Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych

Data: 2011-07-28 15:38:55
Autor: Cześ
Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych
Grzejnik mamy podpięty do sieci c.o. od dołu, jak wpiąć grzałkę?

Tylko nie zrób tego błędu co ja kiedyś. Założyłem taką grzałkę i zakręciłem wejście i wyjście wody z grzejnika.
Po włączeniu grzałki temperatura wody się zaczeła się podnosić, a zatem wzrosło ciśnienie. I w pewnym momencie uszczelka przy grzałce nie wytrzymała i zaczeła puszczać wodę.
Potem zapytałem się w sklepie i sprzedawca potwierdził że jedno wejście do sieci co powinno być otwarte.

Grzałki do drabinkowych grzejników łazienkowych