i
instytucje Komisji Europejskiej, które nie potrafiły właściwie zareagować
na panikę - mówi Bogusław Sonik, europoseł PO. `-- --
http://wyborcza.pl/1,75476,8241570,Na_pandemii_swinskiej_grypy_rzady_stracily_miliardy.html
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-12 21:51:57
Autor: Kaczysta
Grypa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i41g86$fgb$1inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
> [...]
instytucje Komisji Europejskiej, które nie potrafiły właściwie zareagować
na panikę - mówi Bogusław Sonik, europoseł PO.
`-- --
http://wyborcza.pl/1,75476,8241570,Na_pandemii_swinskiej_grypy_rzady_stracily_miliardy.html
-- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67..
A teraz zaczyna się kolejna afera - z bakterią z Pakistanu.
AZ.

Data: 2010-08-12 21:58:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Grypa

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c6450df$0$27042$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
-- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67..
A teraz zaczyna się kolejna afera - z bakterią z Pakistanu.

A nie pochwalicie pani Kopacz? Chyba nie, bo ona z PO.

Data: 2010-08-12 21:59:42
Autor: raff
Grypa

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
,-- -- [ ]
> [...]

A teraz zaczyna się kolejna afera - z bakterią z Pakistanu.

A nie pochwalicie pani Kopacz? Chyba nie, bo ona z PO.

Dobrze, pochwalimy, pochwalimy...

Jedyne co jej w zyciu wyszlo.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-12 23:42:58
Autor: Kaczysta
Grypa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c64527c$1news.home.net.pl...

> [...]

A teraz zaczyna się kolejna afera - z bakterią z Pakistanu.

A nie pochwalicie pani Kopacz? Chyba nie, bo ona z PO.
Może bym i pochwalił, ale to, że nie zakupiła szczepionek wynikało nie tyle z jej sceptycyzmu do nich, co z braku kasy oraz z typowej PO-wskiej woli nic-nie-robienia (vide: brak jakichkowliek działań w celu zwiększenia pochrony przeciwpowodziowej).
AZ

Data: 2010-08-12 22:04:08
Autor: Eulalia Browarek
Grypa

[...]

Bzdura. Nie kupiła, bo miała świetnego doradcę od spraw epidemii, jakąś naprawdę mądrą profesor z jajami. Nie pamiętam nazwiska. Siedziała koło niej na dwóch konferencjach prasowych.

Zennon

Data: 2010-08-13 12:17:58
Autor: Kaczysta
Grypa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i41r4n$k80$1tioat.net...

[...]

Skoro tak -0 to dlaczego nigdy nie powiedziała wprost, że ta grypa to pic na wodę i fotomontaż, że koncerny chca tylko zarobić na strachu szarych ludzi? Cały czas coś bredziła, że trzeba zebrać dane, że procedura uruchomienia pieniedzy bedzie trwała itp. wykręty. W rzeczywistości zaś kasa była pusta.
AZ

Data: 2010-08-13 13:01:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Grypa

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c651bd8$0$22814$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie. Tego nie mówiła. Mówiła natomiast, że koncerny fermaceutyczne nie chcą wziąć odpowiedzialności za działanie leków. I że kupi szczepionki gdy koncerny wezmą odpowiedzialność.

Data: 2010-08-12 23:47:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Grypa

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c646ae5$0$27031$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Może bym i pochwalił, ale to, że nie zakupiła szczepionek wynikało nie tyle z jej sceptycyzmu do nich, co z braku kasy oraz z typowej PO-wskiej woli nic-nie-robienia (vide: brak jakichkowliek działań w celu zwiększenia pochrony przeciwpowodziowej).

Podaj dowód, że tak było. W innym wypadku potraktuję twój wywód za majaczenia chorego człowieka.

Grypa