Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście

Data: 2021-02-25 07:04:33
Autor: _Master_
Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście
nie chciał potwierdzić "obliczeń" tvn24. Mimo nacisków prowadzącego skupił się jednak na twardych danych i efekcie prewencyjnym czyli komputeryzacji, analizie, KARACH, kontach vatowskich czyli na tym co zrobił PiS.

To dzięki temu już nawet zapowiedź wprowadzenia jpk powodowała wzrost wpływów z Vat.

Niezaprzeczalne jest że skala wzrostu wpływów z VAT jest nie porównywalna z czynnikami otoczenia gospodarczego które mają wpływ na Ściągalność. czyli wzrost pkb, ilość szarej strefy...

Także ten...

Redaktorek zaprosił sobie gościa i chciał udowadniać tvnowską tezę.
Znowu mu nie wyszło ;)

Ten Maślak to nieudacznik jakiś ;-)

Data: 2021-02-25 09:05:22
Autor: _Master_
Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście
A w kwestii formalnej: ;-)

Czy to prawda że PO uchwaliło JPK bez raportowania?
Pliki miały sobie leżeć i czekać aż ktoś do nich zajrzy?

Taki PO miało pomysł na VAT? ;-)

Data: 2021-02-26 01:35:48
Autor: Runt
W dniu 2021-02-25 o 07:04, _Master_ pisze:
[...]

Pewnie jakiś wiejski roztropek. jak ty! ;-)))

https://img17.demotywatoryfb.pl//uploads/202102/1614094284_edby3g_600.jpg

--
Runt

Data: 2021-02-26 10:07:29
Autor: _Master_
W dniu 2021-02-26 o 01:35, Runt pisze:
Pewnie jakiś wiejski roztropek.

Masz imię i nazwisko zaproszonego do opozycyjnego radia eksperta.

Podważ jego wiedzę. Pośmiejemy się ;-)

Data: 2021-02-26 11:22:17
Autor: Runt
W dniu 2021-02-26 o 10:07, _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-26 o 01:35, Runt pisze:
Pewnie jakiś wiejski roztropek.
Masz imię i nazwisko zaproszonego do opozycyjnego radia eksperta.
usunąłeś: coś takiego jak ty. ;-)))
Podważ jego wiedzę. Pośmiejemy się ;-)
;-))) ;+))) ;-)))) :O)))

--
Runt

Data: 2021-02-26 11:32:55
Autor: _Master_
Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście
W dniu 2021-02-26 o 11:22, Runt pisze:
usunąłeś: coś takiego jak ty.

Oczywiście. Bo to było nie na temat.

Grzegorz Poniatowski. Co mu zarzucasz?

Data: 2021-02-26 18:55:37
Autor: Runt
kto ukradł księżyc?
W dniu 2021-02-26 o 11:32, _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-26 o 11:22, Runt pisze:
usunąłeś: coś takiego jak ty.

Oczywiście. Bo to było nie na temat.
było i jest! ;-)))

Grzegorz Poniatowski. Co mu zarzucasz?
ze ukradł księzyc? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-27 19:27:00
Autor: _Master_
kto ukradł księżyc?
Nawet nie wiesz kto to jest.

Bo Ty Runt prosto napisany jesteś.

Data: 2021-02-28 12:00:39
Autor: Runt
kto ukradł ten księżyc?
W dniu 2021-02-27 o 19:27, pajac _Master_ pisze:
Nawet nie wiesz kto to jest.
a ty wiesz kto jest kto? Nu! ;-)
Bo Ty Runt prosto napisany jesteś.
w twoim przypadku pomylono kaligrafię z kurzymi bazgrołami.
no i gadasz sam ze sobą.

EOT chłoporolniku. ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-28 22:07:40
Autor: _Master_
kto ukradł ten księżyc?
Ja słucham tokfm. A Ty?

Data: 2021-03-01 07:15:24
Autor: Runt
kto ukradł ten księżyc?
W dniu 2021-02-28 o 22:07, _Master_ pisze:
Ja słucham tokfm. A Ty?
a ja nie ;-)))

EOT

--
Runt

Data: 2021-03-01 09:41:14
Autor: _Master_
kto ukradł ten księżyc?
A czego słuchasz? O czym możemy podyskutować żeby nie deprecjonować źródła?
tvp? w polityce? republika? ;-)

Opierasz się tylko na wytycznych z centrali?

Data: 2021-03-02 09:00:50
Autor: Runt
kto ukradł ten księżyc?
W dniu 2021-03-01 o 09:41, pajac _Master_ pisze:
A czego słuchasz? O czym możemy podyskutować żeby nie deprecjonować źródła?
co cie to obchodzi?
tvp? w polityce? republika? ;-)
a co cie to obchodzi?
Opierasz się tylko na wytycznych z centrali?
opierasz się tylko na wytycznych z nowogrodzkiej?

przestan bełkotać nie na temat albo ***********! ;-)

jest takie słowo ;=-)

--
Runt

Data: 2021-03-02 12:35:31
Autor: _Master_
kto ukradł ten księżyc?
Temat był o luce vatowskiej.

Znowu nie udźwignąłeś?

Ty nawet nie pamiętasz w jakim wątku piszesz ;-)

Data: 2021-03-03 18:27:50
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-02 o 12:35, _Master_ pisze:
Temat był o luce vatowskiej.
no i co? znów winne PO i Tusk? ;-)))

Znowu nie udźwignąłeś?
a ty?

Ty nawet nie pamiętasz w jakim wątku piszesz ;-)
'odpowiadam' na twój bełkot. mam niezły ubaw ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-04 15:21:25
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Oto Twoja TFUUUURCZOŚĆ:

Data: 2021-03-04 20:21:35
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-04 o 15:21, _Master_ pisze:
Oto Twoja TFUUUURCZOŚĆ:
o twojej tfuurczości można powiedziec jedno: bełkot.

czego jeszcze nie rozumiesz? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-05 07:50:41
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-04 o 22:26, _Master_ pisze:
znów winne PO i Tusk? ;-)))
a ty?
'odpowiadam' na twój bełkot. mam niezły ubaw ;-)))
czego jeszcze nie rozumiesz? ;-)))

Czekamy na c.d.

To sobie czekajcie. czego nie rozumiesz? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-05 11:37:40
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))

Data: 2021-03-04 15:21:31
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Faktycznie ubaw po pachy z tego twojego wicia się.

Data: 2021-03-04 20:21:54
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-04 o 15:21, _Master_ pisze:
Faktycznie ubaw po pachy z tego twojego wicia się.

Masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-03-04 22:27:13
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Pamiętasz jeszcze temat:

"Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście"

Data: 2021-03-05 07:50:53
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-04 o 22:27, _Master_ pisze:
Pamiętasz jeszcze temat:

"Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście"

Takich "specjalistów" jest na pęczki.
Fakty niestety kwiczą. PiS picuje ;-) VAT

--
Runt

Data: 2021-03-05 11:40:24
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Ale nie wszyscy są zapraszani do tok fm a to raczej prorządowa stacja nie jest. To taki przydupas tvn24 która jest największą partią opozycyjną ;-)

Data: 2021-03-07 17:35:44
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Ale nie wszyscy są zapraszani do tok fm a to raczej prorządowa
stacja nie jest. To taki przydupas tvn24 która jest największą
partią opozycyjną ;-)

Słucham czasami i np jak ktos z opozycji mowi ze rzad zrezygnował z zakupu szczepionek moderny to sama prowadzaca mowi ze te dostawy miały pojawic sie na koniec roku czyli wtedy kiedy teoretycznie wiekszosc spoleczenstwa miała juz być zaszczepiona bazujac na harmonogramach dostaw.

Chciałbym tego typu postawe zobaczyc w tvpis.

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2021-03-08 09:58:18
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
I to był wyjątek potwierdzający regułę.

Też się zdziwiłem ale tego PIERDOLENIA o rezygnacji ze szczepionek już nawet redaktorka TOKFM nie zdzierży słuchać ;-)

Podsumowując. Chwalisz tą stację za rzetelność.

Dlaczego Runt tego nie rozumie? ;-)

Data: 2021-03-08 10:59:57
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

I to był wyjątek potwierdzający regułę.

Słuchasz to wiesz ze to nie jest az tak rzadkie, zwłaszcza w wykonaniu niektorych dziennikarzy.

Też się zdziwiłem ale tego PIERDOLENIA o rezygnacji ze szczepionek
już nawet redaktorka TOKFM nie zdzierży słuchać ;-)

Czy to jest pierdolenie to sie okaze na koniec roku.
Na razie cały czas brakuje szczepionek, grupa 0 nadal nie zaszczepiona. Po co wyznaczac grupe 0 jak sie ja w trzeciej kolejnosci szczepi?

Podsumowując. Chwalisz tą stację za rzetelność.

Dlaczego Runt tego nie rozumie? ;-)

Chcesz ze mna dyskutowac o Runcie? Na to masz czas, w przeciwienstwie do weryfikowania informacji?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2021-03-08 15:47:56
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu poniedziałek-08-marca-2021 o 11:59, Budzik pisze:
Na razie cały czas brakuje szczepionek, grupa 0 nadal nie zaszczepiona.
Po co wyznaczac grupe 0 jak sie ja w trzeciej kolejnosci szczepi?

Sam sobie wyjaśniłeś jakie ma znaczenie obiecana pula szczepionek pod koniec roku jak producent nie potrafi dostarczyć tych co obiecywał unii europejskiej DZIŚ ;-))

Data: 2021-03-08 15:51:04
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Jak Sputnik przejdzie europejskie testy nie będzie wyjścia tylko będziemy się szczepić ruską szczepionką a nie czekać na brukselskie biurwy ;-)

Data: 2021-03-08 15:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Jak Sputnik przejdzie europejskie testy nie będzie wyjścia tylko będziemy się szczepić ruską szczepionką a nie czekać na brukselskie biurwy ;-)

Zawsze masz wybór, nikt cie siłą nie zaszczepi.

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2021-03-08 20:48:30
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Zawsze masz wybór, nikt cie siłą nie zaszczepi.

Ale zmusi choćby metodami materialnymi. Paszporty, zaświadczenia, możliwości jest bardzo dużo.

Data: 2021-03-09 07:46:00
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-08 o 15:51, _Master_ pisze:
Jak Sputnik przejdzie europejskie testy nie będzie wyjścia tylko będziemy się szczepić ruską szczepionką a nie czekać na brukselskie biurwy ;-)

komunizm to ty masz juz dawno wszczepiony ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-09 10:07:16
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Jeśli uznamy że teorie spiskowe to domena oszołomów i będziemy trzymać się naukowych faktów to tylko fanatyczny idiota pokroju Runta nie zaszczepi się ruską szczepionką zatwierdzoną przez UE i dostarczoną przez PiS.

Ale będzie ubaw ;-)

Data: 2021-03-08 15:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
[...]

Jeżeli pod koniec roku bedzie szczepionek nadal brakowało to bedzie miało znaczenie.
Zawsze tez mozna je wysłac innym potrzebujacym krajom, tudziez po prostu sprzedac.

Ale zdaje sie ze znowu cos pomieszałes, bo z tego co kojarze - to Pfizer nie wywiazuje sie z zaplanowanych dostaw.
A tutaj mowa o szczepionkach Moderny...
Wiec jezeli Pfizer nadal bedzie na minus to tym bardziej szczepionki z moderny byłyby potrzebne.

Miałem tez nadzieje ze odniesiesz sie do fragmentu o grupie 0. Po okresie w ktorym ludzie siedzieli pozamykani w domach i jedyne na co odwazali sie zdobyc to oklaski dla medyków - przesuniecie na trzecia kolej czesci osób z grupy 0 wydaje sie fantastycznym podsumowaniem "logicznego" planowania szczepien. Jak sadzisz?

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2021-03-08 20:57:31
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu poniedziałek-08-marca-2021 o 16:59, Budzik pisze:

Jeżeli pod koniec roku bedzie szczepionek nadal brakowało to bedzie
miało znaczenie.

Tak to będzie znaczyło że producent nakłamał UE że Da radę tyle dostarczyć A UE tego nie sprawdziła.

Zauważ że od dawne zakontraktowanych jest dużo więcej szczepionek niż Polska potrzebuje.
A w Kontekście SOLIDARNOŚCI już nawet nie europejskiej to BEZCZELNOŚĆ w stosunku do krajów biedniejszych.

Miałem tez nadzieje ze odniesiesz sie do fragmentu o grupie 0.

Dlaczego mam się do tego odnosić?
Pamiętasz jeszcze temat wątku?

Szczepienia i ich forma to wypisz wymaluj III rzeczpospolita w swojej krasie. Reagowanie na pożary i brak infrastruktury informatycznej.

Nie śledzę dokładnie ale ja szczepiłby najpierw służbę zdrowia do ostatniego zakamarka żeby nie było wymówki że się konowały bały pacjentów.

Data: 2021-03-08 20:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
[...]

Tak, tak, wiem, Unia zła...

Zauważ że od dawne zakontraktowanych jest dużo więcej szczepionek
niż Polska potrzebuje.
A w Kontekście SOLIDARNOŚCI już nawet nie europejskiej to
BEZCZELNOŚĆ w stosunku do krajów biedniejszych.

Dlatego pisałem ze jak bedzie za duzo to mozna je wysłac albo sprzedac.
A najwazniejszy jest czas.

Miałem tez nadzieje ze odniesiesz sie do fragmentu o grupie 0.

Dlaczego mam się do tego odnosić?

No własnie nie wiem dlaczego oczekuje od ciebie jakiejkolwiek odpowiedzi... ;-D
Przeciez ty nie masz czasu.

No to chociaz tu sie zgadzamy.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2021-03-09 10:04:49
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu poniedziałek-08-marca-2021 o 21:59, Budzik pisze:

Tak, tak, wiem, Unia zła...

Podjęła się to teraz musi ponosić konsekwencje swoich zaniedbań

Mogła powiedzieć że nie podoła to kraje zamawiałyby na własną rękę.
Co i tak nastąpiło.

Dlatego pisałem ze jak bedzie za duzo to mozna je wysłac albo sprzedac.
A najwazniejszy jest czas.

Jak miałoby się towar w ręku to tak.

Chcesz handlować potencjalną dostawą szczepionek?

No to chociaz tu sie zgadzamy.

Jak będziesz więcej czytał to będziemy się częściej zgadzać.

Runt tak nie potrafi ;-)

Data: 2021-03-09 11:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Tak, tak, wiem, Unia zła...

Podjęła się to teraz musi ponosić konsekwencje swoich zaniedbań

Wez nie zartuj, z pustego i salomon nie naleje.

Mogła powiedzieć że nie podoła to kraje zamawiałyby na własną
rękę. Co i tak nastąpiło.

I co? Od tego zwiekszyłyby sie moce wytwórcze?
Efekt byłby taki ze bogatsze kraje by przepłaciły i zamowiły wiecej, my bysmy do 2022 czekali na pierwsza dawke.

Dlatego pisałem ze jak bedzie za duzo to mozna je wysłac albo
sprzedac. A najwazniejszy jest czas.

Jak miałoby się towar w ręku to tak.

Chcesz handlować potencjalną dostawą szczepionek?

A dlaczego potencjalna?
Sadzisz ze na poczatku 2022 nie bedzie chetnych na zakup szczepionek?
A my byśmy juz wtedy mieli je w rekach.
Moglibysmy tez po prostu dac je np ukraincom którzy zdaje sie do dzis nie kupili szczepionek własnie dlatego ze musza to załatwiac na własna reke.

No to chociaz tu sie zgadzamy.

Jak będziesz więcej czytał to będziemy się częściej zgadzać.

Runt tak nie potrafi ;-)

Jak bedziesz miał czas powaznie odpowiadac, weryfikowac fakty etc...
Chociaz przyznaje ze cały czas czekam na jaks samokrytyke dotyczaca szczepionek z tej samej partii. --
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

Data: 2021-03-09 18:57:21
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu wtorek-09-marca-2021 o 12:59, Budzik pisze:
Wez nie zartuj, z pustego i salomon nie naleje.

UE mogła sprawdzić moce produkcyjne.

Koncerny przyznały się że przez zwoją pazerność bardzo wyolbrzymiły oferty dla UE.
Gdybyśmy o tym wiedzieli wcześniej można było jak Niemcy kupować na własną rękę WCZEŚNIEJ.
Nie muszę chyba tłumaczyć że w grę wchodzi ludzie życie? ;-)

I co? Od tego zwiekszyłyby sie moce wytwórcze?

Moce nie ale Izrael nakupił w brud szczepionek. Tak drożej.
Ale nie muszę chyba przypominać że chodzi o ludzkie życie? ;-)

Sadzisz ze na poczatku 2022 nie bedzie chetnych na zakup szczepionek

Myślę że zamiast liczyć na handelek szczepionkami jak jakieś Żydki lepiej skupić się na produkcji własnej. Lewica twierdzi że to pora na użycie PRZYMUSOWEJ LICENCJI.

Data: 2021-03-10 03:59:53
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
[...]

Kupowac na własna reke od kogo?

I co? Od tego zwiekszyłyby sie moce wytwórcze?

Moce nie ale Izrael nakupił w brud szczepionek. Tak drożej.
Ale nie muszę chyba przypominać że chodzi o ludzkie życie? ;-)

Przypomina ze ue to 400mln ludzi a Izrael ile szczepionek na razie zuzył? 5mln?

[...]

Wiem, wiem, bedziemy je naszymi samochodami elektrycznymi rozwozic.
A teraz zejdz na ziemie i odpowiedz na pytanie zamiast snuc bajki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2021-03-10 09:47:53
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu środa-10-marca-2021 o 04:59, Budzik pisze:
Kupowac na własna reke od kogo?

Niemcy kupują od kogo?

Przypomina ze ue to 400mln ludzi a Izrael ile szczepionek na razie
zuzył? 5mln?

Znaczy że ilość nie przechodzi w jakość ;-)

w 22 roku będzie trzeba zamawiać nowe szczepionki być może z zupełnie innych miejsc.
W produkcję w Polsce dedykowanych na konkretny rok nie liczę

"Naukowcy" na pewno wymyślą nowe testy PCR które będą wykazywać zakażenie na które bardzo chętnie znajdą w trybie pilnym szczepionkę ;-)

Data: 2021-03-10 10:59:52
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Kupowac na własna reke od kogo?

Niemcy kupują od kogo?

No od kogo? Mnie nie pytaj o własna argumentacje, przeciez to twoj argument ze powinnismy tez kupowac wiec pokaz ta droge jaka przebyły Niemcy, co kupily i przede wszystkim ile juz z tych szczepionek dostały? ;-D
Czyz nie jest tak, ze Niemcy postawiły przede wszystkim zamowić te szczepionki z których inne panstwa zrezygnowały a zatem to jest działanie na przyszlosc i na razie nie przyniosło im przyspieszenia szczepien?

Przypomina ze ue to 400mln ludzi a Izrael ile szczepionek na
razie zuzył? 5mln?

Znaczy że ilość nie przechodzi w jakość ;-)

Nie, znaczy ze pokazywanie przykładu Izraela w kontekscie rozmowy o szczepieniu 400mln ludzi w uni to zwykły populizm i maanipulacja.

[...]

No i wszystko jasne.
Teoria spiskowa na która wszystkie rzady na swiecie dały sie nabrac.
Ty zamiast skupiac sie na testach pcr, skup sie na zgonach ktore wykrywa sie byc moze nawet odrobine skuteczniej niz wirusa w tescie pcr...

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2021-03-10 19:17:05
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Dwa słowa: Teoretyczne dostawy. Jak operują nimi Polacy to niedopuszczalne zaniedbanie a jak robią to Niemcy to wspaniała zapobiegliwość
Żałość.pl

Nie, znaczy ze pokazywanie przykładu Izraela w kontekscie rozmowy o
szczepieniu 400mln ludzi w uni to zwykły populizm i maanipulacja.

Taka sam manipulacja jak obiecywanie dobrej ceny dużej ilości i dogodnych terminów przez komisję europejską
Żałość.pl

No i wszystko jasne.

Zgodny są przyczyną pandemii strachu nakręcanej niewiarygodnymi testami PCR.
A miliony much mogą się mylić.

Poczekamy kilka kilkanaście lat i zobaczymy kto będzie ODSZCZEKIWAŁ ;)

Data: 2021-03-10 20:38:04
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Dwa słowa: Teoretyczne dostawy. Jak operują nimi Polacy to niedopuszczalne zaniedbanie a jak robią to Niemcy to wspaniała zapobiegliwość
Żałość.pl

Podsumujmy - Niemcy robią zle bo kupuja na własna reke.
Co prawda nie wiesz ile kupili, kiedy dostali, od kogo kupili ale wiesz ze robią dobrze.
No rzeczywiście załosc, jaką prezentujesz nedze intelektualna.

[...]

Nie, gorsza, bo sugeruje ze gdyby UE zrobiła coś lepiej to juz dzis miałaby wyszczepialnosc równa Izraelowi.
Nie miałaby i fakt ze do tego momentu miałoby w UE wiecej dostarczonych szczepionek niz jest nic w tym temacie nie zmienia.

[...]

Przypomne tylko ze u nas testowało sie tylko tych ktorzy mieli objawy (pomijajac pierwsza czesc pandemii, gdzie umieralnosc sie nie zwiekszyła)) wiec to nie tylko testy robiły zamieszanie. Robili je tez (o zgrozo) chorzy ktorzy z problemiami oddechowymi zgłaszali sie do szpitali.

Ale ze zarzadzanie było i jest z dupy to mnie nie musisz przekonywac (widzisz, nie mam cie za propisowskiego trola)

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2021-03-09 07:45:51
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-08 o 09:58, pajac _Master_ pisze:
[...]

czego pajacu nie rozumiem?
ze szczepionki nie musza byc z tej samej serii? ;-)))))
masz skleroze czy zenus zawrócił tak w głowie ze zdurniales ;-)))
--
Runt

Data: 2021-03-05 07:50:48
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-04 o 15:21, _Master_ pisze:
Faktycznie ubaw po pachy z tego twojego wicia się.
chcesz się sobie wij.
nie masz nic do powiedzenia w temacie to ***! jest takie słowo! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-05 11:41:21
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
"Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście"

Data: 2021-03-07 17:35:44
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

"Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście"

Jakie jest twoje zdanie na temat luki VAT?

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2021-03-08 07:20:47
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-07 o 18:35, Budzik pisze:
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

"Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście"

Jakie jest twoje zdanie na temat luki VAT?

wg _mastera rząd PiS odnosi wielkie sukcesy.
mafia koreańska leży i kwiczy. ze śmiechu.

--
Runt

Data: 2021-03-08 10:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik Runt runt@subekumena.prv ...

"Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście"

Jakie jest twoje zdanie na temat luki VAT?

wg _mastera rząd PiS odnosi wielkie sukcesy.
mafia koreańska leży i kwiczy. ze śmiechu.

Pytałem o zdanie Mastera, wiec wolałbym je usłyszec o Mastera...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2021-03-08 15:48:58
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Pytałem o zdanie Mastera, wiec wolałbym je usłyszec o Mastera...

Dostałeś. Odniesiesz się?

Data: 2021-03-08 15:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Pytałem o zdanie Mastera, wiec wolałbym je usłyszec o Mastera...

Dostałeś. Odniesiesz się?

Jak zawsze. Boje sie tylko ze ty sie nie odniesiesz bo ostatnio nagmiennie albo unikasz odpowiedzi albo piszesz ze nie masz czasu weryfikować faktów.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2021-03-09 07:45:56
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-08 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

bedzie wił się jak piskorz wyrzucony na brzeg ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-09 10:01:06
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Przeczytaj pierwszy post.
Może nastąpi jakiś przebłysk? ;-)

Data: 2021-03-08 10:01:46
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu niedziela-07-marca-2021 o 18:35, Budzik pisze:
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

"Grzegorz Poniatowski specjalista od LUKI VAT w tokfm oczywiście"

Jakie jest twoje zdanie na temat luki VAT?

NORMALNE.
DZIURA została w znacznym stopniu zatkana a to co przeleciało to przeleciało.

Propaganda pisowska propagandą pisowską ale kasy z VAt-u jest WIĘCEJ i nie da się tego wytłumaczyć koniunkturą ...

Grzegorz Poniatowski dokładnie o tym powiedział.

Data: 2021-03-08 15:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
[...]

W znacznym stopniu? Co to znaczy?
Bo to ze jest lepiej to ja nie słyszałem zeby ktos podwazał.
Jest tylko kwestia skali, powodów etc.

Wiesz ile szacuje sie ze wynosiła dziura vatowska przez 8 lat rzadów po i ile szacuje sie ze bedzie wynosic przez 8 lat rzadów pis?

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2021-03-08 17:36:15
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu poniedziałek-08-marca-2021 o 16:59, Budzik pisze:
W znacznym stopniu? Co to znaczy?

Uciekasz na poboczny temat domagając się ode mnie cyferek? CWANY MANIPULANT ;-)

Bo to ze jest lepiej to ja nie słyszałem zeby ktos podwazał.
Jest tylko kwestia skali, powodów etc.

Kwestia skali to zupełnie coś innego niż MEDIALNA NAGONKA z nagłówkami KŁAMSTWO WATOWSKIE.
Robi to wrażenie że jak kradli tak kradną a to NIE PRAWDA.

Wiesz ile szacuje sie ze wynosiła dziura vatowska przez 8 lat rzadów po
i ile szacuje sie ze bedzie wynosic przez 8 lat rzadów pis?

Kolejna manipulacja. Inne czasy, inna koniunktura i inne PKB.

Żałosny jesteś

Data: 2021-03-08 18:43:21
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

W znacznym stopniu? Co to znaczy?

Uciekasz na poboczny temat domagając się ode mnie cyferek? CWANY MANIPULANT ;-)

Ach, przepraszam.
Mozemy pogadac o kolorach, skoro nie interesuja cie konkrety.
Jak baby z magla.
Tylko czy ty masz na to czas...?

[...]

No to moze jednak poczytaj o liczbach.

[...]

Akurat koniunktura sprzyjała pisowi bo przeciez to przy złej koniunkturze dziura vatowska bedzie sie bardziej powiekszac a pis trafił wyjatkowo dobrze w hosse.
Mam oczywiście na mysli czas do 2019 roku bo tylko do tego roku widziałem opracowania które spinałyby cały rok.

Żałosny jesteś

Dziekuje za merytoryczna dyskusje.

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2021-03-08 20:46:24
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
Wszystkie Twoje "zarzuty" zostały zdementowane, wytłumaczone, uznane za nieistotne przez Grzegorza Poniatowskiego w tokfm.

Przygotuj się do dyskusji to odbiorcy nie będę mieli odczucia niesmaku z Twojego tupania nóżkami.

Tak. Specjalnie cytuję nie rządowe media żeby uniknąć zarzutów że to propaganda "dobrej zmiany"

Musisz wznieść się na wyższy poziom aby obalać argumenty tam wypowiadane przez zaproszonych nieprzypadkowych gości.

Nie udźwignąłeś. Jak przykro ;-)

Data: 2021-03-08 20:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
[...]

Nie dyskutuje z Grzegorzem Poniatowskim.
Dyskutuje z toba (a przynajmniej próbuje).

Ale oczywiście szanuje to ze znowu nie znasz konkretów, nie zweryfikowałes faktów i ogolnie nie masz czasu bo za duzo poswiecasz go na przepychanki z Runtem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2021-03-09 10:00:13
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu poniedziałek-08-marca-2021 o 21:59, Budzik pisze:
Nie dyskutuje z Grzegorzem Poniatowskim.

Nie wij się.

W pierwszym poście streściłem zawartość audycji.

Przygotuj się i podyskutuj tezami fachowca

Cienias;-)

Data: 2021-03-09 11:59:56
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
[...]

Widzsz, oczekujesz ze bede cie czytał ale pisać ci sie nie chce.
Twoje streszczenie jest ogolnikowe - juz ci powiedziałem ze jak chcesz dyskutowac na poziomie baby z magla to tam musisz sie udac.

nei da sie dyskutowac o vacie przez pryzmat ogolników, to musza byc konkretne liczby zeby rozpoznac skale.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2021-03-09 18:59:45
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu wtorek-09-marca-2021 o 12:59, Budzik pisze:
Twoje streszczenie jest ogolnikowe

Ty nawet nie słuchałeś tej audycji.

Inaczej odniósłbyś się merytorycznie do niej.

Chcesz dyskutować z moim streszczeniem.

Zaproponuj swoje

Cienki manipulant ;-)

Data: 2021-03-10 03:59:52
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Twoje streszczenie jest ogolnikowe

Ty nawet nie słuchałeś tej audycji.

Dlatego prosze cie o streszczenie. Na tym polega dyskusja.

Inaczej odniósłbyś się merytorycznie do niej.

Chcesz dyskutować z moim streszczeniem.

W koncu rozpoczałes dyskusje.
Czyzbys znowu w połowie chciał napisać za własciwie to nie masz czasu, nie chce ci sie weryfikowac itp?

Zaproponuj swoje

Swoje co? Streszczenie audycji której nie słyszałem?

Cienki manipulant ;-)

Nareszcie jakas autorefleksja.

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2021-03-10 09:58:45
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
[...]

Nie podobało Ci się w pierwszym poście bo to _ja_ napisałem

Z kim i z czym chcesz dyskutować?

Konkludując: Kłamstwo vatowskie polega na tym że za rządów PiSu nie uszczelniono ściągalności VAT a wzrost dochodów z tego tytułu był spowodowany czynnikami niezależnymi od rządu.

TAK TO JEST KŁAMSTWO.

Data: 2021-03-10 10:59:53
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
UĹźytkownik _Master_ Master@z.pl ...

[...]

No tak, tylko, ze tak jak napisałem - z tym ze jest lepiej niz było to raczej mało kto dyskutuje.
Przy czym zdanie ze "juz sama zapowiedz wprowadzenia jpk" to chyba trzeba przypisac jako sukces komus innemu.
W koncu to nie obecna władza wporwadziła ten mechanizm.

Nie podobało Ci się w pierwszym poście bo to _ja_ napisałem

Nie, po prostu prosiłem cie o twoja ocene tej sytuacji ale oparta na konkretach. To co powyzej to jednak beletrystyka z która trudno sie nie zgodzic. Jest lepiej. Pytanie - jak lepiej. Rozumiesz?

Z kim i z czym chcesz dyskutować?

Skoro odpowiadam tobie to chyba z toba ale tez z kazdym innym kto miałby cos ciekawego do powiedzenia - w koncu to publiczna grupa dyskusyjna.
Skad u ciebie watpliwości w tym temacie?

Konkludując: Kłamstwo vatowskie polega na tym że za rządów PiSu
nie uszczelniono ściągalności VAT a wzrost dochodów z tego tytułu
był spowodowany czynnikami niezależnymi od rządu.

TAK TO JEST KŁAMSTWO.

Nadal nie znam twojego stanowiska.
Czy twoim zdaniem jakas czesc tego wzrostu nie była spowodowana czynnikami niezaleznymi?
Nie przekonuje cie twierdzenie ze w czasie hossy luka vat pomniejsza sie z automatu a w czasie bessy powieksza?

I druga sprawa - rozumiem ze oceniasz dobrze to co sie obecnie dzieje w tym temacie. Martwi mnie tylko to ze oceniasz to nie znajac liczb.
To troche tak jakby mowiz ze to auto jest szybsze bo jest ładniejsze.
I dlatego pytam czy znasz konkretne liczby dotyczace luki vatowskiej?

I jeszcze mały cytat:
Od 2013 r., gdy na zlecenie Komisji Europejskiej zaczęliśmy opracowywać raporty dotyczące luki VAT, pokazujemy w nich dekompozycję zmian wpływów z tego podatku. Nasz najnowszy raport dotyczy 2017 r., gdy wpływy z VAT zwiększyły się o 14,9 proc. Wtedy za 6 pkt proc. z tego wzrostu odpowiadał wzrost podstawy opodatkowania, czyli głównie konsumpcji gospodarstw domowych. Za kolejnych 8 pkt proc. odpowiadała poprawa ściągalności VAT. Do tego doszedł niewielki wpływ zmiany efektywnej stawki tego podatku związany z ewolucją struktury konsumpcji.

Dobra koniunktura wpływa na dochody państwa z VAT nie tylko bezpośrednio, poprzez zwiększone wydatki konsumpcyjne, ale też pośrednio. Gdy gospodarka szybko rośnie, kurczy się szara strefa, łatwiej jest egzekwować zobowiązania podatkowe. Ten efekt dobrej koniunktury jest w kalkulacjach CASE uwzględniony?

To jest bardzo ważna kwestia. Sam wzrost podstawy opodatkowania to nie jest jedyny element wpływu dobrej koniunktury na budżet państwa. Dobra koniunktura sprzyja poprawie ściągalności podatków. Istnienie luki VAT (to różnica między rzeczywistymi wpływami z tego podatku a teoretycznymi zobowiązaniami podatników – red.) to nie jest wyłącznie efekt przestępstw, nadużyć i uchylania się od płacenia podatków, ale też np. bankructw firm. Dobra koniunktura zmniejsza bodźce do optymalizacji podatkowej. Skalę tego efektu trudno jest oszacować. W naszych wyliczeniach jest on pośrednio zawarty we wzroście wpływów z tytułu uszczelnienia systemu podatkowego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2021-03-10 19:09:22
Autor: _Master_
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu środa-10-marca-2021 o 11:59, Budzik pisze:

No tak, tylko, ze tak jak napisałem - z tym ze jest lepiej niz było to
raczej mało kto dyskutuje.

HEHEHE ;-) Medialna kampania pierze mózgi właśnie w kierunku DYSKUSJI
Bujać to my a nie nas ;-)

Przy czym zdanie ze "juz sama zapowiedz wprowadzenia jpk" to chyba
trzeba przypisac jako sukces komus innemu.

Tu się zgadzam

W koncu to nie obecna władza wporwadziła ten mechanizm.

Oj... A wiesz że że POwski JPK był bez RAPORTOWANIA? Pliki miały sobie leżeć zamiast być prześwietlane przez system komputerowy.

To taki mały NIEISTOTNY SZCZEGÓŁ? ;-)

Nie, po prostu prosiłem cie o twoja ocene tej sytuacji ale oparta na
konkretach. To co powyzej to jednak beletrystyka z która trudno sie nie
zgodzic. Jest lepiej. Pytanie - jak lepiej. Rozumiesz?

Chyba ze 3 razy w tym wątku napisałem jakie jest moje zdanie
Dlaczego MATACZYSZ?

Skoro odpowiadam tobie to chyba z toba

O dzięki Ci łaskawco ;-)

Przecież to co ja piszę to z buta Ty i inne przydupasy traktują jako propagandę pisowską.

W pierwszym poście jest jasno i logicznie WYŁUSZCZONE stanowisko.

Nadal nie wiem z czym z kim chcesz dyskutować.

Zmień temat i będzie jasne że bijesz pianę. ;-)

Nadal nie znam twojego stanowiska.

Ciach

Szkoda klawiatury. Pa

Data: 2021-03-10 16:59:52
Autor: Budzik
VAT-em w złodziei? ;-)))
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

On napisał że Ty jesteś cienkim manipulantem. Ja się z tym
zgadzam. Zwłaszcza że Twoja odpowiedź o jakiejś autorefleksji to
też manipulacja. Na dodatek kogoś kto ma IQ nie większe niż 85.
Obstawiam że tragarze tyle maja.

Zenus, nie wtracaj sie jak dorośli rozmawiaja.
Idz sobie kłamać gdzies indziej, moze wymien kilka motywujacych postów z Runtem, macie takie ciekawe wspolne analne fascynacje ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2021-03-11 08:21:01
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-10 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

wypraszam sobie. "analne fascynacje" to zenus c-vel kogutek.
byliście kiedys ze sobą blisko wiec wiesz co zenus uwielbia. ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-11 06:12:40
Autor: Zenek Kapelinder
VAT-em w złodziei? ;-)))
czwartek, 11 marca 2021 o 10:59:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Runt ru...@subekumena.prv ...
> [...]
Ok, Zenus fascynacje analne, ty bardziej zainteresowanie zenusia łechtaczka. Troche lepiej ale nadal niepokojace :)
> byliście kiedys ze sobą blisko wiec wiesz co zenus uwielbia. ;-)))
oj, jak niegrzecznie. i jak nieprawdziwie.
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Obdarowany mówi dziękuję, a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish
Jak nieprawdziwe. Jeśli pizdziak vel runt dziura w dupie napisał że mi robiłeś laskę to znaczy że robiłeś, lachociągu.

Data: 2021-03-12 07:51:06
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-11 o 15:12, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

oj, jak niegrzecznie.
i jak nieprawdziwie.
-- Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,
a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish
Jak nieprawdziwe. Jeśli pizdziak vel runt dziura w dupie napisał że mi robiłeś laskę to znaczy że robiłeś, lachociągu.

no widzisz "budzik". zenus wciąż cie "kocha".

--
Runt

Data: 2021-03-12 07:50:57
Autor: Runt
VAT-em w złodziei? ;-)))
W dniu 2021-03-11 o 10:59, Budzik pisze:

wypraszam sobie. "analne fascynacje" to zenus c-vel kogutek.

Ok, Zenus fascynacje analne, ty bardziej zainteresowanie zenusia
łechtaczka.

nabijam się z durnia cierpiącego na kompleks małego członka. ;-))

Troche lepiej ale nadal niepokojace :)
co cię niepokoi? że zenuś cię "zdradził"? ;-)))

byliście kiedys ze sobą blisko wiec wiesz co zenus uwielbia. ;-)))
oj, jak niegrzecznie.
sugerowanie, że interesuje mnie stan fistaszka zenusia jest nadzwyczaj interesujące. co miałeś z logiki? ;-)

i jak nieprawdziwie.
mam odmienne zdanie ;-)))

--
Runt