Grzanie po wymianie tarcz i klocków

Data: 2010-03-31 13:36:24
Autor: Grzegorz
Grzanie po wymianie tarcz i klocków
Hello Big Jack !:
Czy to normalne zjawisko, że po wymianie tarcz i klocków hamulcowych
tarcze nieludzko grzeją się?

Nie. Mogą przez pierwsze 50-100 km słabiej hamować, ale grzania większego ja ani razu nie spotkałem. Może masz źle złożone albo zatarte.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-03-31 15:02:36
Autor: kogutek
> [...]

Nie. Mogą przez pierwsze 50-100 km słabiej hamować, ale grzania większego ja ani razu nie spotkałem. Może masz źle złożone albo zatarte.

Co można źle złożyć przy wymianie tarcz i klocków? Wiem ze wszystko. Ale o co ci
konkretnie chodzi. Facetowi założyli tarcze i klocki. Nie napisał ze stare
tarcze czyli można z dużą dozą prawdopodobieństwa domniemywać że nowe. Wpadł w
panikę bo coś jest gorące. Bo musi być gorące. Nie napisał że lakier mu się na
feldze pali. Czyli jest dobrze. Tarcza przy hamowaniu może mieć i 600 stopni.
Nieludzko się grzeje to znaczy do jakiej temperatury mu się grzeje. Nikt na
razie nie spytał. Jak napluje na tarczę po hamowaniu to ma syczeć. Tak to
działa. Zamiast go od razu wyprostować to dziwne teorie wymyślacie. --

Grzanie po wymianie tarcz i klocków