Grzegorz Braun

Data: 2015-04-28 05:35:46
Autor: Stachu Chebel
Grzegorz Braun
W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 12:08:38 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
Brawo, to wzorcowy przykład, jak należy udzielać wywiadów reżymowym me(r)diom:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

Szczęść boże, bomba jądrowa, monarchia, nieobowiązkowa edukacja.... Temu panu dziękuję.

Data: 2015-04-28 05:44:52
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy-kawie/wideo/27042015-0810/19558158

Szczęść boże cię drażni?

A cdu i csu u niemca?

Data: 2015-04-28 05:58:59
Autor: Stachu Chebel
Grzegorz Braun
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 14:44:53 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail..com napisał:

Szczęść boże cię drażni?

Tak

A cdu i csu u niemca?

Nie mój cyrk, nie moje małpy.

Data: 2015-04-28 06:06:31
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Szczęść boże cię drażni?
> Tak

> A cdu i csu u niemca?

Nie mój cyrk, nie moje małpy.

To se uświadom że kilka milionów polaków wsiada do autobusu i spierdala
do państw gdzie jest albo monarchia, albo rządzą takie csu, cdu,
albo jest socjal jak we francji albo szwecji.

Tu nie ma nic z tych rzeczy.

Data: 2015-04-28 07:10:43
Autor: Stachu Chebel
Grzegorz Braun
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 15:06:33 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail..com napisał:

To se uświadom że kilka milionów polaków wsiada do autobusu i spierdala
do państw gdzie jest albo monarchia, albo rządzą takie csu, cdu,
albo jest socjal jak we francji albo szwecji.

To wypierdalaj. A tutaj mi nie intronizuj faceta co wodę w bełty zamienia.

Tu nie ma nic z tych rzeczy.

I gitara.

Data: 2015-04-28 09:20:31
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
użytkownik Stachu Chebel napisał:

To wypierdalaj. A tutaj mi nie intronizuj faceta co wodę w bełty zamienia.
 > Tu nie ma nic z tych rzeczy.

I gitara.

O, argumenty się skończyły więc kończymy.

Data: 2015-04-28 23:21:04
Autor: Stachu Chebel
Grzegorz Braun
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 18:20:32 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail..com napisał:
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> To wypierdalaj. A tutaj mi nie intronizuj faceta co wodę w bełty zamienia.
>  > > Tu nie ma nic z tych rzeczy.

O, argumenty się skończyły więc kończymy.

LOL!!  Podaj argument uzasadniający konieczność intronizacji w PL faceta, którego nie ma. I jeszcze żeby prezydent miał się tym zajmować?! Łapy opadają...

Data: 2015-04-29 08:11:56
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
użytkownik Stachu Chebel napisał:

LOL!!  Podaj argument uzasadniający konieczność intronizacji w PL faceta, którego nie ma. I jeszcze żeby prezydent miał się tym zajmować?! Łapy opadają...

Sięgnijmy dalej, po co na banknocie dolarowym jest słowo Bóg.
Po co na banknocie 50zł jest jakiś król którego już dawno nie ma.

Mnie ten pomysł jakoś nie razi, kiedyś orzełek miał krzyż i zamkniętą
koronę symbol czegoś tam, nie miał gwiazdek znów jakiś symbol,
nikt nie lamentował.

Itp. itd. Ścierają się różne poglądy i tyle, jednemu pasi, inny się krzywi.

Data: 2015-04-28 15:16:01
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:18866023-e4fb-486c-83cb-031c134e5cd1googlegroups.com...
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Szczęść boże cię drażni?

Tak

> [...]

do państw gdzie jest albo monarchia, albo rządzą takie csu, cdu,
albo jest socjal jak we francji albo szwecji.

Ale tam nie ma boga...

Data: 2015-04-28 16:15:41
Autor: andal
Grzegorz Braun
On Tue, 28 Apr 2015 15:16:01 +0200, Joschi wrote:

<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Szczęść boże cię drażni?

Tak

> [...]

do państw gdzie jest albo monarchia, albo rządzą takie csu, cdu,
albo jest socjal jak we francji albo szwecji.

i dlatego w niemczech odprowadzaja czes podatku na koscioly

Data: 2015-04-28 23:05:25
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mhobnd$98k$1speranza.aioe.org...
On Tue, 28 Apr 2015 15:16:01 +0200, Joschi wrote:

<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> Szczęść boże cię drażni?

Tak

> [...]

Tu nie ma nic z tych rzeczy.

Ale tam nie ma boga...

i dlatego w niemczech odprowadzaja czes podatku na koscioly

I dlatego kto mądry, ten wystapił z kościoła...

Data: 2015-04-28 14:08:48
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
użytkownik Joschi napisał:

> i dlatego w niemczech odprowadzaja czes podatku na koscioly

I dlatego kto mądry, ten wystapił z kościoła...

Odczułeś poprawę samopoczucia po wystąpieniu z kościoła?

Data: 2015-04-28 23:18:19
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:67201649-d6b7-47d8-ae00-b75f3f142f9egooglegroups.com...
użytkownik Joschi napisał:

> i dlatego w niemczech odprowadzaja czes podatku na koscioly

I dlatego kto mądry, ten wystapił z kościoła...

Odczułeś poprawę samopoczucia po wystąpieniu z kościoła?

Z pewnością, na samym początku. Potem już mnie to nie interesowało...

Data: 2015-04-28 05:56:10
Autor: szklanynocnik
Grzegorz Braun
Szczęść boże, bomba jądrowa, monarchia, nieobowiązkowa edukacja... Temu panu dziękuję.

Cena piwa min.4 PLN, wiadomo obywatel trzeźwy, to obywatel wydajny.
https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/11/psychuszki-jerzy-wasiukiewicz.jpg

http://markd.pl/afery-po-0-748-i-kadencja-rzadow/

Pan Bóg więcej dla Polaków zrobić nie może
http://kontrowersje.net/pan_b_g_wi_cej_dla_polak_w_zrobi_nie_mo_e

Data: 2015-04-28 15:01:54
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7fe60379-bc68-4957-8add-71e4fbbdcfffgooglegroups.com...
[...]

Babcia z Dziadkiem zawsze mi powtarzali, żebym Boga nie obrażał, gdy psioczyłem na chleb z masłem, a dziś o takim chlebie i takim maśle mogę tylko pomarzyć. Patrząc na współczesną Polskę jestem przekonany, że więcej Bóg dla Polaków zrobić nie może, wszystkie znaki już wysłał, chleb powszedni zamienił w kilogram konserwantów utrwalony w mikrofalówce, margaryna wytłoczona z perzu i lebiody zastąpiła masło. Większości smakuje i proszą o dokładkę, a poza tym nic na działkach się nie dzieje.

Data: 2015-04-28 14:59:13
Autor: Joschi
Grzegorz Braun
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:6697e58e-27a4-47a1-b0af-df5d94c4e5fegooglegroups.com...
[...]

Brawo! I jeszcza "Nocne Wilki" to dla oszołoma Brauna prowokacja...

Data: 2015-04-28 18:45:42
Autor: zdumiony
Grzegorz Braun
W dniu 2015-04-28 o 14:35, Stachu Chebel pisze:
Szczęść boże, bomba jądrowa, monarchia, nieobowiązkowa edukacja... Temu panu dziękuję.

ten pan wygląda jakby nienawidził wszystkich wokoło. Ale rzuci parę hasełek o żydach a już pieją z zachwytu.

Grzegorz Braun