Grzechy wołające o pomstę do Nieba

Data: 2012-02-24 19:30:19
Autor: abc
Grzechy wołające o pomstę do Nieba
Państwa diabła legalizują wszelkie grzechy, a zwłaszcza grzechy wołające o
pomstę do Nieba. Jest ich cztery, a są następujące:

1. Zabójstwo dobrowolne,
2. Grzech sodomski czyli nieczystość przeciw przyrodzeniu,
3. Uciemiężanie ubogich, wdów i sierot,
4. Zatrzymywanie zapłaty robotnikom i najemnikom

Według św. Katarzyny Sieneńskiej, największej mistyczki Kościoła, od grzechu
sodomskiego odwracają się nawet diabły.

Grzech ten nazywa się sodomskim dlatego, że go się dopuszczano w Sodomie i
Gomorze i w innych miastach okolicznych.

Grzech ten rozszerzył się z czasem i między poganami, o czym pisze św. Paweł
Rz 1:26-27::

"Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności: mianowicie
kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne naturze.

Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą,
zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając
bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie."

Data: 2012-02-25 00:31:40
Autor: Polok_Prawdziwy
abc wrote:

[...]

Achaaaaa....!
- to dlotego ciem wtakich łokolicnościach nakrenciły ABECADŁO...

http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/

Teroski jezem doma...

Ale powim ci sceże ABECADŁO, bojus tela lot siem znomy, ze ło rużnych rużnościach słysołem, cytołem i widziołem, ale ło takich, jak ty wycynios pojińcio nimiołem...

Ale jak namarynie barchany pryskać uwielbios, tosem pryskej - jo tulerancyjny jezem...

Data: 2012-02-25 00:51:28
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
abc wrote:

> [...]

Ale jak namarynie barchany pryskać uwielbios, tosem pryskej - jo tulerancyjny jezem...

.. dyć s Womdusiem i nasym wioskowym fratrem tyz tuleramcyjne my som. Ali
cegośtakiego to my na gały jeze niewidzieli!!

MH

--

Grzechy wołające o pomstę do Nieba