Grzbietem Karkonoszy

Data: 2012-09-21 12:28:34
Autor: #:-) gps
Grzbietem Karkonoszy
Dzięki, Michał, za relację - droża i bezdroża, które wybrałeś budzą respekt.

Z pewnym politowaniem patrzę na pieski, które Cię tu obskoczyły: yep, yep, yep - pieski sztachetowe obszczywajki, zawsze czujne, gdy jedzie rowerzysta yep, yep, yep w niebogłosy, cała okolica musi wiedzieć, że są.
Taka widać uroda internetu - 90% to szlam.

#:-)
gps

Data: 2012-09-21 23:02:34
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <d623e5d4-fba9-42e6-a298-779bc22c7f7e@googlegroups.com>,
 "#:-) gps" <gps1111@gmail.com> wrote:

[...]

Jasne. Rozumiem, ze po takich wyrazach holdu liczysz na to ze kol. Wilk nie bedzie ci wypominal, ze w swoich wycieczkach rowerowych korzystasz innych srodkow transportu. Oj, naiwny, naiwny.
LOL
Lubudubu, lubudubu...
--
TA

Data: 2012-09-21 15:25:12
Autor: #:-) gps
Grzbietem Karkonoszy
TA

Czy aż tak bardzo ci brakuje sztachet do opszczewania?

#:-)
gps

Data: 2012-09-22 01:03:28
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <3dc03a73-c245-4518-9b14-1f639b5afc09@googlegroups.com>,
 "#:-) gps" <gps1111@gmail.com> wrote:

> TA

Czy aż tak bardzo ci brakuje sztachet do opszczewania?

A ty wciaz swoje. Mam chyba prawo nie lubic Wilka a jego relacje uwazac za wyjatkowo nudne? Tak jak ty masz prawo lizac go po jajach.
Pa.
--
TA

Data: 2012-09-21 22:09:45
Autor: Jerzy Kot
Grzbietem Karkonoszy
On 22 Wrz, 01:03, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Tytusie.
Szanuję Cie za wyprawę do Sudanu, za znajomość Cohena, i jeszcze parę
rzeczy.
I niech tak pozostanie.

Zapewniam Cię, że wymoje uznanie dla wypraw Wilka i jego osobiście, w
rzaden sposób nie pomniejszają mojego szacunku dla Ciebie i Twojej
wizji podróżowania.
Wiem, że jesteś człowiekiem mądrym, inteligentym i dobrze
wykształconym i wszelkie próby jakie podejmujesz na preclu, zepsucia
swojego wizerunek, na mnie osobiście nie działają.

JK

Data: 2012-09-22 12:14:15
Autor: Titus Atomicus
Grzbietem Karkonoszy
In article <030ce917-318d-4583-9562-35f34df5d4f6@r4g2000vbn.googlegroups.com>,
 Jerzy Kot <tenjurekkot@gmail.com> wrote:

On 22 Wrz, 01:03, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Tytusie.
Szanuję Cie [,,,]
Ale o co sie panu rozchodzi?
Chyba sie jednak nie rozumiemy. Bo mi wlasnie o wzajemny szacunek chodzi. Ktory niektorzy tutaj probuja reglamentowac, uzalezniajac od swojego widzimisie i liczby przejechanych kilometrow.
--
TA

Data: 2012-09-22 12:25:29
Autor: MichałG
Grzbietem Karkonoszy
Jerzy Kot pisze:
[...]

jak widac z odpowiedzi TA jednok nieco przesadziłeś z tąinteligencja ....... ;)

michał

Grzbietem Karkonoszy