Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Grzegorz Schetyna histeryzuje i straszy komisję VAT! ,,Spektakl wyborczy! Kto sieje wiatr ten zbiera burzę! Niech mają tego świadomość”

Data: 2019-05-08 10:55:20
Autor: Lord Donald
[...]

Grzegorz Schetyna próbuje zastraszyć członków komisji śledczej ds. VAT? Były wicepremier i minister spraw wewnętrznych stwierdził, że komisja urządza przedwyborczy ,,spektakl" polityczny przesłuchując go na kilkanaście dni przed wyborami. Jednocześnie sugerował, że PiS poniesie konsekwencje związane z decyzją o przesłuchaniu Schetyny.

https://wpolityce.pl/polityka/445541-grzegorz-schetyna-histeryzuje-i-straszy-komisje-vat?fbclid=IwAR1R4FI_nKiI8-n4bw50hh-wzuAVPy7XqlGUYlcalyIddRYni1bcn0zGFjc

Grześ zachowuje się jak uzurpator, a hierarchia jest taka, że ginąca już POsrana partia za niedługo dostanie kopa od Polaków, a w tej partii to nawet nie ma materiału na władcę, bo tam fryce walą w dupę ich wodza Tuska, a Tusk wali w dupę pionka Grzesia. A malutki Grześ ma po prostu przerost ambicji. Taki tam to nadgorliwy malutki wycierus, cieć od pilnowania koryta dla swojego pana, który niebawem wróci w szwabskiej krucjaty.

Data: 2019-05-08 02:23:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 8 maja 2019 10:55:21 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Lordzik, to pisiory wykombinowały sobie, ze zdobędą parę punktów na przesłuchaniach. Jak widać nie wychodzi i kwik jest okrutny.
Miał być gwóźdź do trumny, a jest kolejny blamaż komisji ds. VAT.

--
Bruno

Data: 2019-05-08 16:48:56
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qau5hn$mdj$1gioia.aioe.org...
Grzegorz Schetyna histeryzuje i straszy komisję VAT! ,,Spektakl wyborczy! Kto sieje wiatr ten zbiera burzę! Niech mają tego świadomość"

"Przyjdzie na was czas, przyjdzie czas..." ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-05-08 10:20:34
Autor: Zenek Kapelinder
Grzegorz Schetyna histeryzuje i straszy komisję VAT! ,,Spektakl wyborczy! Kto sieje wiatr ten zbiera burzę! Niech mają tego świadomość"
Przyjdzie na jesieni ten czas. Jelopozycja z mniejszoscia niemiecka bedzie siedziala na jaskolce.

Data: 2019-05-08 19:33:16
Autor: Lord Donald
W dniu 08.05.2019 o 16:48, Pajdak pisze:
[...]

Widzisz srajdaczku, nawet jakbyś się posrał ze swoich kilkunastu kont, to jednak nie za szybko. Jak widać będziesz tam u fryca do usranej śmierci cegły na budowie tachał za michę zupy, w dodatku w podzięce za ten zbytek łaski kichy nastawiał. Raczej twoi POsrańcy koryta tu nie odzyskają, poszli w ślady SLD, co by nie robili to nadal im spada, a zaczęli topić już swoje tratwy ratunkowe.

Data: 2019-05-08 11:00:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 8 maja 2019 19:33:17 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> Widzisz srajdaczku, nawet jakbyś się posrał ze swoich kilkunastu kont, to jednak nie za szybko. Jak widać będziesz tam u fryca do usranej śmierci cegły na budowie tachał za michę zupy, w dodatku w podzięce za ten zbytek łaski kichy nastawiał. Raczej twoi POsrańcy koryta tu nie odzyskają, poszli w ślady SLD, co by nie robili to nadal im spada, a zaczęli topić już swoje tratwy ratunkowe.

Fakt, na tratwach tak ciasno, że aż trzeszczą. Cała wierchuszka PiS chce zwiewać do Brukseli.

--
Bruno

Data: 2019-05-09 10:14:13
Autor: Pajdak
Grzegorz Schetyna straszy komisję VAT!
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Widzisz srajdaczku,

Bez czułośći ciotka!

nawet jakbyś się posrał ze swoich kilkunastu kont,

A fe! A fe! Znów ta skatologia! Co z toba jest?

Dziadu sfalaczały, wbij sobie do łba - mam jedno konto i z niego korzystam,
a to co się roi w łepetynie to twoja chora wyobraźnia rodem z PRL.
..
to jednak nie za szybko.

Te, kremlowski trollu  ldont@dojcze.de z szwabskie konta!

Jak widać będziesz tam u fryca do usranej

Ile ci razy mam durnowaty staruchu tłumaczyć, że nie mieszkam w Niemczech
tylko w UK.

śmierci cegły na budowie tachał za michę zupy,

Pamiętasz? Pamiętasz? Po "tachaniu cegieł" dorabiałeś tyłkiem na workach po
cemencie! ;-)))

w dodatku w podzięce za ten zbytek łaski kichy nastawiał.

A fe! A fe! Znów ta skatologia!

Jednak pamiętasz te czasy, co? Kicha ci się już wygoiła? Nie masz blizn? No,
orócz tego, że na mózgu.

Raczej

Jednak "raczej". Przygotuj się na puk-puk o 05:59 w okolicach grudnia ;;-)))

twoi POsrańcy koryta tu nie odzyskają,

O tym zdecyduje Naród, a nie takie ciapciaki jak ty.

poszli w ślady SLD,

"Sztandar PZPR - wyprowadzić!" - pamiętasz jak wtedy ryczałeś!?

co by nie robili to nadal im spada,

I bardzo dobrze!
Chcesz by rządził PiS - nie idź na wybory! ;-)))

a zaczęli topić już swoje tratwy ratunkowe.

Pewnie na mierzei wiślanej ;-)))

Topią "tratwy ratunkowe" by PiS nie mógł prysnąć do Brukseli, a trafić do Brzegu! ;-))

--
Pajdak