"Grzesiu, ty pedale"

Data: 2011-06-06 09:29:09
Autor: Hans Kloss
"Grzesiu, ty pedale"
Grzegorz Z. napisał(a):
O nowych przepisach dotyczących stalkingu
Przecież uczestnicząc regularnie w homosiowskich paradach i opisując
notorycznie nędzną egzystencję i plugawe czyny "heteryków"  dajesz
zgrzesiu najlepszy dowód że ze swojego pedalstwa jesteś w gruncie
rzeczy dumny. O żadnym "nękaniu" w twoim przypadku nie może więc być
mowy.
J-23

Data: 2011-06-06 18:40:15
Autor: Grzegorz Z.
"Grzesiu, ty pedale"
Hans Kloss napisał:

Grzegorz Z. napisał(a):
[...]

Udowodnij że jestem pedałem i że "uczestniczę w homosiowych paradach".

A jeśli nie jesteś w stanie tego udowodnić, to w tej chwili mnie przeproś
ze te insynuacje.

Data: 2011-06-06 10:06:41
Autor: Hans Kloss
"Grzesiu, ty pedale"
On 6 Cze, 18:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Udowodnij że jestem pedałem i że "uczestniczę w homosiowych paradach".
Grzesiu, udowadnianie czegokolwiek jest trudne, często wręcz
niemożliwe. Mi wystarczy "podejrzenie graniczące z pewnością"-
zostawiła cię żona, jehowcy wylali na zbity ryj, co drugi twój tekst
to próba dyskredytowania "heteryków".....
A jeśli nie jesteś w stanie tego udowodnić, to w tej chwili mnie przeproś
ze te insynuacje.
Ani myślę przepraszać,  zwłaszcza że nie uważam bycia pedrylem za coś
szczególnie hańbiącego. Spośród wszystkich rodzajów ludzkich odpadków
pedryle i lesbijki są chyba stosunkowo najmniej szkodliwi, rzecz jasna
dopóki trzyma się ich z dala od dzieci.
J-23

Data: 2011-06-06 19:54:45
Autor: Grzegorz Z.
"Grzesiu, ty pedale"
Hans Kloss napisał:

On 6 Cze, 18:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Udowodnij że jestem pedałem i że "uczestniczę w homosiowych paradach".
Grzesiu

"Grzesia" to sobie przygruchaj na dworcu, bandyto.

Data: 2011-06-06 12:01:32
Autor: Hans Kloss
"Grzesiu, ty pedale"
On 6 Cze, 19:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

"Grzesia" to sobie

Upsss, potraktuj to zgrzesiu jako mistyping. A swoją drogą- wyjątkowo
drażliwy jesteś na swoim punkcie zgrzesiu, nawet jak na fagota ;).
J-23

Data: 2011-06-06 21:13:39
Autor: u2
"Grzesiu, ty pedale"
W dniu 2011-06-06 21:01, Hans Kloss pisze:
Upsss, potraktuj to zgrzesiu jako mistyping. A swoją drogą- wyjątkowo
drażliwy jesteś na swoim punkcie zgrzesiu, nawet jak na fagota

Tyle czego sie tak denerwowac ? Przeciez zgerzesiu to tyko zdrobnienie
wymyslone przeze mnie :)

Data: 2011-06-07 09:53:02
Autor: Leprechaun
"Grzesiu, ty pedale"

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ded26e4$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Określenie ciebie jako matoła jest delikatnym gruchaniem gołąbków!

BomBel

Data: 2011-06-06 10:31:38
Autor: Antenka
"Grzesiu, ty pedale"
Hans Kloss napisał:

> [...]

Udowodnij że jestem pedałem i że "uczestniczę w homosiowych paradach".

A jeśli nie jesteś w stanie tego udowodnić, to w tej chwili mnie przeproś

Och Grzesiu, nie bądź taki naburmuszony hi hi :D
No powiedz kim się bardziej czujesz heretykiem, heterykiem, homosiem
czy bimosiem? O transia nie pytam, bo rzekomo ja nim jestem he he he
Odwagi! :-o

Antenka

P.s. A wy się z Grzesia nie śmiejcie, bo w nerwicę popadnie... chlip :-
(

Data: 2011-06-06 19:56:01
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

Grzegorz Z. napisał(a):
[...]

Tego typu zaczepki kieruj do swoich "przyjaciół" z Głównego. (czy gdzie tam
się przenieśliście na czas remontu)

Data: 2011-06-07 09:53:48
Autor: Leprechaun
"Grzesiu, ty pedale"

Hans Kloss napisał:

> [...]

Odwagi! :-o

Antenka

P.s. A wy się z Grzesia nie śmiejcie, bo w nerwicę popadnie... chlip :-

Te, TRANS. co się czepiasz ziomala? Jesteście z jednej gliny! ;))))))

BomBel

"Grzesiu, ty pedale"