Grzbietem Karkonoszy

Data: 2012-09-20 03:17:15
Autor: sdaman29
Grzbietem Karkonoszy
Zapraszam na relację i zdjęcia z mojego bardzo udanego wypadu w
Karkonosze połączonego z przejazdem Doliną Bobru oraz wizytą w Pradze.
Nie komentować;)))))

Data: 2012-09-20 03:28:20
Autor: rmikke
Grzbietem Karkonoszy
W dniu czwartek, 20 września 2012 12:17:16 UTC+2 użytkownik sdam...@gmail.com napisał:
> Zapraszam na relację i zdjęcia z mojego bardzo udanego wypadu w
> Karkonosze połączonego z przejazdem Doliną Bobru oraz wizytą w Pradze.

Nie komentować;)))))

Przecież nic nie napisałem...

Data: 2012-09-20 12:57:19
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <06614414-fea1-4248-b495-792fa38bbacc@googlegroups.com>,
 sdaman29@gmail.com wrote:

> Zapraszam na relację i zdjęcia z mojego bardzo udanego wypadu w
> Karkonosze połączonego z przejazdem Doliną Bobru oraz wizytą w Pradze.
Nie komentować;)))))

No, ja rzucilem okiem, ale poza zwykla wilkowa wyliczanka kilometrow nic tam nie znalazlem. Ani o Dolinie Bobru, ani o Pradze (poza tym, ze duzo ludzi).
Lipa.
Moze kol. Wilk powinien jednak zastanowic sie nad zatrudnieniem jakiegos ghost-writera?
--
TA

Data: 2012-09-20 04:34:34
Autor: rmikke
Grzbietem Karkonoszy

 sdaman29@gmail.com wrote:

> [...]

Lipa.

Moze kol. Wilk powinien jednak zastanowic sie nad zatrudnieniem jakiegos ghost-writera?

Oj, czepiasz się, bo nie rozumiesz. Przecież kol. Wilk ie chwali się trasą,
tylko gratulacjami. Cytuję:

"najwyraźniej co
poniektórych mocno drażni jak mi ludzie gratulują ukończenia tej
morderczej trasy"

W tym swietle linkowanie prosto do komentarzy staje się oczywiste...

Data: 2012-09-20 06:31:14
Autor: Wilk
Grzbietem Karkonoszy
On 20 Wrz, 13:34, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:

Oj, czepiasz się, bo nie rozumiesz. Przecież kol. Wilk ie chwali się trasą,
tylko gratulacjami.

Moje relacje są skierowane do ludzi, którzy jeżdżą na rowerze ambitne
trasy, więc po co do nich zaglądasz? A Ty i ambitna trasa - to tak jak
ja jadący na 20kg mieszczuchu ;))

Dla takich jak Ty są tu tematy gdzie naprawdę się mogą realizować..
Pierwszy z brzegu - "Nowelizacja przepisów dotycząca lampek..." - to
coś w sam raz dla Ciebie, tam sobie możesz poteoretyzować do woli,
podyskutować jak to światłe zarządzenie zmieni losy rowerzystów w
Polsce, pozastanawiać się jaki wpływ na owe zarządzenie miała
interpunkcja taka a nie inna, podyskutować o linkach takich a nie
innych,

Ale jeżdżenie na rowerze zostaw tym, którzy się na tym znają; jako
pracę domową przemyśl sobie głęboką prawdę powiedzenia "milczenie jest
złotem"
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-20 06:41:00
Autor: rmikke
Grzbietem Karkonoszy
W dniu czwartek, 20 września 2012 15:31:14 UTC+2 użytkownik Wilk napisał:
> [...]

> tylko gratulacjami.

Moje relacje są skierowane do ludzi, którzy jeżdżą na rowerze ambitne

Przeciez nie zajrzałem... "#comments" w linku widać od razu, po co
miałbym w to klikać?

A Ty i ambitna trasa - to tak jak
ja jadący na 20kg mieszczuchu ;))

Ale w sensie, że nie dał byś rady?

[...]

No kurde, ja Cię bronię przed trollami, a Ty jeszcze pretensje masz...

Ale jeżdżenie na rowerze zostaw tym, którzy się na tym znają; jako
pracę domową przemyśl sobie głęboką prawdę powiedzenia "milczenie jest
złotem"

Myśleć też nie umiem. A roweru w firmie nie zostawię i jakoś musze go dostarczyć do domu.
Może powinienem skorzystac z usług ZTM? Jak sądzisz?

Ech, chyba pójdę się pochlastać, to rozwiąże wszystkie moje problemy...

Data: 2012-09-20 06:50:07
Autor: Wilk
Grzbietem Karkonoszy
On 20 Wrz, 15:41, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:

Ech, chyba pójdę się pochlastać, to rozwiąże wszystkie moje problemy...

Nie odrobiłeś pracy domowej. Jeszcze raz przemyśl aforyzm "milczenie
jest złotem". Myślenie naprawdę nie boli, ogarnięcie tego przesłania
zawartego w tej mądrej myśli - jest w Twoim zasięgu, tylko musisz się
trochę mocniej postarać.

Mierz siły na zamiary, jak napisałem są tu wątki w sam raz dla Ciebie,
tam się poczujesz jak ryba w wodzie. Po co zaglądać do wątków, które
dotyczą jazdy na rowerze i to jeszcze górskim? Po co to człowiekowi co
rowerem poza Mazowsze nie wyjeżdża? Nie lepiej podyskutować czy lampka
powinna być na wysokości 110cm, a nie 105cm?

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-20 16:02:33
Autor: Alfer_z_pracy
Grzbietem Karkonoszy
Wilk napisał:
[...]

Tymczasem 3 tygodnie wcześniej, 31 sierpnia 2012 r.:
"Dlatego też pora zmienić sposób wrzucania relacji tutaj - odtąd będę wrzucał jedynie linki ze swoich wyjazdów, poza tym w takim wątku nie napiszę słowa, bo szkoda moich nerwów, szkoda się brudzić w dyskusjach z przysłowiowymi bansami (...)"

Gratuluję konsekwencji :-)))))))

A.

Data: 2012-09-20 07:35:34
Autor: Wilk
Grzbietem Karkonoszy
On 20 Wrz, 16:02, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

[...]

Wiele się tłumaczy nudą -  ale masz rację, szkoda moich nerwów na
kolesi, których nie interesuje jazda na rowerze a interesuje plucie.
Niniejszym EOT, a jak kogoś interesuje coś odnośnie mojego wyjazdu, to
niestety na tej grupie się tego nie dowie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-20 16:58:14
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <8acd5b9b-2af8-4e7e-9d1c-99550fb63fae@s14g2000vba.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Wiele się tłumaczy nudą -  ale masz rację, szkoda moich nerwów na
kolesi, których nie interesuje jazda na rowerze a interesuje plucie.

Jakie znowu plucie?
Co do mnie to wyrazilem tylko swoje zdanie, ze zlinkowana relacja jest dla mnie nudna. Podobnie jak pozostale twoje relacje. Od plucia to chyba ty jestes specjalista.

Niniejszym EOT, a jak kogoś interesuje coś odnośnie mojego wyjazdu, to
niestety na tej grupie się tego nie dowie.

Ale o co sie panu rozchodzi? Przeciez wlasnie wkleiles linka.

Data: 2012-09-20 13:45:43
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <95665e9a-7168-48fd-ada3-578ca94954ce@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

morderczej trasy"

W tym swietle linkowanie prosto do komentarzy staje się oczywiste...

Ignac!!!
Teraz twoja kolej.
--
TA

Data: 2012-09-20 05:04:14
Autor: Ignac
Grzbietem Karkonoszy
W dniu czwartek, 20 września 2012 13:45:44 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

Ignac!!!

Teraz twoja kolej.

TA

Bądz cicho bo miska wyslę żeby Cie odwiedził,niechcący!

 Ignac

Data: 2012-09-20 15:27:11
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <1ab0c97f-3368-4cb1-8f88-8fda8a8de5c9@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

W dniu czwartek, 20 września 2012 13:45:44 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

> Ignac!!!

Bądz cicho bo miska wyslę żeby Cie odwiedził,niechcący!

Protestuje! Kolega usiluje wprowadzic cenzure za pomoca grozb karalnych...
--
TA

Data: 2012-09-20 22:07:53
Autor: biodarek
Grzbietem Karkonoszy

  sdaman29@gmail.com wrote:

[...]

Oj ludzie! Nie możecie po prostu przemilczeć, jeśli nie macie do powiedzenia niczego w temacie wychwalania? Weźcie przykład ze mnie - nie klikam, nie piszę...

BTW - już działa, po wpisaniu w wyszukiwarkę: "jak mi ludzie gratulują". :)

--
biodarek

Data: 2012-09-20 15:08:23
Autor: rmikke
Grzbietem Karkonoszy
W dniu czwartek, 20 września 2012 22:07:57 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:

[...]

Skoro nalegasz...

Data: 2012-09-20 06:40:14
Autor: Wilk
Grzbietem Karkonoszy
On 20 Wrz, 12:57, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

No, ja rzucilem okiem, ale poza zwykla wilkowa wyliczanka kilometrow nic
tam nie znalazlem. Ani o Dolinie Bobru, ani o Pradze (poza tym, ze duzo
ludzi).
Lipa.

Lipa dla takich "ludzi roweru" jak Ty ;))
Bo każdy sensowny rowerzysta będzie wiedział jak wykorzystać tę
relację, przede wszystkim przyda mu się ślad GPS, bo szlak Doliną
Bobru jest w zaniku, a przygotowując się do wyjazdu w sieci nie
trafiłem na żaden prawidłowy ślad, miałem do dyspozycji jedynie
szczątkowe i nieprawidłowe. A ślad GPS w jeździe terenowej jest
elementem niesłychanie ułatwiającym jazdę, oszczędzającym mnóstwo
czasu i nerwów.

 Podobnie przydadzą im się informacje dotyczące możliwości sensownego
wjazdu w Karkonosze itd. Bo takie to właśnie informacje interesują
przede wszystkim moich czytelników, a nie poematy o kwiatuszkach w
Dolinie Bobru, czy też ewentualnie mrożących krew w żyłach nawiązań do
Pana Samochodzika na Złotej Uliczce czy "u stareho hrzbitova" :)))

Moze kol. Wilk powinien jednak zastanowic sie nad zatrudnieniem jakiegos
ghost-writera?

Mogę zatrudnić Ciebie, ale tylko pod warunkiem jak przejedziesz 300km.
Bo jak przejedziesz - to zrozumiesz czym się różnią moje wyjazdy od
tych Twoich. I bynajmniej nie chodzi tu o to, że Ty robisz rocznie
jeden wyjazd parudniowy, a ja kilkanaście ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-20 15:52:09
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <900ced9f-3c11-4d43-9810-86f146357daa@c20g2000vbz.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

szczątkowe i nieprawidłowe. A ślad GPS w jeździe terenowej jest
elementem niesłychanie ułatwiającym jazdę, oszczędzającym mnóstwo
Rozumiem, ze wyjazd dal ci mnostwo radosci i satysfakcji.
Ale jaka radosc i satysfakcje maja miec z tego twoi ewntualni nasladowcy?
Ze pojada sladami Wielkiego Wilka zdobywcy Gmin?

[...]

Myslisz? To ja nie jestem twoim czytelnikiem? :-(

> [...]

Mogę zatrudnić Ciebie, ale tylko pod warunkiem jak przejedziesz 300km.
Bo jak przejedziesz - to zrozumiesz czym się różnią moje wyjazdy od

A po co mialbym przejezdzac az 300km? A za propozycje wspolpracy dziekuje, ale nie skorzystam. To byloby pewnie bardziej meczace niz te 300km.

I bynajmniej nie chodzi tu o to, że Ty robisz rocznie
jeden wyjazd parudniowy, a ja kilkanaście ;))

A o co chodzi w takim razie?
--
TA

Data: 2012-09-20 06:57:11
Autor: Wilk
Grzbietem Karkonoszy
On 20 Wrz, 15:52, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Myslisz? To ja nie jestem twoim czytelnikiem? :-(

Nie, Ty jesteś moim osobistym paszkwilantem ;))

A o co chodzi w takim razie?

O to, że istotę takich wyjazdów poznałbyś z praktyki; nie urojeń.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-09-20 16:04:18
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <3dd61091-0bb8-483d-b30f-3d1d484a685e@p22g2000vby.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

On 20 Wrz, 15:52, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Myslisz? To ja nie jestem twoim czytelnikiem? :-(

Nie, Ty jesteś moim osobistym paszkwilantem ;))
No, w pewnym sensie. Pamietasz stare dobre (dla ciebie) czasy gdy to ty byles moim osobistym paszkwilantem? Czasy sie zmienily. Kto z Mieciem wojuje od Miecia ginie (czy jakos tak).

> A o co chodzi w takim razie?

O to, że istotę takich wyjazdów poznałbyś z praktyki; nie urojeń.

Ani mi sie sni poznawanie z praktyki twoich wyjazdow. Az tak mnie one nie interesuja. IMHO sa nudne.
--
TA

Data: 2012-09-21 07:32:37
Autor: MichałG
Grzbietem Karkonoszy
sdaman29@gmail.com wrote:

> [...]

Lipa.
Moze kol. Wilk powinien jednak zastanowic sie nad zatrudnieniem jakiegos ghost-writera?

zieeeeew.......

Grzbietem Karkonoszy