Grzebanie pod autem podniesionym na lewarku?

Data: 2009-10-02 08:14:09
Autor: Michał Gut
Grzebanie pod autem podniesionym na lewarku?
gdy ja tak grzebie to ZAWSZE podkladam twarde przedmioty pod prog. Wole rozwalic sobie samochod niz zginac w tak durny sosob. Kola ablokowane, pod samochodem w kilku miejscach - conajmniej 2 - ustawiam gazobeton, pnie czy co tam mi sie nawinie pod reke. Ulozone tak zebynie wyslizgnelo sie podczas opadania samochodu albo co gorsza nie przewrocilo sie zanim samochod opadnie:)

Grzebanie pod autem podniesionym na lewarku?