Grzyb - opinie

Data: 2013-05-30 21:44:24
Autor: Robert
Grzyb - opinie
Dobry wieczór,
w mieszkaniu, w bloku z wielkiej płyty, na nieocieplonej ścianie balkonowej, co sezon wychodzi grzyb.
Jest to mieszkanie wynajmowane - najemca prawdopodobnie użytkuje go prawidłowo.
Po bojach ze spółdzielnią został ocieplony prostopadły kawałek przylegającej ściany, co poprawiło sytuację w rogu, ale grzyb pojawia się nadal, głównie na górze ściany. Spółdzielnia upiera się przy niewłaściwej eksploatacji.
Szukam firmy na Śląsku, która:
a) oceniłaby przyczynę zagrzybienia (eksploatacja lub sama konstrukcja budynku), co pomogłoby w rozmowach ze spółdzielnią
b) zaproponowała sposoby poprawienia sytuacji - jakieś ocieplenie zewnętrzne lub wewnętrzne
Tyle by mi wystarczyło, choć jeśli wykonałaby również prace związane z b) za rozsądne pieniądze, to byłoby miło.
Zna ktoś sprawdzoną firmę na Śląsku, którą mógłby polecić?

Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-06-19 01:52:24
Autor: JaMyszka
Grzyb - opinie
W dniu czwartek, 30 maja 2013 21:44:24 UTC+2 u¿ytkownik Robert napisa³:
Dobry wieczór,

w mieszkaniu, w bloku z wielkiej p³yty, na nieocieplonej ¶cianie balkonowej, co sezon wychodzi grzyb.

Jest to mieszkanie wynajmowane - najemca prawdopodobnie u¿ytkuje go prawid³owo.

Po bojach ze spó³dzielni± zosta³ ocieplony prostopad³y kawa³ek przylegaj±cej ¶ciany, co poprawi³o sytuacjê w rogu, ale grzyb pojawia siê nadal, g³ównie na górze ¶ciany. Spó³dzielnia upiera siê przy niew³a¶ciwej eksploatacji.
(...)
lub wewnêtrzne

Tyle by mi wystarczy³o, choæ je¶li wykona³aby równie¿ prace zwi±zane z b) za rozs±dne pieni±dze, to by³oby mi³o.
My¶lê, ¿e  In¿. Andrzej Malicki z O¶wiêcimia ma odpowiedni± wiedzê i uprawnienia http://www.ih.katowice.pl/strona.php?kat=Rzeczoznawcy&PHPSESSID=a6facb532f1bf875ea1a1e5e126b42f7#5

Zna kto¶ sprawdzon± firmê na ¦l±sku, któr± móg³by poleciæ?

--
Pozdrawiam :)
JM

Grzyb - opinie