Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.

Data: 2010-05-09 19:51:24
Autor: Piotrek
Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
Na początku tego nie było, więc wiążą fakt pojawienia się grzyba
z założeniem przez sąsiada z góry ogrzewania podłogowego w jego łazience
położonej dokładnie nad ich łazienką. Czy słusznie?

nie.
od ich sufity az do podlogi sasiada dluuuga droga.
juz nawet pomijajac sam strop, to jeszcze jest napewno warstwa foli i styropianu + wylewka po drodze(na podlodze sasiada) ktore same w sobie dobrze izoluja.
nawet jesli sasiad na to  wylozyl jeszcze jedna warstwe izolacji i na to ogrzewanie podlogowe to nic to nie zmienilo.

ja bym patrzyl na wentylacje u znajomych bo cos musi byc nie tak. no i wietrzyc mieszkanie oraz lazienke

--
pzdr
piotrek

Data: 2010-05-09 20:13:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.

"Piotrek" hs6snj$cua$1@news.net.icm.edu.pl

[...]

IMO problem jest inny -- dlaczego sąsiad ma, a ja (moja rodzina?) nie mam?
Mogę mieć lub mogę zburzyć sąsiadowi -- będzie równość. ;)

Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.