Grzalka elektryczna na zime

Data: 2010-12-03 01:04:11
Autor: Adam Płaszczyca
Grzalka elektryczna na zime
Dnia Sun, 28 Nov 2010 21:18:36 +0100, Plumpi napisał(a):

Ciekawi mnie gdzie montuje sie te grzalki i jakie musza miec moce ?

W płaszczu wodnym silnika. Moc kilkaset wat do kilku kW. Najczęściej zamiast broku.
--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-03 15:02:45
Autor: Plumpi
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3NbwZh$JFPmike.oldfield.org.pl...

W płaszczu wodnym silnika. Moc kilkaset wat do kilku kW.
Najczęściej zamiast broku.

Co to jest ten brok ?

Swoją drogą gdzieś w sieci znalazłem poradę jak odpalać diesle.
Okazuje się, że jeden z lepszych sposobów to odpalać z wciśnietym pedałem gazu, czyli inaczej jak w benzyniakach.
U mnie to działa perfekcyjnie: kilkanaście sekund ku pamięci Rudolfa Diesla, pedał gazu do połowy, start i pali od pierwszego kopa na największych obecnie mrozach po całej nocy :D

Data: 2010-12-03 20:39:33
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 3 Dec 2010 15:02:45 +0100, Plumpi napisał(a):

W płaszczu wodnym silnika. Moc kilkaset wat do kilku kW.
Najczęściej zamiast broku.

Co to jest ten brok ?

Google w ameryce wyłaczyli?

Swoją drogą gdzieś w sieci znalazłem poradę jak odpalać diesle.
Okazuje się, że jeden z lepszych sposobów to odpalać z wciśnietym pedałem gazu, czyli inaczej jak w benzyniakach.

O, naprawdę? Inaczej? LOL. --

Grzalka elektryczna na zime