Grzegorz Braun

Data: 2015-04-27 12:09:10
Autor: Chiron
Grzegorz Braun
Brawo, to wzorcowy przykad, jak naley udziela wywiadw reymowym me(r)diom:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

--

Chiron

Data: 2015-04-27 07:06:51
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
uytkownik Chiron napisa:
Brawo, to wzorcowy przykad, jak naley udziela wywiadw reymowym me(r)diom:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

Ile osb oglda telewizj o 8 rano?

To tak samo jak telefon od widza o 24h do super stacji:)
Kto normalny oglda niusy polityczne o 24h:)

Ma gociu przebicie i wali resortowi prosto w lipia:)

Data: 2015-04-27 12:13:38
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 12:09, Chiron pisze:
Brawo, to wzorcowy przykad, jak naley udziela wywiadw reymowym
me(r)diom:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

No brawo, brawo:
raztriela!

http://natemat.pl/42423,grzegorz-braun-wzywal-do-rozstrzelania-dziennikarzy-mimo-to-dostaje-kolejne-zaproszenia-waszym-zdaniem

Data: 2015-04-27 12:20:05
Autor: Chiron
Grzegorz Braun

Uytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa w wiadomoci news:mhl24h$jho$9node1.news.atman.pl...
[...]

Prosz o linka do CAEJ wypowiedzi Brauna, w ktrej to rzekomo powiedzia. Uwierzysz w kade gwno- i kade antypolskie wistwo bdziesz kolportowa- tak, jak ci ka ci, ktrzy po prostu obawiaj si, e to, co niesie ze sob Grzegorz Braun- to odrodzenie Polski. Czy potrafisz si odnie do tego, co podlinkowaem? Oczywicie- nie. Potrafisz za to- jak pies goczy- znale i podrzuci tu co, co nie wiadomo, czym rzeczywicie jest- a ma tylko w zamiarze skompromitowa Brauna.

--

Chiron

Data: 2015-04-27 12:22:16
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun

http://natemat.pl/40759,grzegorz-braun-nie-wycofuje-sie-ze-swoich-slow-o-zabijaniu-dziennikarzy-idzie-jeszcze-dalej

Data: 2015-04-27 12:23:20
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 12:20, Chiron pisze:
Prosz o linka do CAEJ wypowiedzi Brauna, w ktrej to rzekomo

"No powiedzmy, wzibym tak z tuzin redaktorw "Gazety Wyborczej", ze dwa tuziny pracownikw drugiej gwiazdy mierci, centralnej dzisiaj, TVN-u, nie wspominam oczywicie o etatowych zdrajcach i sprzedawczykach, ktrzy zawsze nimi byli (...)., no jeeli si tego nie rozstrzela, co dziesitego, to znaczy, e hulaj dusza pieka nie ma."

Dla mnie to drugi Tymiski

Data: 2015-04-27 13:33:19
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 12:23, zdumiony pisze:
W dniu 2015-04-27 o 12:20, Chiron pisze:
Proszę o linka do CAŁEJ wypowiedzi Brauna, w której to rzekomo

"No powiedzmy, wziąłbym tak z tuzin redaktorów "Gazety Wyborczej", ze
dwa tuziny pracowników drugiej gwiazdy śmierci, centralnej dzisiaj,
TVN-u, nie wspominam oczywiście o etatowych zdrajcach i sprzedawczykach,
którzy zawsze nimi byli (...)., no jeżeli się tego nie rozstrzela, co
dziesiątego, to znaczy, że hulaj dusza piekła nie ma."
ński

Ty nawet nie potrafisz objąć rozumem pojęcia "socjalizm", więc nie bierz się za tak złożone wypowiedzi, bo efektem tej syzyfowej pracy będzie tylko bełkot.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2015-04-27 13:36:27
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 13:33, niebieski pisze:
Ty nawet nie potrafisz objąć rozumem pojęcia "socjalizm", więc nie bierz
się za tak złożone wypowiedzi, bo efektem tej syzyfowej pracy będzie
tylko bełkot.

Wiem co znaczy, ty zaś powtarzasz tylko za swoim guru

Data: 2015-04-27 13:37:17
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 13:36, zdumiony pisze:
[...]

Jedno zdanie, dwa kłamstwa. Dobry w tym jesteś.

Data: 2015-04-27 13:40:29
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 13:37, niebieski pisze:
Wiem co znaczy, ty zaś powtarzasz tylko za swoim guru

Jedno zdanie, dwa kłamstwa. Dobry w tym jesteś.

To oświeć mnie tą swoją "prawdą"

Data: 2015-04-27 13:42:31
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 13:40, zdumiony pisze:
W dniu 2015-04-27 o 13:37, niebieski pisze:
Wiem co znaczy, ty zaś powtarzasz tylko za swoim guru

Jedno zdanie, dwa kłamstwa. Dobry w tym jesteś.

To oświeć mnie tą swoją "prawdą"

Jesteś jak szyba, nie da się.

Data: 2015-04-27 13:44:50
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 13:42, niebieski pisze:
Jesteś jak szyba, nie da się.

A ty jesteś lemingiem podążającym za modą, obecnie modne jest popieranie takich oszołomów jak Korwin czy Braun to i popierasz

Data: 2015-04-27 13:48:21
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 13:47, niebieski pisze:
Tak, popieram.

No widzisz, i tym się różnimy, ja popierałem Korwina jeszcze za czasów, gdy to nie było modne, ale niestety ja się rozwijałem a Korwin został w miejscu.

Data: 2015-04-27 13:56:49
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 13:48, zdumiony pisze:
[...]

Głupstwa pleciesz. Nie wierzę w to, że wolnościowiec mógłby zostać socjalistą z faszystowskim zacięciem. Chyba, że tylko muszka ci zaimponowała.

Data: 2015-04-27 13:58:47
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 13:56, niebieski pisze:
Głupstwa pleciesz. Nie wierzę w to, że wolnościowiec mógłby zostać
socjalistą z faszystowskim zacięciem. Chyba, że tylko muszka ci
zaimponowała.

Nie jestem żadnym "socjalistą z faszystowskim zacięciem"!

Data: 2015-04-27 14:06:51
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 13:58, zdumiony pisze:
[...]

Najpierw udowadniasz w dyskusjach, że nim jesteś, a później zaprzeczasz.
To już nie chcesz ludziom zaglądać do portfeli i przyklaskiwać państwu ścigającemu prostytutki?

Data: 2015-04-27 14:08:18
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 14:06, niebieski pisze:
Najpierw udowadniasz w dyskusjach, że nim jesteś, a później zaprzeczasz.

Ty nie wiesz co znaczy socjalizm i fazszym

To już nie chcesz ludziom zaglądać do portfeli i przyklaskiwać państwu
ścigającemu prostytutki?

Odezwał się zwolennik Brauna i prostytucji, ogarnij się chłopie

Data: 2015-04-27 14:16:32
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 14:08, zdumiony pisze:
[...]

Odpowiadasz pytaniem na pytanie, a zakańczasz bluzgami. To ty się ogarnij.
No to jak to z tobą jest? Nadal chcesz zaglądać ludziom do portfeli i popierasz ściganie prostytutek przez państwo, czy już zmieniłeś wczorajsze poglądy na nowe mądrości?

Data: 2015-04-27 14:21:56
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 14:16, niebieski pisze:
[...]

Co nazywasz zaglądaniem ludziom do portfeli - podatek dochodowy?
Powiedziałem tylko że gdyby pastwo nie pozwalało na prostytucję to bym nie protestował, Ty jak rozumiem, byś protestował - przy każdym kościele strzelnica i prostytutka?

Data: 2015-04-27 15:42:10
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 14:21, zdumiony pisze:
[...]

zdumiony socjalista popierający redystrybucję: "Otóż nie, potrzebny jest solidaryzm społeczny, może nie tylko podatki ale ubezpieczenia społeczne dla najuboższych.
Tak samo opieka zdrowotna czy studia powinny być darmowe."

zdumiony faszysta popierający terror państwa wobec słabszych: "nie protestowałbym gdybyśmy mieli takie "faszystowskie", "opresyjne" państwo, które zabrania prostytucji"

O twoim faszyźmie napisałem tylko "z zacięciem", bo tu, wydaje mi się jest nadzieja na wyleczenie. Odnośnie twojego socjalizmu - trudny przypadek :(.

Data: 2015-04-27 15:48:30
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 15:42, niebieski pisze:
[...]

Ale manipulant!
Powiedz mi czy w 1980 roku Solidarność walczyła o Solidaryzm Społeczny czy o Korwinizm?
Dla ciebie kto nie z Korwinem ten lewak.
Poczytałbyś coś o Chestertonie i jego chrześcijańskim dystrybucjonizmie, albo o ordoliberalizmie będącym sprawcą sukcesu gospodarczego RFN. Zamiast tego wolisz ideologów szkoły austriackiej.

Data: 2015-04-27 16:08:30
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 15:48, zdumiony pisze:
[...]

Ale manipulant! Ja piszę o nim, a on odwraca kota ogonem i pisze o solidarności z lat 80'.

Data: 2015-04-27 17:42:09
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 16:08, niebieski pisze:
Ale manipulant! Ja piszę o nim, a on odwraca kota ogonem i pisze o
solidarności z lat 80'.

manipulant! Socjalizmu to chce Wiesiaczek a nie ja!
Nie widzisz różnicy? Powtarzasz wciąż tę samą gebelsowską propagandę, że kto nie z Korwinem ten socjalista

Data: 2015-04-27 18:00:03
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 17:42, zdumiony pisze:
[...]

Wiesiaczek to beton socjalistyczny, który jest świadomy tego, ty też jesteś socjalistą, tylko się bronisz przed uświadomieniem sobie tego.

To twoje słowa, przypominam:

"potrzebny jest solidaryzm społeczny, może nie tylko podatki ale ubezpieczenia społeczne dla najuboższych. Tak samo opieka zdrowotna
czy studia powinny być darmowe." - Lenin byłby z ciebie dumny.

Data: 2015-04-27 18:11:12
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 18:00, niebieski pisze:
"potrzebny jest solidaryzm społeczny, może nie tylko podatki ale
ubezpieczenia społeczne dla najuboższych. Tak samo opieka zdrowotna
czy studia powinny być darmowe." - Lenin byłby z ciebie dumny.

Nie wiesz chłopie czym był leninizm.
"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą." - Joseph Goebbels
JKM od 26 lat od 1989 roku powtarza tę swoją mantrę, że żyjemy w socjalizmie, wszędzie go pełno, w telewizji, prasie, potem w internecie, zatruwa sobą przestrzeń publiczną, narzekając na demokrację, na której żeruje.
Inne słowa Goebbelsa:
"Mówi Hitler. O polityce, idei i organizacji. Głęboko i mistycznie. Prawie jak ewangelia. Przejmuje dreszcz, gdy wędruje się z nim ku otchłaniom bytu."
tak mówił o szczekaniu Hitlera, dla was słowa JKM to też prawie ewangelia.
"Jeśli zdobędziemy władzę, nie oddamy jej już nigdy, chyba że zostaniemy wyniesieni z naszych gabinetów jako trupy." to samo co JKM,
Demokracja przedwojennych Niemiec była słaba tak że wyniosła Hitlera do władzy. Demokracja Polski po 1989 roku też słaba i zbyt demokratyczna wyhodowała sobie gnidę Korwina, który też prze do władzy.

Data: 2015-04-27 18:25:39
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 18:11, zdumiony pisze:
(...)
bla bla bla...
Nie zagadasz faktów! przyznałeś się wielokrotnie do poglądów socjalistycznych, ale nie chcesz tego przyjąć do wiadomości i przyznać jak mężczyzna, tylko jak kręcisz.

Przypominam:

_zdumiony_ - "potrzebny jest solidaryzm społeczny, może nie tylko podatki ale ubezpieczenia społeczne dla najuboższych. Tak samo opieka zdrowotna czy studia powinny być darmowe."

To jest zapisane.

Data: 2015-04-27 18:27:39
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 18:25, niebieski pisze:
[...]

Jejku straszne. Czyżbyś był przeciwko  "ubezpieczeniom społecznym dla najuboższych"? Dla ciebie najubożsi to pewnie ludzkie robactwo nie godne życia.

Data: 2015-04-27 18:43:00
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 18:27, zdumiony pisze:
[...]

Nie zmieniaj tematu. Nie ma tu znaczenia co ja sądzę o ubezpieczeniach społecznych, mówimy o tym co ty sądzisz o nich. ten "solidaryzm społeczny" o którym piszesz, że popierasz, to element socjalizmu.
Jesteś socjalistą i nie wiem dlaczego się tego wstydzisz?

Data: 2015-04-27 18:47:53
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 18:43, niebieski pisze:
[...]

Komunizm to walka klas, prędzej ciebie można zaliczyć to komunistów.
Zapewne "wstrętnym socjalistą" jest dla ciebie Jan Paweł II?
http://totustuus.net.pl/index.php/rycerze/charyzmaty/172-solidarno-w-nauczaniu-jana-pawa-ii
„Jeden drugiego brzemiona noście” – to zwięzłe zdanie Apostoła jest inspiracją dla międzyludzkiej i społecznej solidarności. Solidarność – to znaczy: jeden i drugi, a skoro brzemię, to brzemię niesione razem, we wspólnocie. A więc nigdy: jeden przeciw drugiemu. Jedni – przeciw drugim. I nigdy „brzemię” dźwigane przez człowieka samotnie. Bez pomocy drugich. Nie może być walka silniejsza nad solidarność. Nie może być program walki ponad programem solidarności. Inaczej – rosną zbyt ciężkie brzemiona. I rozkład tych brzemion narasta w sposób nieproporcjonalny.

Data: 2015-04-27 18:58:26
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 18:47, zdumiony pisze:
[...]

Nie mówimy tu o mnie, mówimy w tym wątku o tobie i o tym, że nie chcesz otwarcie powiedzieć, że jesteś socjalistą.
Wróćmy do początku:

> [...]
> zaimponowała.

>Nie jestem żadnym "socjalistą z faszystowskim zacięciem"!

A oto słowa w których wcześniej przyznałeś, że socjalistą jesteś:

_zdumiony_ - "potrzebny jest solidaryzm społeczny, może nie tylko podatki ale ubezpieczenia społeczne dla najuboższych. Tak samo opieka zdrowotna czy studia powinny być darmowe."

_Pozamiatane_

Data: 2015-04-27 19:04:22
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 18:58, niebieski pisze:
A oto słowa w których wcześniej przyznałeś, że socjalistą jesteś:

Ile razy będziesz jeszcze powtarzał, 1000?
"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą." Joseph Goebbels
Nawet jakbyś powiedział milion razy że jestem socjalistą, to nic to nie zmieni. A sam nie potrafisz się odnieść do słów Jana Pawła II, on też jest socjalistą?

Data: 2015-04-27 19:17:02
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 19:04, zdumiony pisze:
[...]

Powtarzam to, co ty napisałeś. Nie pozwolę się zbyć poprzez skierowanie wątku na boczny tor, co notorycznie próbujesz zrobić.

W każdym razie, dopóki nie odszczekasz swojej wypowiedzi:

_zdumiony_ - "potrzebny jest solidaryzm społeczny, może nie tylko podatki ale ubezpieczenia społeczne dla najuboższych. Tak samo opieka zdrowotna czy studia powinny być darmowe."

, dopóty będę cię nazywał socjalistą!!!

Data: 2015-04-27 19:21:38
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 19:17, niebieski pisze:
W każdym razie, dopóki nie odszczekasz swojej wypowiedzi:
, dopóty będę cię nazywał socjalistą!!!

To znaczy że ja mogę cię z powodzeniem nazywać faszystą, dopóki tego nie odszczekasz

Data: 2015-04-27 19:23:29
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun

http://joemonster.org/p/875152

Data: 2015-04-27 19:37:38
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 19:21, zdumiony pisze:
[...]

Najpierw musiałbyś mi to udowodnić, a nie jesteś w stanie tego zrobić.
Znając jednak twój tok dyskusji, będziesz próbował zmieniać zaraz znaczenie słowa "faszyzm".

Data: 2015-04-27 19:40:58
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 19:37, niebieski pisze:
Najpierw musiałbyś mi to udowodnić, a nie jesteś w stanie tego zrobić.
Znając jednak twój tok dyskusji, będziesz próbował zmieniać zaraz
znaczenie słowa "faszyzm".

Tak jak ty zmieniasz znaczenie słowa "socjalizm". Skoro ja jestem socjalistą, to ty faszystą.
A więc - Jan Paweł II był socjalistą?

Data: 2015-04-28 13:25:33
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
On 27.04.2015 19:40, zdumiony wrote:
[...]

No to może  już podaj tą twoją definicję socjalizmu, bo widzę, że nie dogadamy się.

--
niebieski

Data: 2015-04-27 19:19:57
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 18:58, niebieski pisze:
Nie mówimy tu o mnie, mówimy w tym wątku o tobie i o tym, że nie chcesz

Nie, w tym wątku nie mówimy o mnie, tylko o kandydacie który się skorwinizował z dodatkiem swoich niebezpiecznych poglądów, tego że chce wystrzelać co dziesiątego dziennikarza.

otwarcie powiedzieć, że jesteś socjalistą.
A tym otwarcie nie chcesz przyznać, czy uznajesz Jana Pawła II za socjalistę. Jeśli ja jestem socjalistą to również ON.
A jak Paweł II był wspaniałym, wielkim człowiekiem, a dla niektórych jest kimś mniej ważny niż mały, żałosny błazen Korwin

Data: 2015-04-28 13:22:36
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
On 27.04.2015 19:19, zdumiony wrote:
[...]

JPII nie jest socjalistą. Tak sobie tylko wymyśliłeś.

--
niebieski

Data: 2015-04-28 13:37:24
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-28 o 13:22, niebieski pisze:
JPII nie jest socjalistą. Tak sobie tylko wymyśliłeś.

No to ja mam poglądy gospodarcze zbliżone do Papieża

Data: 2015-04-28 17:58:26
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
On 28.04.2015 13:37, zdumiony wrote:
W dniu 2015-04-28 o 13:22, niebieski pisze:
JPII nie jest socjalistą. Tak sobie tylko wymyśliłeś.

No to ja mam poglądy gospodarcze zbliżone do Papieża

Tak ci się tylko wydaje.

--
niebieski

Data: 2015-04-28 18:37:55
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun

http://rebelya.pl/post/384/papiez-przeciwko-liberalizmowi-prawdziwa-doktry

Data: 2015-04-27 14:46:22
Autor: Chiron
Grzegorz Braun

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:mhl89n$r5o$6node1.news.atman.pl...
[...]

Jak najbardziej: jesteś. No ale dlaczego chcesz stawać jako sędzia we własnej sprawie?

--

Chiron

Data: 2015-04-27 14:50:11
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 14:46, Chiron pisze:
Nie jestem żadnym "socjalistą z faszystowskim zacięciem"!

Jak najbardziej: jesteś. No ale dlaczego chcesz stawać jako sędzia we
własnej sprawie?

Lemingi każdego kto myśli inaczej nazywają socjalistą i faszystą

Data: 2015-04-27 12:20:52
Autor: Patriota
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-27 o 12:09, Chiron pisze:
Brawo, to wzorcowy przykad, jak naley udziela wywiadw reymowym me(r)diom:

-- Chiron

Czyli konkretnie jak? Nie ka mi siedzie przed komputerem o oglda na jego ekranie klipw wideo.

Data: 2015-04-27 13:27:44
Autor: niebieski
Grzegorz Braun
W dniu 27.04.2015 12:09, Chiron pisze:
Brawo, to wzorcowy przykład, jak należy udzielać wywiadów reżymowym
me(r)diom:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

--

Chiron
Dzięki za linka. Wcześniej tu podawałem inne jego przedwyborcze wypowiedzi w mediach. Od lat jest to dla mnie jedna z ważniejszych postaci w Polsce. Mam nadzieję, że te wybory przyniosą mu trochę rozgłosu.

Data: 2015-04-27 15:38:25
Autor: MarkWoydak
Grzegorz Braun

Uytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisa w wiadomoci
Brawo, to wzorcowy przykad, jak naley udziela wywiadw reymowym
me(r)diom:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

Co to za jeden ten Braun? To polskie nazwisko? Chyba jednak nie jest
katolickie. Tak jak Kornhauser.

MW

Data: 2015-04-28 05:35:46
Autor: Stachu Chebel
Grzegorz Braun
W dniu poniedziaek, 27 kwietnia 2015 12:08:38 UTC+2 uytkownik Chiron napisa:
Brawo, to wzorcowy przykad, jak naley udziela wywiadw reymowym me(r)diom:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

Szcz boe, bomba jdrowa, monarchia, nieobowizkowa edukacja.... Temu panu dzikuj.

Data: 2015-04-28 05:44:52
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
uytkownik Stachu Chebel napisa:

> http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

Szcz boe ci drani?

A cdu i csu u niemca?

Data: 2015-04-28 05:58:59
Autor: Stachu Chebel
Grzegorz Braun
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 14:44:53 UTC+2 uytkownik szklan...@gmail..com napisa:
uytkownik Stachu Chebel napisa:

Szcz boe ci drani?

Tak

A cdu i csu u niemca?

Nie mj cyrk, nie moje mapy.

Data: 2015-04-28 06:06:31
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
uytkownik Stachu Chebel napisa:

> Szcz boe ci drani?
> Tak

> A cdu i csu u niemca?

Nie mj cyrk, nie moje mapy.

To se uwiadom e kilka milionw polakw wsiada do autobusu i spierdala
do pastw gdzie jest albo monarchia, albo rzdz takie csu, cdu,
albo jest socjal jak we francji albo szwecji.

Tu nie ma nic z tych rzeczy.

Data: 2015-04-28 07:10:43
Autor: Stachu Chebel
Grzegorz Braun
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 15:06:33 UTC+2 uytkownik szklan...@gmail..com napisa:
uytkownik Stachu Chebel napisa:

To se uwiadom e kilka milionw polakw wsiada do autobusu i spierdala
do pastw gdzie jest albo monarchia, albo rzdz takie csu, cdu,
albo jest socjal jak we francji albo szwecji.

To wypierdalaj. A tutaj mi nie intronizuj faceta co wod w bety zamienia.

Tu nie ma nic z tych rzeczy.

I gitara.

Data: 2015-04-28 09:20:31
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
uytkownik Stachu Chebel napisa:

To wypierdalaj. A tutaj mi nie intronizuj faceta co wod w bety zamienia.
 > Tu nie ma nic z tych rzeczy.

I gitara.

O, argumenty si skoczyy wic koczymy.

Data: 2015-04-28 23:21:04
Autor: Stachu Chebel
Grzegorz Braun
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 18:20:32 UTC+2 uytkownik szklan...@gmail..com napisa:
uytkownik Stachu Chebel napisa:

> To wypierdalaj. A tutaj mi nie intronizuj faceta co wod w bety zamienia.
>  > > Tu nie ma nic z tych rzeczy.

O, argumenty si skoczyy wic koczymy.

LOL!!  Podaj argument uzasadniajcy konieczno intronizacji w PL faceta, ktrego nie ma. I jeszcze eby prezydent mia si tym zajmowa?! apy opadaj...

Data: 2015-04-29 08:11:56
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
uytkownik Stachu Chebel napisa:

LOL!!  Podaj argument uzasadniajcy konieczno intronizacji w PL faceta, ktrego nie ma. I jeszcze eby prezydent mia si tym zajmowa?! apy opadaj...

Signijmy dalej, po co na banknocie dolarowym jest sowo Bg.
Po co na banknocie 50z jest jaki krl ktrego ju dawno nie ma.

Mnie ten pomys jako nie razi, kiedy orzeek mia krzy i zamknit
koron symbol czego tam, nie mia gwiazdek znw jaki symbol,
nikt nie lamentowa.

Itp. itd. cieraj si rne pogldy i tyle, jednemu pasi, inny si krzywi.

Data: 2015-04-28 15:16:01
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:18866023-e4fb-486c-83cb-031c134e5cd1googlegroups.com...
uytkownik Stachu Chebel napisa:

> Szcz boe ci drani?

Tak

> [...]

do pastw gdzie jest albo monarchia, albo rzdz takie csu, cdu,
albo jest socjal jak we francji albo szwecji.

Ale tam nie ma boga...

Data: 2015-04-28 16:15:41
Autor: andal
Grzegorz Braun

użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Szczęść boże cię drażni?

Tak

> A cdu i csu u niemca?

Nie mój cyrk, nie moje małpy.

To se uświadom że kilka milionów polaków wsiada do autobusu i spierdala
do państw gdzie jest albo monarchia, albo rządzą takie csu, cdu,
albo jest socjal jak we francji albo szwecji.

Tu nie ma nic z tych rzeczy.

Ale tam nie ma boga...

i dlatego w niemczech odprowadzaja czes podatku na koscioly

Data: 2015-04-28 23:05:25
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mhobnd$98k$1speranza.aioe.org...
On Tue, 28 Apr 2015 15:16:01 +0200, Joschi wrote:

<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Szczęść boże cię drażni?

Tak

> [...]

Tu nie ma nic z tych rzeczy.

Ale tam nie ma boga...

i dlatego w niemczech odprowadzaja czes podatku na koscioly

I dlatego kto mądry, ten wystapił z kościoła...

Data: 2015-04-28 14:08:48
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
uytkownik Joschi napisa:

> i dlatego w niemczech odprowadzaja czes podatku na koscioly

I dlatego kto mdry, ten wystapi z kocioa...

Odczue popraw samopoczucia po wystpieniu z kocioa?

Data: 2015-04-28 23:18:19
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:67201649-d6b7-47d8-ae00-b75f3f142f9egooglegroups.com...
uytkownik Joschi napisa:

> i dlatego w niemczech odprowadzaja czes podatku na koscioly

I dlatego kto mdry, ten wystapi z kocioa...

Odczue popraw samopoczucia po wystpieniu z kocioa?

Z pewnoci, na samym pocztku. Potem ju mnie to nie interesowao...

Data: 2015-04-28 05:56:10
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
Szcz boe, bomba jdrowa, monarchia, nieobowizkowa edukacja... Temu panu dzikuj.

Cena piwa min.4 PLN, wiadomo obywatel trzewy, to obywatel wydajny.
https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/11/psychuszki-jerzy-wasiukiewicz.jpg

http://markd.pl/afery-po-0-748-i-kadencja-rzadow/

Pan Bg wicej dla Polakw zrobi nie moe
http://kontrowersje.net/pan_b_g_wi_cej_dla_polak_w_zrobi_nie_mo_e

Data: 2015-04-28 15:01:54
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7fe60379-bc68-4957-8add-71e4fbbdcfffgooglegroups.com...
[...]

Jedyne, co mdrego Wielgucki napisa, to ten pocztek:

Babcia z Dziadkiem zawsze mi powtarzali, ebym Boga nie obraa, gdy psioczyem na chleb z masem, a dzi o takim chlebie i takim male mog tylko pomarzy. Patrzc na wspczesn Polsk jestem przekonany, e wicej Bg dla Polakw zrobi nie moe, wszystkie znaki ju wysa, chleb powszedni zamieni w kilogram konserwantw utrwalony w mikrofalwce, margaryna wytoczona z perzu i lebiody zastpia maso. Wikszoci smakuje i prosz o dokadk, a poza tym nic na dziakach si nie dzieje.

Data: 2015-04-28 14:59:13
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:6697e58e-27a4-47a1-b0af-df5d94c4e5fegooglegroups.com...
[...]

Brawo! I jeszcza "Nocne Wilki" to dla oszooma Brauna prowokacja...

Data: 2015-04-28 18:45:42
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-28 o 14:35, Stachu Chebel pisze:
Szcz boe, bomba jdrowa, monarchia, nieobowizkowa edukacja... Temu panu dzikuj.

ten pan wyglda jakby nienawidzi wszystkich wokoo. Ale rzuci par haseek o ydach a ju piej z zachwytu.

Grzegorz Braun