Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych

Data: 2011-07-26 10:20:38
Autor: Kris
Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
Użytkownik "Kamila" <Kamila@Kamila.pl> napisał w wiadomości news:j0kid4$mei$1news.onet.pl...
B. proszę o opinię grzałek elektrycznych podpinanych do drabinkowych grzejników łazienkowych z c.o.  z możliwością dogrzewania poza sezonem w chłodne dni, np. suszenie...
Grzejnik mamy podpięty do sieci c.o. od dołu, jak wpiąć grzałkę?

Moim zdaniem bez sensu
Mam w dwóch łazienkach grzejniki drabinkowe i włączaem je może ze dwa razy. A mam bez grzałek podłaczone do CO i nie włączam nawet zimą.
W kolejnym domu wogóle zrezygnuje z grzejników łazienkowych. Jak jest w łazience dobra wentylacja to ręczniki itp schna bez grzejnika

Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych