Grzyb na ścianie

Data: 2010-04-30 18:18:26
Autor: kogutek
Grzyb na ścianie
Witam, u mnie w łazience na ścianie pojawiła się plama wielkości dużej dłoni, przypuszczam, że to jest grzyb. Czy możecie polecić mi jakiś preparat który by mi to usunął? Wiem, że tych preparatów jest całe mnóstwo ale chodzi mi o coś takiego sprawdzonego. Nie mogłam wcześniej usunąć tego, bo nie mieszkałam w tym mieszkaniu, teraz się wprowadzam z powrotem i tak się zastanawiam czy chemicznie da się tego pozbyć czy będę musiała tynki zbijać.
Pozdrawiam.
Chlorek, wybielinka czy jak to zowia. Kupuje się w sklepach chemicznych.
Opakowanie 0,5 litra kosztuje ze złotówkę. Wlać do spryskiwacza, otworzyć okno w
łazience. Na wyciągniętej ręce psiknąć ze trzy razy i chodu, bo przez chwilę
śmierdzi i jest żrące. Stosować raz dziennie przez tydzień. Też miałem coś
takiego na ścianie. Specyfiki z marketów działały średni dobrze to znaczy prawie
nie działały. Sposób polecił mi jakiś facet w markecie jak pytałem sprzedawcę
który kolejny preparat kupić.   --

Grzyb na ścianie