Grzechy wołające o pomstę do nieba

Data: 2009-12-12 21:36:04
Autor: abc
Grzechy wołające o pomstę do nieba
Grzechów wołających o pomstę do nieba jest cztery, a są następujące:

1. Zabójstwo dobrowolne,
2. Grzech sodomski czyli nieczystość przeciw przyrodzeniu,
3. Uciemiężanie ubogich, wdów i sierot,
4. Zatrzymywanie zapłaty robotnikom i najemnikom

Według św. Katarzyny Sieneńskiej, największej mistyczki Kościoła, od grzechu
sodomskiego odwracają się nawet diabły.

Grzech ten nazywa się sodomskim dlatego, że go się dopuszczano w Sodomie i
Gomorze i w innych miastach okolicznych. Grzech ten rozszerzył się z czasem
i między poganami, o czym pisze św. Paweł Rz 1:26-27::

"Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności: mianowicie
kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne naturze.

Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą,
zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając
bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie."

Data: 2009-12-12 12:57:05
Autor: Tzva Adonai
Grzechy wo�aj�ce o pomst� do nieba
abc napisał(a):

2. Grzech sodomski czyli nieczystość przeciw przyrodzeniu,

Czyli co - jak wyjebię laskę w dupcię i nie będzie z tego dzieci, to
nie pójdę do nieba?..

Data: 2009-12-12 22:58:34
Autor: Krzysiek
Grzechy wo�aj�ce o pomst� do nieba
Hallo,

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag news:b71d71d1-ac26-4243-a055-91c549e8e41bb36g2000prf.googlegroups.com...
abc napisał(a):

2. Grzech sodomski czyli nieczystość przeciw przyrodzeniu,

Czyli co - jak wyjebię laskę w dupcię i nie będzie z tego dzieci, to
nie pójdę do nieba?..

alez nie, Pan pojdzie, ma Pan to zapewnione zgodnie ze slowami Jezusa, ze "ostatni beda pierwszymi",
a, tak patrzac po tej grupie, rzeczywiscie jest Pan tym ostatnim....

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-12 22:53:13
Autor: Krzysiek

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hg0vg7$b2t$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

dziwne wyjasnienie, wskazuje raczej na to, ze sw. Katarzyna Sienenska wygladala tak
"kuszaco", ze nawet diably sie odwracaly..., bo i skad niby mialaby wiedziec od czego sie
"one" odwracaja??

Poza tym - to w Sodomie dopuszczano sie wystepkow nazwanych "grzechem sodomskim", bo
wystepki w Gomorze byly "grzechem gomorskim", a te byly jeszcze gorsze, zupelnie nie do
wyobrazenia i dlatego o nich sie nie mowi, bo nikt nie wie o co chodzilo. Moze tam wstapili do PeO,
albo co..., nic gorszego nie umiem sobie wyobrazic...

No i..., pisze Pan, ze ich kobiety zamiast zgodnie z natura dawac przemienily to na przeciwne
naturze brak dawania?? Noooo... straszne, takie okropienstwo, ja tez bym nie mial litosci.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-13 12:54:33
Autor: sofu
Grzechy wołające o pomstę do nieba

Uzytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisal w wiadomosci
> [...]

przemienily to na przeciwne
naturze brak dawania?? Noooo... straszne, takie okropienstwo, ja tez bym

Kobiety wedlug KRK sa równe bydlu a nawet nizej. A czy bydlo moze grzeszyc?
Nalezaloby zatem przyjac ze mimo, ze kobiety sa zblizone wygladem do istot
ludzkich to jednak ich zachowanie jest bezgrzeszne nawet wtedy gdy sa
niespolegliwe wobec mezczyzn. Oczywiscie kobiety sa z gruntu nieczyste i
skalane wraz z pierwszym stosunkiem, ale to juz inna sprawa.

sofu

Data: 2009-12-13 15:19:07
Autor: Krzysiek
Grzechy wołające o pomstę do nieba
Hallo,

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hg2ke8$v2g$1node2.news.atman.pl...

[...]

[...]

naja, to nie jest zbyt dokladne, a wlasciwie - jest bardzo mylace, bo KRK nie czerpie
wiary i wiedzy o wierze z proroctw wedrownych derwiszy, tylko opiera sie na Swietych
Ksiegach, a tym wyraznie zapisano kontekst, ze stworzenie kobiety nie bylo aktem tworzenia
zwierzecia dla zwierzecych potrzeb, a tworzeniem pary dla czlowieka i dla ludzkich potrzeb.
Kto twierdzi inaczej, niezaleznie czy jest laikiem czy Ojcem Kosciola, dostanie na Sadzie
Ostatecznym wpierdol za pogarde dla boskiego dziela, a nie pochwale.
O tym, w duzy skrocie, mowia te Ksiegi, co oczywiscie nie przeszkadza, zeby ktos kiedys
sobie wytalmudyzowal, ze skoro jest cos zapisane to znaczy, ze nie jest, lub skoro zapisane
jest jedno to znaczy cos zupelnie innego - to sie zdarza i rozne nacje maja z tym rozne
problemy, ale wystarczy siegnac po przedchrzescijanskie zrodla i do zapisow w rodzaju:

"Nie ten jest mezem prawym, kto sie obmywa
i o ktorym mowia, ze jest bogobojny,
ale ten u ktorego w pelni pokrywaja sie slowa z czynami"

Ksiega Welesa

a z nich widac, ze tradycje oparte na zdrowym rozsadku wcale nie sa nam obce i derwisze
maja u nas ciezko, zupelnie niezaleznie czy nazywaja sie alfa i omega czy abc.

A gdy chodzi o mnie, to wcale nie mam watpliwosci, ze laska jest darem Bozym, takze patrzac
na rozne laski, czy to w tv czy na ulicy tez o tym nie mam watpliwosci, wiec gdy jest okazja, ze laska....
Boza, oczywiscie... sie o mnie otrze, to tez, ze swej strony, ocieram sie ile moge...

Hmmm... chociaz.... kiedys, gdy bylem mlodszy moglem wiecej... czyzbym tracil wiare??

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-12 23:58:57
Autor: Konstanty Wycirowski
[...]

Mordowanie niewiernych przez "misjonarzy" z mieczami i pochodniami też pod to podpada?

2. Grzech sodomski czyli nieczystość przeciw przyrodzeniu,

Znaczy to co wyrabiają klechy z ministrantami woła o pomstę do nieba?

3. Uciemiężanie ubogich, wdów i sierot,

O k...., to Rydzyk idzie prosto do piekła?

Data: 2009-12-13 01:38:18
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

Grzechów wołających o pomstę do nieba jest cztery, a są następujące:

1. Zabójstwo dobrowolne,
2. Grzech sodomski czyli nieczystość przeciw przyrodzeniu,

To cemu takie świństwa wyprawios i łokrutnie pseciwko twojemu kukaracy
gzesys...!?

http://www.tube8.com/amateur/monsterball/201889/

Grzechy wołające o pomstę do nieba