Grzanie w samochodzie

Data: 2017-08-26 17:59:01
Autor: Bolko
Grzanie w samochodzie
Potrzebowałem szybko wysuszyć buty w samochodzie.
A że auto było po dłuższej trasie silnik zagrzany.
Właczam dmuchawe przekonany że ciepłe poleci a tu zimne.
Dopiero jak włączyłem silnik to wtedy ciepłe leciało.

Ze względu na zainteresowania przewiduje że często będę miał mokre buty.
Jak/gdzie podłączyć rurę żeby ciepłe powietrze leciało?
Da się zrobić w prostym aucie z 99 roku.
ps
Jak susze w kabinie to później wszytsko śmierdzi przez kilka godzin.

Data: 2017-08-26 23:40:29
Autor: Przemyslaw P.
Grzanie w samochodzie
Pomyśl o webasto, ale tanio nie będzie

Data: 2017-08-26 23:47:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Grzanie w samochodzie
Kup drugą parę ;-)

Data: 2017-08-27 03:04:04
Autor: PiteR
Grzanie w samochodzie
na  ** p.m.s **  Bolko pisze tak:

Potrzebowałem szybko wysuszyć buty w samochodzie.
A że auto było po dłuższej trasie silnik zagrzany.
Właczam dmuchawe przekonany że ciepłe poleci a tu zimne.
Dopiero jak włączyłem silnik to wtedy ciepłe leciało.

Musiałbyś wstawić elektryczną pompę, która poruszy płyn.
Nagrzewnica momentalnie się wychładza.

kładź na silnik ;) --
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-08-27 17:52:37
Autor: PiteR
Grzanie w samochodzie
na  ** p.m.s **  PiteR pisze tak:

[...]

no co :) pod zamkniętą maską panuje niezłe ciepełko i przewiew.
Tylko koszyk druciany wystrugać żeby nie zapaliły się od kolektora.

Data: 2017-08-27 09:05:24
Autor: Sebastian Biały
Grzanie w samochodzie

http://allegro.pl/elektryczna-grzalka-therm-ic-warmer-12v-2016-i5735056881.html

Data: 2017-08-27 00:10:00
Autor: Bolko
Grzanie w samochodzie
W dniu niedziela, 27 sierpnia 2017 09:05:34 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
On 8/27/2017 2:59 AM, Bolko wrote:
> Potrzebowałem szybko wysuszyć buty w samochodzie.

http://allegro.pl/elektryczna-grzalka-therm-ic-warmer-12v-2016-i5735056881.html

Dzięki

Data: 2017-08-28 19:00:47
Autor: Sebastian Biały
Grzanie w samochodzie
On 8/28/2017 10:24 AM, robot wrote:
Jak susze w kabinie to później wszytsko śmierdzi przez kilka godzin.
Buty też z 99 roku?

Jedno głębsze wdepnięcie w nowych butach w starą kałużę i po dwóch dniach smród powala. Z higiena nie ma to nic wspólnego. Do likwidowania i zapobiegania polecam dwa produkty:

http://allegro.pl/antyzapach-do-obuwia-usuwa-bakterie-dezynfekcja-i5062913145.html

http://allegro.pl/przeciwpotne-antyzapachowe-wkladki-actifresh-35-46-i6903838691.html

Oba działają skutecznie. Wkładki czasem bywaja podrobione (nie są nasączane), nie wiem czy ten sprzedawca ma działające. Na pewno kupowane w Auchan, te same za większe pieniądza, działają.

Data: 2017-08-28 19:06:28
Autor: sirapacz
Grzanie w samochodzie

Oba działają skutecznie. Wkładki czasem bywaja podrobione (nie są nasączane), nie wiem czy ten sprzedawca ma działające. Na pewno kupowane w Auchan, te same za większe pieniądza, działają.

gdzieś czytałem o patencie płukania butów roztworem wody i pastylki do uzdatniania wody. Są tam jony srebra które skutecznie ubijają bakterie.

Data: 2017-08-28 19:29:36
Autor: Sebastian Biały
Grzanie w samochodzie
On 8/28/2017 7:06 PM, sirapacz wrote:
[...]

W zupełności wystarcza antybakteryjny płyn do płukania dodany do prania.

Data: 2017-08-29 14:36:34
Autor: robot
Grzanie w samochodzie
To był żart.

Data: 2017-08-29 20:25:39
Autor: Sebastian Biały
Grzanie w samochodzie
On 8/29/2017 2:36 PM, robot wrote:
To był żart.

Prawie wszyscy to wiemy, ale ktoś może nie wiedzieć. A ponieważ temat wstyliwy i prawdziwi hetero się nie zapytają czemu im capią buty to warto odpowiedzieć nawet bez pytania lub wrecz w odpowiedzi na żart.

Grzanie w samochodzie