Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych

Data: 2011-07-25 23:14:44
Autor: Jarek P.
Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych

Użytkownik "Kamila" <Kamila@Kamila.pl> napisał w wiadomości news:j0kid4$mei$1news.onet.pl...
B. proszę o opinię grzałek elektrycznych podpinanych do drabinkowych grzejników łazienkowych z c.o.  z możliwością dogrzewania poza sezonem w chłodne dni, np. suszenie...
Grzejnik mamy podpięty do sieci c.o. od dołu, jak wpiąć grzałkę?

W komplecie z grzałką jest trójnik, podłączenie wymaga odrobiny kombinacji, ale jest możliwe.
Mam taką grzałkę, bardzo sobie chwalę.

Moje podłączenie:

https://lh6.googleusercontent.com/-yswpVokI0IM/TfaAOdg-5ZI/AAAAAAAAER4/J5l8m7ch3a8/s912/JP133301_tn.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-hKKt-Z4wShk/TfaAO3wYqoI/AAAAAAAAESA/TKqNUHxFnac/s640/JP133304_tn.jpg

Zdjęcia totalnie od boku nie mam.

J.

Data: 2011-07-25 23:23:32
Autor: Kamila
Użytkownik "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Wielkie dzięki Jarek! Na zewnątrz leje i zimno i uważam, że dość tego trzeba to zakupić by coś awaryjnie wysuszyć, tylko:
-czy poza sezonem woda c.o. nie spływa z grzejnika?
-odnośnie tej kombinacji to może zapytam w sklepie tylko proszę powiedz jak grzałka będzie najlepsza?

Data: 2011-07-26 07:57:08
Autor: Jarek P.

Użytkownik "Kamila" <Kamila@Kamila.pl> napisał w wiadomości news:j0kmsh$89h$1news.onet.pl...

-czy poza sezonem woda c.o. nie spływa z grzejnika?

Nie. Zwłaszcza przy grzejniku zasilanym z doł nie ma na to szans.

-odnośnie tej kombinacji to może zapytam w sklepie tylko proszę powiedz jak grzałka będzie najlepsza?

Odpowiednia do wielkości twojego grzejnika. Dobrze by było, zebyś znała moc grzejnika i grzałkę się wtedy dobiera do tej mocy, nie powinna być większa. Jesli jej nie znasz - zmierz grzejnik i poradź się w sklepie sprzedawcy, bądź sama zobacz, jaką moc mają grzejniki łazienkowe podobnej wielkości i budowy.

J.

Data: 2011-07-28 09:48:01
Autor: s_13
Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
-czy poza sezonem woda c.o. nie sp ywa z grzejnika?

ja zakręcam głowicę, jak zostawiłem, to powoli ale skutecznie ciepło
uciekało do rury...
nie wiem też, czy zmiana ciśnienia podgrzanej wody przy zakręconych
obu końcach nie spowoduje jakiejś awarii :-)

-odno nie tej kombinacji to mo e zapytam w sklepie tylko prosz powiedz jak
grza ka b dzie najlepsza?

ja mam taką:
http://www.studioonline.pl/pliki/grzalka.jpg
kupiona za nieduże pieniądze na allegro, można ustawić na ledwo
letnią, jak i na bardzo gorącą...
to pranie wiszące na grzejniku nie doschłoby nigdy, gdyby nie
grzejnik... mieszkam w lesie i mam wilgotność w tej chwili powyżej 75
procent...

pozdrawiam
s_13

Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych