Grypa impulsem do odwrócenia trendu?

Data: 2009-04-27 15:16:42
Autor: Jan Werbiński
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
Nie wydaje się Wam, że grypa będzie impulsem do odwrócenia trendu wzrostowego?

Na WIG, WigPL, Wig Media, Wig-budow, Wig-banki, wig-spożyw rysuje się formacja M.
Wig20 i paliwa to już bardziej nieco koślaweRGR.
Szczególnie WIG rysuje idealną formację M.

Mamy ukryte 800 miliardów euro strat w RFN i przewagę sygnałów negatywnych.

Do tego wszystkiego grypa. Ilość ofiar i szybkość rozwoju sytuacji i rozszerzania się wirusa ma olbrzymi potencjał negatywny. Jeszcze kilka dni temu ten problem nie istniał, a teraz jest na pierwszych stronach gazet.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-27 15:23:26
Autor: george

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gt4bp7$oea$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

i nie dziwi cie to "synchro" ?

george

Data: 2009-04-27 15:26:44
Autor: Jan Werbiński
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gt4c62
i nie dziwi cie to "synchro" ?

ONI zrobili to, żebym tanio sprzedał im swoje akcje?
Sukinsyny...

Data: 2009-04-27 15:31:33
Autor: george

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gt4cc1$pi2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gt4c62
i nie dziwi cie to "synchro" ?

ONI zrobili to, żebym tanio sprzedał im swoje akcje?
Sukinsyny...

a ten "szablon" skąd ? "ONI", nie oni.. a co to ma do rzeczy ...

george

Data: 2009-04-27 17:41:58
Autor: Dieter
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
Amatorzy zawsze i wszedzie widza tworzace sie formacje M i eliottowskie piate fale.

D.

Data: 2009-04-28 12:53:50
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Dieter" <dieterx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt4jo4$9r3$1inews.gazeta.pl...
Amatorzy zawsze i wszedzie widza tworzace sie formacje M i eliottowskie piate fale.

Aha, ale np ja jestem amatorem, a nie widzę ich wszędzie, tylko tym razem.
Inwestorzy długoterminowi pewnie nie wierzą w zmianę trendu?

Data: 2009-04-27 19:59:36
Autor: Tomasz Gęguś
Jan Werbiński napisał:

Nie wydaje się Wam, że grypa będzie impulsem do odwrócenia trendu
wzrostowego?
Wątpię

Jeszcze kilka dni
temu ten problem nie istniał, a teraz jest na pierwszych stronach gazet.

Nadal nie istnieje. Pisza bo nie maja o czym.

--
Niektórzy ludzie mają tak otwarte umysły, że mózg im wycieka

Data: 2009-04-27 18:35:05
Autor: kc
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
Tomasz Gęguś <Tom098zzy7qu@pocztaUSUN-TO-ZARAZ.onet.pl> napisał(a):
 Pisza bo nie maja o czym.

A może piszą o tym, żeby nie pisać o czym innym. Może grypa to przykrywka ważniejszych wydarzeń? Ale ze mnie teoretyk spisku.

kc

Data: 2009-04-27 20:43:42
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt4tso$3nq$1inews.gazeta.pl...
Tomasz Gęguś <Tom098zzy7qu@pocztaUSUN-TO-ZARAZ.onet.pl> napisał(a):

 Pisza bo nie maja o czym.

A może piszą o tym, żeby nie pisać o czym innym. Może grypa to przykrywka
ważniejszych wydarzeń?

Ale co mają ukryć te ważniejsze wydarzenia?

Data: 2009-04-27 18:53:25
Autor: kc59
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
> A może piszą o tym, żeby nie pisać o czym innym. Może grypa to przykrywka
> ważniejszych wydarzeń?

Ale co mają ukryć te ważniejsze wydarzenia?

Jeżeli chcesz mogę poteoryzować dalej: Która nacja nie jada wieprzowiny? Kto chce napaść na Iran? :) Widzisz jakie to proste, trzeba kojarzyć :-)

kc --

Data: 2009-04-27 21:00:33
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik " kc59" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt4uv5$9sb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jeżeli chcesz mogę poteoryzować dalej: Która nacja nie jada wieprzowiny? Kto
chce napaść na Iran? :) Widzisz jakie to proste, trzeba kojarzyć :-)

Wszystko jasne! Żydzi i suniccy Muzułmanie się zjednoczyli!
Ha!

Data: 2009-04-27 21:44:22
Autor: Tomasz Gęguś
 kc59 napisał:

> [...]

Jeżeli chcesz mogę poteoryzować dalej: Która nacja nie jada wieprzowiny?
Kto chce napaść na Iran? :) Widzisz jakie to proste, trzeba kojarzyć :-)

No zastanowiłeś mnie. Nie wiem która nacja nie jada jednocześnie
wieprzowiny, ptasiny i ludzkiego mięsa. --
Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia. Albert Einstein

Data: 2009-04-27 22:00:28
Autor: Maciej Bojko
Grypa impulsem do o dwrócenia trendu?
On Mon, 27 Apr 2009 18:53:25 +0000 (UTC), " kc59"
<kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]

Ale co mają ukryć te ważniejsze wydarzenia?

Jeżeli chcesz mogę poteoryzować dalej: Która nacja nie jada wieprzowiny?

Arabowie, Persowie, Maurowie... islam uznaje wieprzowinę za nieczystą.
A dlaczego pytasz?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-04-27 20:54:05
Autor: kc
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):
A dlaczego pytasz?

Bo próbowałem znaleźć winnego, ale sprawa już nieaktualna. Właśnie w telewizorze pani minister powiedziała, że Polska jest bezpieczna, a gdyby co to jesteśmy przygotowani.

"Ja to mam szczęśćie
że w tym momencie żyć mi przyszło W kraju nad Wisłą Ja to mam szczęście Mój kraj szczęśliwy Piękny, prawdziwy Ludzie uczynni W sercach niewinni Mój kraj szczęśliwy"

Maryla wie co śpiewa. W kwestii kryzysu też przecież jesteśmy wyspą na oceanie.

kc

Data: 2009-04-27 22:14:05
Autor: arek_w
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał
> [...]
Jeżeli chcesz mogę poteoryzować dalej: Która nacja nie jada wieprzowiny?
Arabowie, Persowie, Maurowie... islam uznaje wieprzowinę za nieczystą.

Były krowy, szalone zresztą, był drób.
Oczywiste, że teraz kolej na wieprzowinę, później baraninę ...
Cykl powinien się dopełnić.
A inny rozpocząć.Pod to chyba powinno się grać.
P.S.
Zostały jeszcze ryby i zboża ... ale czy ja wiem :)

Data: 2009-04-27 20:15:40
Autor: skippy
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?

Użytkownik "Jan Werbiński"

rozszerzania się wirusa ma olbrzymi potencjał negatywny. Jeszcze kilka dni temu ten problem nie istniał, a teraz jest na pierwszych stronach gazet.

Zależność jest odwrotna, ale szkoda strzępić języka.
Nic nie wynika z grypy, tylko szum medialny jest potrzebny.
A na jaki temat, to już nieistotne.

Data: 2009-04-27 21:21:38
Autor: marfi
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gt4t9r$qaq$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Jan Werbiński"

[...]

  Czekamy na polską mutację (pali)kocio-kaczej grypy która spowoduje zjazd WIG20 do poziomu 966 pne :(

--
marfi

Data: 2009-04-28 23:26:52
Autor: Baloo
Grypa impulsem do odwrócenia trendu?
"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał

Nie wydaje się Wam, że grypa będzie impulsem do odwrócenia trendu wzrostowego?

No właśnie a propos:
http://www.globtrex.com/Wiadomosci/3-Gospodarka/13858-Swinska+grypa+infekuje+rynki

Data: 2009-04-28 23:39:11
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości news:gt7sas$1cp$1news.onet.pl...
[...]

W odróżnieniu od poprzednich medialnych pandemii, przy których korzystałem z okazji kupując np taniej kurczaki czy wołowinę, ta ma ISTOTNE RÓŻNICE:

- nowa niby nieznana mutacja,
- nie jest tak całkiem nieznana, bo to krewna hiszpanki, która ZABIŁA KILKADZIESIĄT MILIONÓW LUDZI,
- w czasach hiszpanki nie było masowego transportu powietrznego ludzi,
- przenosi się przez powietrze, czyli gorzej już być nie może,
- objawy są podobne do wielu chorób, przez co będą lekceważone aż do momentu, kiedy będzie za późno,
- przenosi się pomiędzy ludźmi (na razie tylko meksykanami),
- nie ma szczepionki,
- jak szczepionka zostanie opracowana, to okres produkcji i dystrybucji może być zbyt długi w stosunku do szybkości zarażeń,
- epidemiolodzy jednogłośnie twierdzą, że to dojdzie do Polski!

Na razie jest cisza. Jednak potencjał rażenia tej epidemii jest nieporównywalnie większy niż poprzednich. Jeżeli to nie zostanie opanowane, to spadek WIG20 <500 punktów i kurs złotego będą najmniejszymi z naszych problemów.

Na razie niebezpieczeństwo jest daleko i można wykorzystać okazję do zakupów akcji, ale jak to się przyniesie do Europy, to będzie naprawdę niewesoło.
Ryzyko inwestycyjne jest teraz bardzo wysokie.

Data: 2009-04-28 23:58:08
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gt7t5l$i2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

a ptasia była znana?

- nie jest tak całkiem nieznana, bo to krewna hiszpanki, która ZABIŁA KILKADZIESIĄT MILIONÓW LUDZI,

No to znana czy nieznana; zdecyduje się.
Jak sprawny papuga dajesz "za" 2 argumenty ze sobą niekompatybilne.
:)))

Poza tym ciekawe, gdzie przetrwała w ukryciu ok. 100 lat.
No i która inna nie jest jej krewną.

Bredzisz.

Grypa impulsem do odwrócenia trendu?