Grzegorz Braun na wolności

Data: 2014-08-07 03:40:21
Autor: leming.show
Grzegorz Braun na wolności
 użytkownik u2 napisał:
o zorganizowanej grupie przestepczej we Wrocku :

http://www.youtube.com/watch?v=m5aP47d-rOA

Albo plyniesz z pradem, albo mozesz miec jakie "samobojstwo" lub inny nieszczesliwy "wypadek" :)

Może iść w jednym szeregu i pod rękę albo z głupotą (to wersja optymistyczna), albo z agenturą (to wersja realistyczna) - co na jedno wychodzi, co do praktycznych konsekwencji. Nie jest wielkim odkryciem, że Polską zarządzą konsorcjum służb reprezentujących racje stanu różnych państw, z których żadne nie jest polskie. Główni udziałowcy, to rzecz jasna Rosjanie i Niemcy; pakiecik kontrolny zachowują Amerykanie; tradycyjnie trzymają ręce na pulsie Anglicy i Francuzi; mocne karty mają Ukraińcy; penetrują Chińczycy - to wiadomo, ale chyba tylko służby państwa położonego w Palestynie czują się u nas do tego stopnia swobodnie, by na długo przed ustawą 1066 bez krępacji na co dzień obnosić się u nas z bronią i podejmować działania połączone np. z czasowym zamknięciem stołecznego lotniska (sic).

http://konwentnarodowypolski.wordpress.com/2014/01/20/grzegorz-braun-o-obradach-izraelskiego-parlamentu-w-polsce/

Ja tam nie wiem jak jest, nu ale skoro wyjebalo kilka mln gojow, a nastepne kilka mln planuje, to nad wnioskami nie cza chyba dlugo mędrkować, ale spoko przeczytam zara stevepyyyy lub woydaka i dowiem siem ze jestem w blednym bledzie, i ze jdnak jest fajnie:) Albo ze jestem idiotom, albo spadaj do budy kundlu:)

Data: 2014-08-07 12:49:49
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolności
W dniu 2014-08-07 o 12:40, leming.show@gmail.com pisze:
Albo plyniesz z pradem, albo mozesz miec jakie "samobojstwo" lub inny nieszczesliwy "wypadek"

o tym lekcewazaco mowi JKM aka mac qrwioza, zabojstwa Popieluszki i Przemyka nazywa wypadkami przy pracy

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-08-07 04:58:10
Autor: donek999bronek
Grzegorz Braun na wolności
użytkownik u2 napisał:

> Albo plyniesz z pradem, albo mozesz miec jakie "samobojstwo" lub inny nieszczesliwy "wypadek"

o tym lekcewazaco mowi JKM aka mac qrwioza, zabojstwa Popieluszki i Przemyka nazywa wypadkami przy pracy

Nu, jak robotnikowi spierdoli siem na glowe cos ciezkiego to ma wypadek przy pracy, jak wladza da sie zalapac to tez ma wypadek przy pracy, patrz podsluchy.

Teraz rozumisz co to jest wypadek przy pracy i o czym mowil Korwin?

Data: 2014-08-07 17:01:54
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolności
W dniu 2014-08-07 o 13:58, donek999bronek@gmail.com pisze:
Teraz rozumisz co to jest wypadek przy pracy i o czym mowil Korwin?

kazdy slyszal co mowil wasz zomowiec mac qrwin:)

Data: 2014-08-07 08:44:21
Autor: donek999bronek
Grzegorz Braun na wolności
użytkownik u2 napisał:

kazdy slyszal co mowil wasz zomowiec mac qrwin:)

Siem jednak okazalo ze ten ruch narodowy tfu tfu, kontrolowany przez ambasade, to sciema dla gojow:) To jest to o czym mowil Kobylanski i Bubel.
od 53 minuty.
https://www.youtube.com/watch?v=vz_RInY01tU

To jest dokladnie to samo co z filmu o judeopolonii na jutubje, na jednom partie pro polska przed r. 1900 powstaly dwie niby polskie kontrolowane przez nie katoli nie muslimow oczywiscie przeciwne niepodleglosci.

Data: 2014-08-07 19:51:08
Autor: u2
Grzegorz Braun na wolności
W dniu 2014-08-07 o 17:44, donek999bronek@gmail.com pisze:
Siem jednak okazalo ze ten ruch narodowy

nikogo to nie obchodzi. warto posluchac co mac qrwioza belkocze :

http://www.youtube.com/watch?v=oW8qbtQoZe8