Data: 2010-09-11 00:10:28 | |
Autor: Ivam | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Witam!
Zaczne od ciekawostki dotyczacej ABS'u montowanego w motocyklu. Ciekawostka ta powoduje, ze na 100% w najblizszym czasie nie kupie suzuki z ABS'em. Maszyna to duzy bandit w wersji S. Popsuly sie w nim hamulce. Wystarczy musnac klamke i momentalnie kolo jest calkowicie blokowane. Nie bylaby to taka tragedia jesli kolo by sie blokowalo tylko i wylacznie przy mocnym wcisnieciu klamki i odblokowywalo po puszczeniu. Ale po zablokowaniu hamulce nie puszczaja przez ladnych kilka sekund, a jak zaczynaja puszczac to powoli. Po odlaczeniu czujnikow pojawia sie kontrolka od ABSu i hamulce dzialaja jakby tego wynalazku w ogole nie bylo (czyli poprawnie). Konkluzja - wreszcie pojawil sie argument przeciw ABS w motocyklach. Wole sie wyglebic z powodu braku umiejetnosci niz z powodu takiej awarii. A teraz o manetkach (na specjalne zyczenie Falco). Zakupilem oxfordy sport, ale na rzeczonym bandziorze (o ktorym bylo wczesniej) zamontowane byly oryginaly, wiec moglem porownac obie wersje. Sport jest wykonany ze znacznie twarszej gumy, mocno radelkowanej w 2 kierunkach. Zapewnia lepsza przyczepnosc lapy do manetki. Najwieksza wada tych manetek to zbyt krotkie kable do polaczenia ze soba sterownikow (sa 2) oraz fakt, ze sterowniki sa ze soba laczone bardzo delikatna wtyczka, do tego dostalem wadliwy egzemplarz i grzeje mi tylko na minimum (nie mozna zwiekszyc mocy). Poza tym znacznie lepsze niz oryginalne yamahy, bo sa grubsze (a ja takie wole), a radelkowanie powoduje, ze reka nawet po mokrej manetce sie nie slizga. Zeby jeszcze tylko chcialy grzac mocniej;) Jak wymienie na takie, ktore dzialaja ok, to napisze wiecej o tym jak sie spisuja. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-09-10 23:17:17 | |
Autor: AZ | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
On 11 Wrz, 00:10, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Jeżeli nie chcą grzać bardziej to masz problem połączenia tej wielopinowej wtyczki od sterownika do centralki, rozłącz pare razy i połącz. Ja tą wtyczkę dodatkowo po złączeniu zakleiłem i zaizolowałem taśmą izolacyjna coby się nie rozłączała i nie nasiąkała wodą. Co do długości kabli - u mnie kable pasują idealnie ;-) Centralka jest pod siedzeniem a sterownik przy kierownicy. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-11 10:20:30 | |
Autor: Budyń | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c8aacd4$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
Konkluzja - wreszcie pojawil sie argument przeciw ABS w motocyklach. Wole sie wyglebic z powodu braku umiejetnosci niz z powodu takiej awarii. Masz zepsuty motur. Konkluzją powinno być -zepsute motury należy naprawic bo są niebezpieczne. Niezaleznie od tego czy zepsuty jest abs czy odkręcona nakretka osi koła. Jak błotnik zacznie haczyć o koło to go zdejmiesz czy naprawisz? b. |
|
Data: 2010-09-11 12:24:01 | |
Autor: Ivam | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6fe4c$7s$1@inews.gazeta.pl...
Masz zepsuty motur. Nie ja. Klient u znajomego mechanika. Konkluzją powinno być -zepsute motury należy naprawic bo są niebezpieczne. Tak tez sie dzieje. Niezaleznie od tego czy zepsuty jest abs czy odkręcona nakretka osi koła. Jak błotnik zacznie haczyć o koło to go zdejmiesz czy naprawisz? A blotnik sam z siebie bez ostrzezenia zaczyna haczyc o kolo? A nakretka osi kola sama z siebie sie odkreca po ilus tam km? Taka awaria ABS'u w dwuletniej maszynie, ktora do tej pory serwisowana byla w ASO moim zdaniem calkowicie wyklucza jakiekolwiek bezpieczne poruszanie sie tym motocyklem. Jezeli zapalilaby sie kontrolka - ok, wiem ze musze uwazac, ale podkreslam, ze ta awaria nastapila nagle, bez ostrzezenia i kontrolka sie nie swieci. Rownie dobrze moglbym czuc uraz do pekajacych ram w GSR'ach i powiedziec, ze na 100% predko nie kupie suzuki ze skrecana w glowce rama... ale tego nie widzialem na zywo. Ciekawe czy bedziesz dalej taki pewny co do bezawaryjnosci i koniecznosci naprawiania zepsutych wynalazkow, jak Tobie (czego Ci nie zycze) przy 90 km/h calkowicie zablokuje przednie kolo i nie odpusci przez najblizsze 5-8 sekund. W puszce nie spotkalem sie z takim przypadkiem - jak ABS pada to po prostu nie dziala, a nie blokuje wszystkie kola. A do AZ: jesli chodzi o dlugosc to wystarcza kabli (nie musze przedluzac), ale chcialem upchnac w oryginalne miejsca laczenia (pod bakiem jest pierwszy komplet zlaczy) przy zostawieniu glownego sterownika w okolicy przekaznikow (pod siedzeniem, kolo aku). Od manetek laczenie wyszlo ok, a sterowniki lacza sie pod bakiem kompletnie bez jakiejkolwiek oslony. Jesli dlugosci kabli od manetek i od sterownikow bylyby takie same - nie mialbym podstaw do narzekania. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-10-01 20:25:59 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Ivam pisze:
Taka awaria ABS'u w dwuletniej maszynie, ktora do tej pory serwisowana Dziwna to awaria. ZTCW ABS działa na zasadzie impulsowego obniżania ciśnienia w układzie hamulcowym. Prędzej spodziewałbym się utraty hamulców przy jego awarii niż "stawania dęba". Może to jednak problem z pompą hamulcową? -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2010-10-02 19:32:19 | |
Autor: Ivam | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8593n$hk1$1@inews.gazeta.pl...
Prędzej spodziewałbym się utraty hamulców przy jego awarii niż "stawania dęba". A wiesz, ze ja tez? W ogole dla mnie idealna opcja to jest pojawienie sie bledu na wyswietlaczu i calkowite wylaczenie ABS'u i pozostawienie samego hamulca. Może to jednak problem z pompą hamulcową? Nie. Problem sie rozwiazal, ale nie pamietam, ktora czesc w ukladzie padla. Na 90% pompa ABS'u, ale nie dam w tej chwili sobie reki uciac. Pompa hamulcowa byla ok, zreszta z tego co wiem koles wybral sie na wycieczke ~300km w jedna strone z poodpinanymi czujnikami od ABS'u i stwierdzil, ze hamulce dzialaja zupelnie normalnie i ok. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-10-04 02:59:39 | |
Autor: Tomek398 | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Witam
Również myślę za kupnie podgrzewanych manetek. Czy poza wyglądem, są jakieś większe różnice pomiędzy: Oxford Original: http://tinyurl.com/34r9vat i Oxford Sport: http://tinyurl.com/382gqga Zastanawiam się które będą lepiej pasowały do Fazera 1000 (2005) Pozdrawiam Tomek |
|
Data: 2010-10-04 13:54:28 | |
Autor: Norbi | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-04 11:59, Tomek398 pisze:
Witam Bierz Sporty - lepiej w rekach leza w KFazerze im lepiej sie trzyma kierownice tym lepiej sie jezdzi :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2010-10-04 14:07:14 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Tomek398 wrote:
Również myślę za kupnie podgrzewanych manetek. Czy poza wyglądem, są A jeździłeś kiedyś na grzanych manetach? Bo ja dostałem z dobrem inwentarza i dla mnie żadne cudo. -- Diobeu VFR 800 '01 GT: Diobeu PL |
|
Data: 2010-10-04 14:42:42 | |
Autor: donia | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-04 14:07, Marcin Gardeła pisze:
Tomek398 wrote: a bo w Twoim motocyklu (VFR800) są nie potrzebne :), no tak do -5, w innych szybciej się przydają -- pzdrv donia i F800GS lodówka =Wrocław= |
|
Data: 2010-10-04 14:44:32 | |
Autor: Magic | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-04 14:07, Marcin GardeĹa pisze:
Tomek398 wrote: To zaĹóş oryginalne. Dla mnie we wszystkich motocyklach oryginalne sa za cienkie. Wyjatek to BMW, bo tu sÄ o zmiennej Ĺrednicy i mozna sobie zawsze najlepszÄ pozycjÄ dla siebie wybraÄ. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-10-04 14:51:43 | |
Autor: Marcin GardeĹa | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Magic wrote:
A jeĹşdziĹeĹ kiedyĹ na grzanych manetach? Bo ja dostaĹem z dobremTo zaĹóş oryginalne. Dla mnie we wszystkich motocyklach oryginalne Oryginalne czyli jakie, Hondy? Mam oxfordy, inaczej dziaĹajÄ ? -- Diobeu VFR 800 '01 GT: Diobeu PL |
|
Data: 2010-10-04 15:17:45 | |
Autor: Magic | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-04 14:51, Marcin GardeĹa pisze:
Magic wrote: MajÄ wiÄkszÄ ĹrednicÄ. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-09-15 21:15:51 | |
Autor: Ivam | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Nie wiem czy kogokolwiek poza Falco (ktory chyba jezdzi, bo nic nie pisze;P), ale przedstawie krotka recke grzanych minetek.
Primo: na sterowniku (tym z guzikami - montowanymi gdzies na kierownicy) musi byc napisane v.7a. Pierwsze, ktore sprawialy problemy (nie dalo sie zwiekszyc mocy grzania) mialy oznaczenie v.7 i bardzo liche wtyczki laczace sterowniki ze soba. Druciki wygladaly jak szpilki, a w wersji v.7a sa grube i wielkie wtyczki wygladajace jak wtyczki typu DIN do wzmacniaczy (jednak wiecej pinow) z pinami konkretnej grubosci. Co do samego grzania: Juz na minimum podczas ostatnich wyjazdow do pracy (temp. w okolicach 10*) w zupelnosci wystarczalo. Ochrona przed wiatrem we fazerze jest na tyle duza, ze wlasciwie ochlodzenie dloni nastepowalo tylko w momencie hamowania lub uzywania sprzegla. W deszczu te 30% mocy bylo troszeczke malo, ale i tak o wiele poprawialo komfort podrozy. Moim zdaniem jest to najlepiej wydane 165zl jakie wlozylem w motocykl i zaluje, ze nie kupilem wczesniej tych manetek. Braklo mi slow, zeby opisac jak bardzo jestem zadowolony z tego urzadzenia i polecam kazdemu. Z wad: - problemy z kablami (gdyby kable do laczenia sterownikow ze soba byly tak dlugie jak zasilanie manetek to nie mialbym zadnych uwag w tej materii) i wtyczkami w wersji v.7 - troszeczke zbyt male guziki, ktore ciezko sie obsluguje w rekawiczkach, ale nie jest to na tyle trudne, zeby mialo powodowac wielkie zagrozenie na drodze - diody wskazujace moc i dzialanie urzadzenia sa niewidoczne w sloncu (niska temp. nie wyklucza tego, zeby dzien byl jasny) Z zalet: - cieplo w rece, w deszczu rekawiczki potrafia nawet schnac - przyjemna w dotyku guma - sa grubsze niz oryginaly (mam spore rece i tak czy siak chcialem wymienic oryginalne manetki na takie o wiekszej srednicy zewnetrznej) Tyle w temacie;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-09-30 23:26:59 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-09-15 21:15, Ivam pisze:
Nie wiem czy kogokolwiek poza Falco (ktory chyba jezdzi, bo nic nie Siema, ano tak, dobijałem 11 tysiak od maja, więc nie było mnie na Preclu... ;) W ostatni łykend polecieliśmy na kilkanaście maszyn w Bory Tucholskie (Swornegacie) korzystając z kapitalnej pogody, super zakrętasów i cudownych widoczków nad jeziorami czy kręceniu się po lasach... Też kupiłem Oxford Sport, ale jeszcze nie zdążyłem założyć, do tego mam trochę cieplejsze (skórzane) rękawice BF i myślę, że dam radę... ;) Fajny Twój opis, też coś naskrobię, gdy będę miał organoleptyczne doznania... P.S. Ze spodni wybrałem STR Lizzard a z kurtki Adrenaline Voyager II i jak na razie uważam, że dla mnie to strzał w 10! -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-01 20:05:50 | |
Autor: Ivam | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i82vb6$h0g$1@news.net.icm.edu.pl...
Też kupiłem Oxford Sport, ale jeszcze nie zdążyłem założyć, Sprawdz czy v.7 czy v.7a - jesli to pierwsze to od razu do sprzedawcy o wymiane. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-10-01 20:32:02 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-01 20:05, Ivam pisze:
Sprawdz czy v.7 czy v.7a - jesli to pierwsze to od razu do sprzedawcy o Ok! jutro polezę do garażu i sprawdzę, bo wciąż leżą w... pudełku... ;) Rozumiem, że chodzi o gorsze połączenia w 1 wersji, tak? Oznaczenia są na opakowaniu czy centralce? -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-02 19:24:11 | |
Autor: Ivam | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i859f4$ql9$1@news.net.icm.edu.pl...
Rozumiem, że chodzi o gorsze połączenia w 1 wersji, tak? Si. Oui. Yes. Tak Oznaczenia są na opakowaniu czy centralce? Na sterowniku - tym z guzikami do wlaczania/wylaczania. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-10-04 21:24:58 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-02 19:24, Ivam pisze:
Na sterowniku - tym z guzikami do wlaczania/wylaczania. Takie też i mam i wreszcie znalazłem czas aby je założyć. ;) Co do długości przewodów, itp. to do Trampka pasuje bez problemu, wiązka od centralki jest nawet ze sporym zapasem. Na "sucho" w garażu nagrzewają się bardzo szybko, zobaczę jak wyjdzie w praniu. Radełkowanie Sportów jest o wiele lepsze niż w oryginale, zobaczymy jak będzie z trwałością. P.S. Oryginalna wiązka jest podłączana bezpośrednio pod aku, czyli ma stałe zasilanie. Nie chcąc ciąż kabli nie da się inaczej podłączyć, więc trochę lipa, bo można się zapomnieć. Niby jest czujnik odłączający grzanie gdy aku spada poniżej minimum do odpalenia, ale nie wiem czy nie warto tak przerobić końcówki, aby wpiąć się w zasilanie po "15", czyli stacyjce. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-04 21:48:16 | |
Autor: Ivam | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8d9mg$se6$1@news.net.icm.edu.pl...
P.S. Oryginalna wiązka jest podłączana bezpośrednio pod aku, czyli ma stałe zasilanie. Nie chcąc ciąż kabli nie da się inaczej podłączyć, więc trochę lipa, bo można się zapomnieć. Konektorki rozgalezione i podpialem sie w przekaznik pompki paliwa. Bez ciecia instalacji - poprowadzilem 1 kabel od przekaznika pompki do nowego przekaznika (nieoryginalnego), ktory jest spiety z manetkami i aku w odpowiedni sposob (jak potrzeba, to narysuje co i jak). Konektorek np. taki: http://allegro.pl/konektor-izolowany-rozgaleznik-czerwony-op-5szt-i1250187311.html -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-10-04 21:55:05 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-04 21:48, Ivam pisze:
Konektorki rozgalezione i podpialem sie w przekaznik pompki paliwa. Bez Czyli oprócz oryginalnej centralki dałeś dodatkowy przekaźnik, tak? Ma to sens. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-05 07:28:01 | |
Autor: newrom | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
On Mon, 04 Oct 2010 21:55:05 +0200, falco <mfalco@wp.pl> wrote:
Czyli oprócz oryginalnej centralki dałeś dodatkowy przekaźnik, tak? Podpinanie wszystkiego co zjada duzo pradu przez przekazniki to jedyna sensowna opcja. To samo sie tyczy gniazda zapalniczki. Ja sobie wzialem sterowanie przekaznikiem ze swiatel pozycyjnych, a prad zasilajacy idzie przez bezpiecznik do grzanych manetek/gniazdka na kokpicie. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-10-05 16:49:05 | |
Autor: Ivam | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8dbeu$vkt$1@news.net.icm.edu.pl...
Czyli oprócz oryginalnej centralki dałeś dodatkowy przekaźnik, tak? Tak. Ma to sens. Zwlaszcza, ze manetki niby nie biora duzo pradu (bezpiecznik 6A), ale przypadkowe zwarcie (bo np. guma na manetce sie przetrze) moze sie skonczyc popaleniem oryginalnych kabli, czego na 100% nikt by nie chcial. Te konektorki zaoszczedzily mi roboty z modyfikacja oryginalnej instalacji. Nie mowiac juz o tym, ze ktos moze chciec sie pobawic jakimis guziczkami. A zabezpieczenie w oxfordach chroni jedynie przed calkowitym zabiciem aku. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-10-06 23:03:29 | |
Autor: marider | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-09-15 21:15, Ivam pisze:
Nie wiem czy kogokolwiek poza Falco (ktory chyba jezdzi, bo nic nie A ja mam pytanie z innej beczki do "uzyszkodnikow" tych wszystkich Oxfordow i iinnych grzancow: jaka moc maja Wasze manetki i jaka max temperature produkuja? Moze gdzies jest na pudelku czy cos napisane. Dzieki. -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki |
|
Data: 2010-10-06 23:15:29 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-06 23:03, marider pisze:
A ja mam pytanie z innej beczki do "uzyszkodnikow" tych wszystkich Oxford Sport rozgrzewają się do 50C, maks. moc chyba 40W. Przed chwilą wróciłem z nocnych testów i przy skórzanych trochę grubszych rękawiczkach BF spokojnie wystarczył mi poziom minimum (są 4 poziomy). Sam nie wiem czemu tak długo się przed tym "wzdragałem", bo patent jest rewelacyjny!!! -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-07 00:07:53 | |
Autor: marider | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-06 23:15, falco pisze:
W dniu 2010-10-06 23:03, marider pisze: 40W, sporowato... Pytam bo mysle o czyms takim ale nie tak grubym jak Oxfordy, Daytony czy inne i zanim sie zdecyduje na experyment w R1 nie tracac przy tym oryginalnych manetek czy innych aftermarketow musze miec kilka danych. Dzieki! :) -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki |
|
Data: 2010-10-07 00:13:46 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-07 00:07, marider pisze:
40W, sporowato... To jest przy maksymalnym grzaniu, które jest dla totalnych zmarźluchów lub jazdy zimą, która akurat mnie nie kręci. Nie mam ze sobą pudełka, ale chyba idzie jakoś tak od 10W. Jutro a właściwie dzisiaj mogę to zweryfikować z opisem w instrukcji. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-07 09:33:12 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-07 00:07, marider pisze:
40W, sporowato... Sprawdziłem w/g instrukcji Ox. Sport pobór, zużycie i moc: - ok. 3.6A/kpl. - maksymalnie do 2A/1 manetka - 28-30W/kpl. - rozgrzewa się do ok. 50 C. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-07 09:31:17 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Siemka
*** "marider" Pytam bo mysle o czyms takim ale nie tak grubym jak Oxfordy, Daytony czy inne i zanim sie zdecyduje na experyment w R1 Chlopie ochlon - sport z grzanymi manetkami sie nie prowadzi. No chyba ze to do lansu to tak... -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-10-07 07:48:35 | |
Autor: AZ | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
On 2010-10-07, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:
*** "marider"Potwierdzam chociaz nie mam sporta :-) Ale z oryginalnymi manetkami sie jezdzi duzo duzo lepiej. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-10-07 10:04:24 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-07 09:48, AZ pisze:
Potwierdzam chociaz nie mam sporta :-) Ale z oryginalnymi manetkami sie A ja siÄ nie zgodzÄ, choÄ teĹź sporta nie mam... ;) W przypadku mojego Trampka grzane minetki dajÄ lepszÄ przyczepnoĹÄ/pewnoĹÄ trzymania w dĹoni... ;) ChoÄ jak wspomniaĹem na poczÄ tku nie wiem jak bÄdzie z trwaĹoĹciÄ gumek... ;) Zaznaczam, Ĺźe nie mam na myĹli sporta tylko turystyka... ;) -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-07 13:22:44 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Siemka
***"falco" A ja się nie zgodzę, choć też sporta nie mam... ;) W przypadku mojego Trampka grzane minetki dają lepszą przyczepność/pewność trzymania w dłoni... ;) ..... Zaznaczam, że nie mam na myśli sporta tylko turystyka... Kolege to jestem jeszcze w stanie zrozumiec - sporo jezdzil to mogl zapomniec jak sie czyta. Wiec pisze jeszcze raz Marider chce montowac to to do R1 a z tego co sie orientuje to dosc sportowy motocykl. I w tym kierunku zdryfowal topic -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-10-07 14:47:32 | |
Autor: Norbi | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-07 13:22, Tytus z fabryki pisze:
Wiec pisze jeszcze raz I bardzo dobrze chce niech zmienia - nic tak nie poprawia komfortu jazdy jak pewne trzymanie kierownicy - grubsze manetki = lepiej :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2010-10-07 18:11:39 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Siemka
***"Norbi" I bardzo dobrze chce niech zmienia - nic tak nie poprawia komfortu jazdy jak pewne trzymanie kierownicy - grubsze manetki = lepiej :) He he kierownica w sporcie to nie klonica - rzadko sie ja "solidnie" trzyma. Sprobuj pohamowac ostro robiac przegazowki przy redukcji na grubych manetkach i na zwyklych Potem pogadamy -- Pozdrawiam Tytus z fabryki P.S. o starcie z miejsca nie wspomne P.S.2 chyba ze masz dlonie Szreka |
|
Data: 2010-10-07 19:16:00 | |
Autor: Norbi | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-07 18:11, Tytus z fabryki pisze:
Siemka Widzisz - ja po prostu wciskam hamulec i Dual mi robi robote :) Przy mojej sklonnosci do duzych pojemnosci nie musze dawac 3 w dol zeby moto chcialo jechac:) Ja mam akurat porownanie - przy wyslizganych manetkach grzanych na KFazerze trzeba sie bylo bardzo mocno trzymac bo za bardzo prostowal rece i ciezko go bylo utrzymac - po zalozeniu dobrych nagle sily nie trzeba bylo zadnej uzywac i dawalo rade :) To samo w X-ie zalozylem grzane oxfordy i mi sie lepiej jezdzi :) Dlatego jakie to ma znaczenie czy sport czy turystyk - jak spadnie deszcz w lecie tez jest milej jesli Ci w lapki cieplo... Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2010-10-08 11:12:31 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
Siemka
***"Norbi" Widzisz - ja po prostu wciskam hamulec i Dual mi robi robote :) Co to za dual co robi redukcje i przegazowki przy tym??? BTW ciekawe jak ten dual zaregowalby na hamowanie na granicy poslizgu tylnego kola??? *** Dlatego jakie to ma znaczenie czy sport czy turystyk - jak spadnie deszcz w lecie tez jest milej jesli Ci w lapki cieplo... Przyjedz na tor - zobaczysz jakie ma znaczenie ale racja jak w lapki cieplutko to milo jest :) -- Pozdrawiam Tytus z fabryki P.S. Przypominam ze gadamy o minetkach do R1 |
|
Data: 2010-10-07 19:05:56 | |
Autor: falco | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-07 13:22, Tytus z fabryki pisze:
Kolege to jestem jeszcze w stanie zrozumiec - sporo jezdzil to mogl hehehe... i jak tu Ci nie przyznaÄ racji... ;) P.S. Qlfon do Twojej propozycji brakuje jeszcze... pledzika, co go Tytus zachwalaĹ i nie ma Ĺźe zimno! ;) -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 |
|
Data: 2010-10-07 14:28:18 | |
Autor: Qlfon | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-07 00:07, marider pisze:
40W, sporowato... Pytam bo mysle o czyms takim ale nie tak grubym jakMam coś dla Ciebie... Spełnia wszelkie oczekiwania... http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=288853 :) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2010-10-08 15:52:31 | |
Autor: marider | |
Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu. | |
W dniu 2010-10-07 14:28, Qlfon pisze:
Mam coś dla Ciebie... Na pewno nie moje :) http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=288853 Nie trafiliscie, raczej mysle o czyms takim: http://tinyurl.com/5ksu Pzdr PS: dzieki falco za rzeczowa odpowiedz bez zbednego pitolenia o d... Maryni. Przyda sie :) -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki |
|