Data: 2009-09-29 16:03:08 | |
Autor: PL | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Czy jest jakis sposob, zeby swiece zarowe grzaly przed KAZDYM rozruchem, niezaleznie od temperatury zewnetrznej ?
Auto to Audi A4 2.5 TDI (1998). |
|
Data: 2009-09-29 17:24:14 | |
Autor: SCI012 | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik "PL" <usenet2000@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9t42v$k06$1inews.gazeta.pl... Czy jest jakis sposob, zeby swiece zarowe grzaly przed KAZDYM rozruchem, niezaleznie od temperatury zewnetrznej ?A mogłbys wyjasnic w jakim celu mialyby grzac sie te swiece w temp powyz ~~+5C bo nie rozumie za bardzo pytania ??-owszem beda sie grzac ale jak tem beda minusowe ;)Pozd |
|
Data: 2009-09-29 18:37:28 | |
Autor: PL | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
A mogłbys wyjasnic w jakim celu mialyby grzac sie te swiece w temp powyz ~~+5C bo nie rozumie za bardzo pytania ??-owszem beda sie grzac ale jak tem beda minusowe ;)Pozd Cieply silnik (60-90 C) odpala w 0.1 sekundy (tzw. od strzala).. Problem jest jak postoi kilkanascie godzin, wtedy krece rozrusznikiem z 5 sekund, auto puszcza bialego baka i ledwo odpala ( nawet w upalach +30 C). |
|
Data: 2009-09-29 19:43:26 | |
Autor: Karolek | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik "PL" <usenet2000@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9td49$q1r$1inews.gazeta.pl... A mogłbys wyjasnic w jakim celu mialyby grzac sie te swiece w temp powyz ~~+5C bo nie rozumie za bardzo pytania ??-owszem beda sie grzac ale jak tem beda minusowe ;)Pozd Paliwo sie cofa. Karolek |
|
Data: 2009-09-29 21:07:49 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik PL napisał:
Cieply silnik (60-90 C) odpala w 0.1 sekundy (tzw. od strzala).. Problem jest jak postoi kilkanascie godzin, wtedy krece rozrusznikiem z 5 sekund, auto puszcza bialego baka i ledwo odpala ( nawet w upalach +30 C).Tak jak Ci tu napisali w sprawnym TDI świece zaczynają grzać gdzieś w okolicach 5 stopni celsjusza na zewnątrz. Więc w Twoim przypadku świece nie mają nic do tego, ja bym poszukał jak to już ktoś zasugerował powietrza w układzie paliwowym po długim postoju i miejsca któym to powietrze się do układu dostaje. Pozdrawiam !! |
|
Data: 2009-09-29 22:21:22 | |
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
PL pisze:
Cieply silnik (60-90 C) odpala w 0.1 sekundy (tzw. od strzala).. Problem jest jak postoi kilkanascie godzin, wtedy krece rozrusznikiem z 5 sekund, auto puszcza bialego baka i ledwo odpala ( nawet w upalach +30 C). A jak jest cieply, czekasz az ostygnie turbina, gasisz i zaplasz to jest tak samo? -- Mikołaj Jopczyński, Tychy Online tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl |
|
Data: 2009-09-29 22:36:41 | |
Autor: PL | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Czesto po jezdzie, stoje jeszcze 2 minuty na jalowym. Z rana historia tam sama: dlugie krecenie i bialy, smierdzacy bak. Paliwo leje na Shellu ( ten zwykly diesel). |
|
Data: 2009-09-29 22:52:16 | |
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
PL pisze:
A jak jest cieply, czekasz az ostygnie turbina, gasisz i zaplasz to jest tak samo? Nie odpowiedziales na moje pytanie.... -- Mikołaj Jopczyński, Tychy Online tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl |
|
Data: 2009-09-30 00:08:01 | |
Autor: PL | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
A jak jest cieply, czekasz az ostygnie turbina, gasisz i zaplasz to jest tak samo? Kazde nastepne uruchomienie silnika, po udanym pierwszym razie, jest bezproblemowe. Problem jest TYLKO na zimnym starcie. Pewnego razu przy +15C zagrzaly mi swiece, odpalil jak rakieta. Temu pytam w tytule co zrobic,aby grzaly nonstop. Myslalem, ze moze program VAG ma taka opcje... |
|
Data: 2009-09-29 17:33:40 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
PL wydusił z siebie te słowy:
Czy jest jakis sposob, zeby swiece zarowe grzaly przed KAZDYM rozumiem, ze problem z rozruchem na ciepło, bo pada pompa? Tak, jest taki sposob i srednio zaznajomiomy mechanik, ktory widzial już ten silnik potrafi to zrobic w 5 min za 50-100zł ps. cena wielokrotnie przewyższa wartość "naprawy" ale tu płacimy za wiedze -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V |
|
Data: 2009-09-29 17:38:28 | |
Autor: Karolek | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9t9cv$beu$1inews.gazeta.pl... PL wydusił z siebie te słowy: To zdradze ta tajemna wiedze i napisze, ze wystarczy odpiac czujnik temperatury. Mozna to tez zautomatyzowac i zmontowac jakis prosty ukladzik, ktory za kazdym razem bedzie odlaczal czujnik temperatury, a po uruchomieniu podlaczal. PS Lepiej te 100zl dolozyc do remontu pompy wtryskowej ;> Karolek |
|
Data: 2009-09-29 18:25:53 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Karolek wydusił z siebie te słowy:
To zdradze ta tajemna wiedze i napisze, ze wystarczy odpiac czujnik otóż to, ale ciągłe odpinanie czujnika jest mało wygodne, a nie każdy potrafi prosty ukladzik zamontowac
procentowo - nie wiele to da ;) co nie zmienia faktu, ze remont sie zbliża... -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V |
|
Data: 2009-09-29 17:49:50 | |
Autor: Waldek Godel | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:25:53 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):
procentowo - nie wiele to da ;) Remont? Legendarne Ałdi trzeba remontować? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-29 19:42:31 | |
Autor: Karolek | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:qpiucottxmmo$.dlglepper.institute.com... Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:25:53 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a): Najgorsze jest to, ze ludzie mysla ze to tylko w TDSach te pompy ciagle leca, a tak naprawde to audiki, vw czy nawet renowki z tamtego okresu maja te same pompy i te same problemy :> Karolek |
|
Data: 2009-09-29 19:50:36 | |
Autor: Karolek | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9tcer$nej$1inews.gazeta.pl... Karolek wydusił z siebie te słowy: Ja bylem leniwy i sobie wstawilem szeregowo z czujnikiem temp. potencjometr. Moglem doregulowac tak, ze komputer trzymal lekko zwiekszona dawke paliwa i nie musialem niczego rozlaczac :> Rok tak przesmigalem i w koncu zregenerowalem glowiczke, chociaz w sumie potencjometr sie sprawdzal. PS Lepiej te 100zl dolozyc do remontu pompy wtryskowej ;> Troche da. U mnie procentowo to wychodziloby 20% :> co nie zmienia faktu, ze remont sie zbliża... Zbliza... chyba ze to cofajace sie paliwo co IMHO wynikaloby z objawow. Karolek |
|
Data: 2009-09-29 21:10:27 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik Kuba (aka cita) napisał:
Karolek wydusił z siebie te słowy: Panowie troszkę się zagalopowaliście ;) Problemy z pompą sugerują problemy z rozruchem na gorącym silniku, a kolega ma problemy z rozruchem zimnego silnika, po długim postoju, więc Wasza teoria bierze w "łeb", pozatym pisze o białym bąku. Średnio rezolutny mechanik będzie wiedział po tym opisie że to powietrze w układzie paliwowym, a tu wyskakujecie człowiekowi z pompą :) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2009-09-29 22:36:27 | |
Autor: Karolek | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.pl> napisał w wiadomości news:h9tm32$5s7$1achot.icm.edu.pl...
Pan za to dokladnie nie sledzi watku i stad bledna interpretacja naszych odpowiedzi :> Dla wyjasnienia napisze, ze autor watku nie wspominal na poczatku o problemach, tylko pytal czy mozna uruchomic swiece zarowe, a to ludzie robia gdy pompa zdycha. Potem dopisal, jaki ma problem i to sugeruje cofaje sie paliwo, co rownierz juz zostalo napisane wiec nie odkryl Pan ameryki ;> Karolek |
|
Data: 2009-09-30 08:00:59 | |
Autor: PL | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Potem dopisal, jaki ma problem i to sugeruje cofaje sie paliwo, co rownierz juz zostalo napisane wiec nie odkryl Pan ameryki ;> Co zrobic, zeby to paliwo sie nie cofalo? |
|
Data: 2009-09-30 09:21:11 | |
Autor: Hinek | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik "PL" <usenet2000@WYTNIJgazeta.pl> napisał
Znalezc nieszczelnosc i usunac ja, ewentualnie wymienic zaworek zwrotny w pompie. -- Hinek |
|
Data: 2009-09-30 11:54:20 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Karolek wydusił z siebie te słowy:
Średnio rezolutny mechanik będzie wiedział po tym opisie że to dokladnie. Poza tym powietrze w ukladzie paliwowym wcale nie musi oznaczac, ze problem nie leży w pompie. -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V |
|
Data: 2009-09-30 03:10:42 | |
Autor: Gom | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
On Sep 30, 11:54 am, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
Poza tym powietrze w ukladzie paliwowym wcale nie musi oznaczac, ze problem Zgadza się. W moim przypadku* pomogło uszczelnienie sekcji pompy. * nie Audi, ale też diesel ;) OM605 z rzędówką Bosha. -- Gom |
|
Data: 2009-09-30 13:29:03 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Kuba (aka cita) pisze:
W przypadku mojego Golfa leciało z pompy spod nastawnika i spod głowiczki wysokiego ciśnienia, tak że co 3s leciała kropla ropy i jakoś nie łapała powietrza, po 2 dniach stania na zimno odpalał tak jakby tej ropy nie gubił :) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2009-09-30 17:23:43 | |
Autor: Karolek | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:h9vf03$a1j$1news.onet.pl... W przypadku mojego Golfa leciało z pompy spod nastawnika i spod głowiczki wysokiego ciśnienia, tak że co 3s leciała kropla ropy i jakoś nie łapała powietrza, po 2 dniach stania na zimno odpalał tak jakby tej ropy nie gubił :) Bo wyciek nie musi oznaczac, ze bedzie ta droga dostawalo sie powietrze. Karolek |
|
Data: 2009-09-30 21:09:31 | |
Autor: Eryk | |
Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
W przypadku mojego Golfa leciało z pompy spod nastawnika i spod głowiczki wysokiego ciśnienia, tak że co 3s leciała kropla ropy i jakoś nie łapała powietrza, po 2 dniach stania na zimno odpalał tak jakby tej ropy nie gubił :) A mój Golf III TD właśnie zaczyna mieć problemy z zapalaniem. O ile w zeszłym roku tylko jak był zimny i pomogła wymiana świec żarowych. To teraz tak jak w opisie w tym wątku z trudnością odpala jak jest zimny ale gdy go zgaszę po jeździe i próbuję ponownie to zaczyna się biedny dusić i odpala po dłuższym mieszaniu za 2 lub 3 razem, jutro zawizę go do mechanika. Pzdr Eryk |