Grzegorz Schetyna i Rafał Trzaskowski najpierw niech się wytłumaczą ze swoich wizyt w Western City w Karpaczu

Data: 2018-10-06 08:43:08
Autor: boukun
Grzegorz Schetyna i Rafał Trzaskowski najpierw niech się wytłumaczą ze swoich wizyt w Western City w Karpaczu
- Marek Falenta pytał mnie, w jaki sposób mógłby dotrzeć do premiera Donalda Tuska. Twierdził też, że jest blisko z polską prawicą i PiS-em, i że może łatwo zorganizować spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim - mówił podczas prokuratorskiego przesłuchania 4 lata temu kelner z Sowy i Przyjaciół Łukasz N.

Portal onet.pl opublikował w piątek nagranie z zeznań. Skazany biznesmen odniósł się do niego na Twitterze. "Dobre... ja pytałem kelnera o kontakt do Premiera Donalda Tuska? Miałem zatrudnionych ludzi z jego otoczenia i mogłem spotkać się w ten sam dzień z każdym z jego rządu. Zacznijcie myśleć..." - uznał.

W kolejnym wpisie zasugerował, że niedługo może wybuchnąć skandal obyczajowy związany z głównymi politykami PO.

"Grzegorz Schetyna i Rafał Trzaskowski najpierw niech się wytłumaczą ze swoich wizyt w Western City w Karpaczu" - napisał biznesmen.

Western City w Ścięgnach to miasteczko nawiązujące do czasów amerykańskiego Dzikiego Zachodu. Założył je Jerzy Pokój, były przewodniczący sejmiku dolnośląskiego z ramienia PO.

We wtorek poinformowano, że Sąd Okręgowy w Warszawie nie zgodził się na odroczenie Markowi Falencie wykonania kary 2,5 roku więzienia za aferę podsłuchową.

https://wiadomosci.wp.pl/marek-falenta-mowi-o-kolejnych-tasmach-zacznijcie-myslec-6302718056355457a

Rebus
wczoraj (18:28)

Facet będzie musiał mieć celę z całodobowym nadzorem . A jeśli ktoś doprowadzi do jakiejś ,,awarii'' i w tym czasie odwiedzi go seryjny samobójca , to gość powinien wiedzieć ,że dostanie 25 lat odsiadki . Panie ministrze Ziobro do roboty.

Data: 2018-10-06 08:53:50
Autor: Pajdak
boukun u bauera - niech się wytłumaczy!
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pp9lhv$sgf$1gioia.aioe.org...
"Grzegorz Schetyna i Rafał Trzaskowski najpierw niech się wytłumaczą ze swoich wizyt w Western City w Karpaczu" - napisał biznesmen.

Ty się wytłumacz z tego, że pilnowałeś psy u bauera i nie brałeś za to pieniędzy!

--
Pajdak

Data: 2018-10-06 04:22:28
Autor: Zenek Kapelinder
boukun u bauera - niech się wytłumaczy!
Moze tak jak ty pizdzial klamac ze nie bierzesz pieniedzy za prace w niemickim burdelu dla zasluzonych nazistow.

Data: 2018-10-07 13:32:12
Autor: Pajdak
boukun u bauera - niech się wytłumaczy!
kundel zawszony "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:598476e2-d6c0-40ca-b573-833209ee75e3googlegroups.com...
Moge klamac ze nie biere pieniedzy za prace w niemickim burdelu dla zasluzonych nazistow ale to dobra robota i czysta. tylko ta butelka co mi z odbytu wypada to kłopot jest bo zaraz po niej wypada mi kicha stolcowa i gówienko rzadkie. ale co tam. warto się poswiecic! jak dostane reperacje to sobie ją zaszyje.

No właśnie kogucie, jak z tymi reparacjami? Kiedy bedą wypłacane?

--
Pajdak

Data: 2018-10-07 09:54:23
Autor: Zenek Kapelinder
boukun u bauera - niech się wytłumaczy!
ty na niemieckim garnuszku nie dostaniesz. To po chuj ci taka informacja?

Data: 2018-10-07 19:24:34
Autor: Pajdak
kundel "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

. To po chuj ci taka informacja?

Spadaj cwelu. ;-))))

--
Pajdak

Grzegorz Schetyna i Rafał Trzaskowski najpierw niech się wytłumaczą ze swoich wizyt w Western City w Karpaczu