Gryzoń żąda potępienia.

Data: 2020-02-22 07:38:36
Autor: Bruno Brunowski
Gryzoń żąda potępienia.
..@mecenasJTK w @TVN24BiS: Oczekuję od M. Kidawy-Błońskiej, że potępi GW za tego typu promocję przemocy wobec kobiet.

https://twitter.com/mecenasJTK/status/1231230799141318656?s=19

Ta pani to skarb dla opozycji.

--
Bruno

Data: 2020-02-22 17:02:29
Autor: u2
Gryzoń żąda potępienia.
.@mecenasJTK w @TVN24BiS: Oczekuję od M. Kidawy-Błońskiej, że potępi GW za tego typu promocję przemocy wobec kobiet.

https://twitter.com/mecenasJTK/status/1231230799141318656?s=19

Ta pani to skarb dla opozycji.

ty brutu¶ nie potrafisz niczego innego tylko atakować ad personam, to jest twoja polityka ? najlepsza polityka to zagrywki poniżej pasa brutu¶ ? robisz brutu¶ doskonał± robotę dla Peace:)

Data: 2020-02-22 08:17:21
Autor: Bruno Brunowski
Gryzoń żąda potępienia.
W dniu sobota, 22 lutego 2020 17:05:02 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> ty brutu¶ nie potrafisz niczego innego tylko atakować ad personam, to jest twoja polityka ? najlepsza polityka to zagrywki poniżej pasa brutu¶ ? robisz brutu¶ doskonał± robotę dla Peace:)

"W zwi±zku z burz± medialn± w prasie ogólnopolskiej dotycz±c± pogryzienia mnie przez znan±, warszawsk± adwokat, a obecnie Szefow± Kampanii Prezydenckiej, zamieszczam link do opisu zdarzenia z 2018 r.
Przypominam, że prokuratura umorzyła ¶ledztwo nie powołuj±c dowodów jakie zabezpieczyłem na miejscu zdarzenia.
Prokuratura , odmówiła również przyjęcia dowodów do zawiadomienia !
Dowody to roznoszone ulotki szkaluj±ce kandydata z odciskami palców , dysk z zapisu monitoringu oraz materiał do prób zapachowych.
Dowody do dnia dzisiejszego zdeponowane s± w bezpiecznym miejscu, a sposób przechowywania umożliwia ich wykorzystanie do celów ¶ledczych.
Prokuratura nie przesłuchała ¶wiadka zdarzenia.
Wnioskowałem również o przeprowadzenie badania na wykrywaczu kłamstw mnie oraz pani± mecenas , która złożyła zawiadomienie o nie popełnionym przestępstwie odwracaj±c bieg zdarzeń.

Pani mecenas jest wezwana do stawiennictwa przez S±d Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim na sprawę w dniu 31 marca 2020 r. , zainteresowane media mog± przyjrzeć się sprawie."

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2795398990485828&id=100000472627590

--
Bruno

Data: 2020-02-22 17:36:50
Autor: u2
Gryzoń żąda potępienia.
Przypominam, że prokuratura umorzyła ¶ledztwo nie powołuj±c dowodów jakie zabezpieczyłem na miejscu zdarzenia.

ano brutu¶, tylko hejt tobie pozostał, doskonale wiesz, że normalnymi ¶rodkami nie masz najmniejszych szans, aby twoja kandydatka wygrała:))))))))))

btw mimo że reszta kandydatów uprawia anty-Dudyzm i anty-Peace to jednak wygl±daj± na dużo bardziej merytorycznych kandydatów i nie musz± się uciekać do hejtu:)))))))))))

Data: 2020-02-22 17:52:42
Autor: Runt
Gryzoń żąda potępienia.
W dniu 2020-02-22 o 17:02, kupa u2 pisze:
[...]

I KTO TO MÓWI!? Pfu!
--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-22 17:51:47
Autor: Runt
Gryzoń żąda potępienia.
W dniu 2020-02-22 o 16:38, Bruno Brunowski pisze:
.@mecenasJTK w @TVN24BiS: Oczekuję od M. Kidawy-Błońskiej, że potępi GW za tego typu promocję przemocy wobec kobiet.

https://twitter.com/mecenasJTK/status/1231230799141318656?s=19

Ta pani to skarb dla opozycji.

To tak "paluszek"! ;-))))