Grzegorz Braun na wolnoci

Data: 2014-08-05 21:47:22
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolnoci
o zorganizowanej grupie przestepczej we Wrocku :

http://www.youtube.com/watch?v=m5aP47d-rOA

--
Genera Skalski o ydach w UB :

"Raski, yd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerow, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o ydach :

"ydw gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, e s narodem
wybranym. Czuj si oni upowanieni do interpretowania wszystkiego,
take doktryny katolickiej. Cokolwiek bymy zrobili, i tak bdzie
poddane ich krytyce - za mao, e le, e zbyt mao ofiarnie. W moim
najgbszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z ydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktrzy uywaj sw 'antysemita',
'antysemicki', naley traktowa jak ludzi niegodnych debaty, ktrzy
usiuj niszczy innych, gdy brakuje argumentw merytorycznych. To oni
tworz mow nienawici".

Data: 2014-08-05 21:50:56
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Braun na wolnoci
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 21:47:

o zorganizowanej grupie przestepczej we Wrocku :

http://www.youtube.com/watch?v=m5aP47d-rOA

No pacz pan. Ledwo si wydosta ju co zorganizowa. Takich ludzi nam trzeba. :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-08-05 22:20:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Grzegorz Braun na wolności
u2 wrote:

o zorganizowanej grupie przestepczej we Wrocku :

http://www.youtube.com/watch?v=m5aP47d-rOA

No nie, sądzą gościa na Poznańskiej. To rzut beretem od mojej chałupy ;)
 --
СВЕТ
МИР

Data: 2014-08-05 22:22:35
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolności
W dniu 2014-08-05 o 22:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
No nie, sądzą gościa na Poznańskiej. To rzut beretem od mojej chałupy

bedziesz rzucal beretami ?:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-08-06 00:58:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Grzegorz Braun na wolności
u2 wrote:

W dniu 2014-08-05 o 22:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
No nie, sądzą gościa na Poznańskiej. To rzut beretem od mojej chałupy

bedziesz rzucal beretami ?:)

Nie posiadam, a to gdyż moherem nie jestem.
Od tyłów sądu oddzielają mnie tylko dwie boczne uliczki, pomiędzy którymi jest podwórko otoczone z trzech stron przez bloki.

Dawniej w tym budynku z czerwonej cegły było technikum i jak chodziłem w latach 80-tych ub.w. do pedałbudy na tej samej ulicy, to zajęcia praktyczno-
techniczne odbywały się w sali tegoż właśnie technikum, trzeba było do niego pójść jakieś sto metrów. Za 3 RP jak mi się zdaje z tego technikum zrobiono ogólniak, który się później gdzieś przeprowadził i od jakichś góra dziesięciu lat jest tam sąd. (Miało być centrum kultury żydowskiej, ale starozakonni nie wiedzieć czemu zrezygnowali z tego pomysłu).

PS. Sąd nie posiada własnego aresztu, dlatego Braun odbywał karę w areszcie Sądu Wojewódzkiego.
 --
СВЕТ
МИР

Data: 2014-08-06 05:49:18
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolności
W dniu 2014-08-06 o 00:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
(Miało być centrum kultury żydowskiej, ale
starozakonni nie wiedzieć czemu zrezygnowali z tego pomysłu).

kasa kotku kasa, jak nie ma kasy, nie ma szwindlu

Data: 2014-08-06 15:50:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Grzegorz Braun na wolności
u2 wrote:

W dniu 2014-08-06 o 00:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
(Miało być centrum kultury żydowskiej, ale
starozakonni nie wiedzieć czemu zrezygnowali z tego pomysłu).

kasa kotku kasa, jak nie ma kasy, nie ma szwindlu

A ja myślałem, że jednak agitprop to sprawa ważniejsza - postawienie synagogi, teatru żydowskiego, szkoły, przedszkola, konwersje na judaizm etc. a tu paczpan, jednak szmal górą. Woleli wziąć w gotówce niż zagospodarować.

PS. No i z tego powodu nadal we Wrocławiu Mikołajki to względna pustynia kulturalna - sporadycznie w nocy kibole się rozbijają wysiadający z bimbaju jadącego od stadionu, a tak poza tym to żadnych ciekawszych wydarzeń, jedno blokowisko. Dworzec też rozkopany, bo kolej jeszcze nie skończyła remontu.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-08-06 17:24:59
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolności
W dniu 2014-08-06 o 15:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
kasa kotku kasa, jak nie ma kasy, nie ma szwindlu
A ja myślałem, że jednak agitprop to sprawa ważniejsza - postawienie
synagogi, teatru żydowskiego, szkoły, przedszkola, konwersje na judaizm etc.

chyba,ze chcieliby tak jak na zachodzie postawic zasieki do tych przybytkow i calodobowa ochrone:)

Data: 2014-08-06 20:32:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Grzegorz Braun na wolności
u2 wrote:

[...]

E tam, u nas nie ma tyle wahabitów.
Jednego, którego znałem na osiedlu, a mieszkał dwa bloki dalej albo gdzieś wciurgło, albo przeszedł na normalny islam (z pochodzenia polski Tatar).

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-08-07 11:36:48
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolności
W dniu 2014-08-06 o 20:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
chyba,ze chcieliby tak jak na zachodzie postawic zasieki do tych
przybytkow i calodobowa ochrone:)
E tam, u nas nie ma tyle wahabitów.

  to by sie dopiero okazalo:)

Data: 2014-08-07 03:40:21
Autor: leming.show
Grzegorz Braun na wolnoci
 uytkownik u2 napisa:
o zorganizowanej grupie przestepczej we Wrocku :

http://www.youtube.com/watch?v=m5aP47d-rOA

Albo plyniesz z pradem, albo mozesz miec jakie "samobojstwo" lub inny nieszczesliwy "wypadek" :)

Moe i w jednym szeregu i pod rk albo z gupot (to wersja optymistyczna), albo z agentur (to wersja realistyczna) - co na jedno wychodzi, co do praktycznych konsekwencji. Nie jest wielkim odkryciem, e Polsk zarzdz konsorcjum sub reprezentujcych racje stanu rnych pastw, z ktrych adne nie jest polskie. Gwni udziaowcy, to rzecz jasna Rosjanie i Niemcy; pakiecik kontrolny zachowuj Amerykanie; tradycyjnie trzymaj rce na pulsie Anglicy i Francuzi; mocne karty maj Ukraicy; penetruj Chiczycy - to wiadomo, ale chyba tylko suby pastwa pooonego w Palestynie czuj si u nas do tego stopnia swobodnie, by na dugo przed ustaw 1066 bez krpacji na co dzie obnosi si u nas z broni i podejmowa dziaania poczone np. z czasowym zamkniciem stoecznego lotniska (sic).

http://konwentnarodowypolski.wordpress.com/2014/01/20/grzegorz-braun-o-obradach-izraelskiego-parlamentu-w-polsce/

Ja tam nie wiem jak jest, nu ale skoro wyjebalo kilka mln gojow, a nastepne kilka mln planuje, to nad wnioskami nie cza chyba dlugo mdrkowa, ale spoko przeczytam zara stevepyyyy lub woydaka i dowiem siem ze jestem w blednym bledzie, i ze jdnak jest fajnie:) Albo ze jestem idiotom, albo spadaj do budy kundlu:)

Data: 2014-08-07 12:49:49
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolnoci
W dniu 2014-08-07 o 12:40, leming.show@gmail.com pisze:
Albo plyniesz z pradem, albo mozesz miec jakie "samobojstwo" lub inny nieszczesliwy "wypadek"

o tym lekcewazaco mowi JKM aka mac qrwioza, zabojstwa Popieluszki i Przemyka nazywa wypadkami przy pracy

Data: 2014-08-07 04:58:10
Autor: donek999bronek
Grzegorz Braun na wolnoci
> [...]

o tym lekcewazaco mowi JKM aka mac qrwioza, zabojstwa Popieluszki i Przemyka nazywa wypadkami przy pracy

Nu, jak robotnikowi spierdoli siem na glowe cos ciezkiego to ma wypadek przy pracy, jak wladza da sie zalapac to tez ma wypadek przy pracy, patrz podsluchy.

Teraz rozumisz co to jest wypadek przy pracy i o czym mowil Korwin?

Data: 2014-08-07 17:01:54
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolnoci
W dniu 2014-08-07 o 13:58, donek999bronek@gmail.com pisze:
Teraz rozumisz co to jest wypadek przy pracy i o czym mowil Korwin?

kazdy slyszal co mowil wasz zomowiec mac qrwin:)

Data: 2014-08-07 08:44:21
Autor: donek999bronek
Grzegorz Braun na wolnoci
uytkownik u2 napisa:

kazdy slyszal co mowil wasz zomowiec mac qrwin:)

Siem jednak okazalo ze ten ruch narodowy tfu tfu, kontrolowany przez ambasade, to sciema dla gojow:) To jest to o czym mowil Kobylanski i Bubel.
od 53 minuty.
https://www.youtube.com/watch?v=vz_RInY01tU

To jest dokladnie to samo co z filmu o judeopolonii na jutubje, na jednom partie pro polska przed r. 1900 powstaly dwie niby polskie kontrolowane przez nie katoli nie muslimow oczywiscie przeciwne niepodleglosci.

Data: 2014-08-07 19:51:08
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolnoci
W dniu 2014-08-07 o 17:44, donek999bronek@gmail.com pisze:
Siem jednak okazalo ze ten ruch narodowy

nikogo to nie obchodzi. warto posluchac co mac qrwioza belkocze :

http://www.youtube.com/watch?v=oW8qbtQoZe8