Grzegorz chamid³o Z.

Data: 2010-07-13 17:47:21
Autor: mkarwan
Grzegorz chamid³o Z.

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:axaoamgvme4j$.1sc7k3dd9gobf$.dlg40tude.net...
Marsza³ek Sejmu Grzegorz Schetyna zapowiedzia³, ¿e bêdzie rozmawia³ z p.o.
szefem klubu PiS Markiem Kuchciñskim o umieszczonych na sali posiedzeñ
Sejmu zdjêciach pos³ów PiS, którzy zginêli w katastrofie smoleñskiej.

- Bêdê rozmawia³ o tym z przewodnicz±cym Markiem Kuchciñskim, o sali
sejmowej, o organizacji posiedzeñ, jak zrobiæ, by wszyscy pos³owie mieli
swoje miejsce. To jest problem symboliczny, problem emocji, ale chcia³bym
go rozwi±zaæ. Mam nadziejê, ¿e mi siê uda - mówi³ Schetyna pytany o sprawê
zdjêæ pos³ów klubu PiS, którzy zginêli w katastrofie pod Smoleñskiem.
Zdjêcia te znajduj± siê na sali posiedzeñ Sejmu, na miejscach, na których
siedzieli tragicznie zmarli.

Na sali posiedzeñ Sejmu znajduj± siê ju¿ tylko zdjêcia, które przypominaj±
o pos³ach klubu PiS. Fotografie tragicznie zmar³ych przedstawicieli innych
klubów zosta³y usuniête.

http://www.wprost.pl/ar/201818/Co-bedzie-ze-zdjeciami-poslow-PiS-ktorzy-zgineli-w-katastrofie-smolenskiej/

-- Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-13 18:14:20
Autor: Grzegorz Z.
Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków
¯ydzie ze Stalowej Woli.

Data: 2010-07-14 08:47:48
Autor: ab.666
Grzegorz chamid³o Z.

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message

> Nasz bog to my i nasze idee.

Nie twój bóg, ale ¿ydowski..... pajacu.

ab.

Data: 2010-07-14 13:16:13
Autor: Grzegorz Z.
Trauma powyborcza nie opuszcza pisdzielców
Dnia Wed, 14 Jul 2010 08:47:48 +0200, ab.666 napisa³(a):

Ej¿e ?!?!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Grzegorz chamid³o Z.