Grzbietem Karkonoszy

Data: 2012-09-21 03:17:13
Autor: abn140
Grzbietem Karkonoszy
W dniu środa, 19 września 2012 21:46:24 UTC+2 użytkownik Wilk napisał:

Dobra - w sumie mnie nikt nie zabile o to wiec zapytam
Wilk jak Ty to robisz zawodowo /tzn czas + kasa/ te wszystkie wyprawy?
Wiekszosc ludzi nie machnie tylu dlugich tras bo
kiedy - zarabiac trza,
za co - co mniej wiecej bardziej chodzi o to wyzej, niz o matematyczny brak kasy....
To jak? Placi Ci ktos za relacje jakies czy jak?

Data: 2012-09-21 13:27:51
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <dbdce919-8dd8-4323-8377-961bd703a69d@googlegroups.com>,
 abn140@googlemail.com wrote:

> [...]
za co - co mniej wiecej bardziej chodzi o to wyzej, niz o matematyczny brak kasy....
To jak? Placi Ci ktos za relacje jakies czy jak?

E, Wilk nie moze odpisywac, gdyz sie do tego zobowiazal.
Postaram sie wiec odpowiedziec w jego zastepstwie :-).
Otoz nikt mu za to nie placi (nie rozumiem kto mialby placic, producent licznikow rowerowych?). Co wiecej, Wilk jest z tego dumny (tak pisal).

W kazdym raze kasy na takich wyjazdach duzo nie wychodzi... A co do czasu - przeciez te wyjazdy wilkowe dosc krotkie sa. Ten ostatni - trzydniowy przeciez. W tym jeden dzien urlopu.

Data: 2012-09-21 06:05:19
Autor: Jerzy Kot
Grzbietem Karkonoszy
Poniższe słowa kieruje do wszystkich złośliwcow, prześmiewców,
zazdrośnikow i intelektualnych zboków.

Choćbyście nie wiem jak się napinali, to jedno nie ulega wątpiliwości.
Wilk jeździ na rowerzy.
Większość z was pod tym względem nie dorasta mu do pięt. I trzeba być
człowiekiem małej klasy, w dodatku bardzo złośliwym, żeby w pokrętny
sposob analizować jego relacje z wypraw.
Tyle w tym temacie.

Data: 2012-09-21 15:29:48
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <29e4ed67-049c-40e6-9336-32fb811f9db1@c20g2000vbz.googlegroups.com>,
 Jerzy Kot <tenjurekkot@gmail.com> wrote:

[...]

A niech sobie jezdzi. Na zdrowie mu.
Ale pisze wyjatkowo nudnie. Nic na to nie poradze.

Btw czy ty masz moze jakies wybitne rowerowe osiagniecia? Bo jesli nie, to wg kol. Wilka ktorego tu bronisz, nie masz tu prawa glosu.

Data: 2012-09-22 12:26:36
Autor: MichałG
Grzbietem Karkonoszy
Jerzy Kot pisze:
[...]