Grzelak z zerwanym Achillesem

Data: 2011-02-26 17:56:03
Autor: rotax
Grzelak z zerwanym Achillesem
W dniu 2011-02-26 17:47, Cavallino pisze:
Probierz chyba jednak mocno przesadził, próbując zapomnieć jak Grzelak
spędzał czas w Legii.
No i ma teraz problem.

Może jestem okropny i bezduszny i taka kontuzja to nic śmiesznego, ale rozbawiło mnie to. Powinni teraz Nowaka kupić.

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-02-26 19:25:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "rotax" <rotax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikbbb9$bep$1inews.gazeta.pl...
[...]

Uzupełniając Wojtkowiakiem i Bandrowskim.

Data: 2011-02-26 19:35:23
Autor: UGI
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> Może jestem okropny i bezduszny i taka kontuzja to nic śmiesznego, ale > rozbawiło mnie to. Powinni teraz Nowaka kupić.

Uzupełniając Wojtkowiakiem i Bandrowskim.

Dawidowski gra jeszcze w piłkę? :-)

Data: 2011-02-26 21:27:22
Autor: AJK
26-02-2011, 20:35, UGI napisał:

[...]

- Nie ma takiej gry 'piłka'. Jest bakarat, oczko, Texas Holden, tak...
- Piłka. Futbol. Gra w piłkę.
- To co mi pan nic nie mówi?! To przecież ja muszę iść i poszukać,
cholera, jasna...

--
AJK

Data: 2011-02-26 20:38:04
Autor: Aman
Grzelak z zerwanym Achillesem

Może jestem okropny i bezduszny i taka kontuzja to nic śmiesznego, ale
rozbawiło mnie to. Powinni teraz Nowaka kupić.

Nowaka nie kupia , za to bedzie Sotirovic.  W sumie do Probierza charakterem pasuje :)

Pozdrawiam

Aman

Grzelak z zerwanym Achillesem