Grzybek

Data: 2010-12-27 21:59:42
Autor: Daniel Kowalski
Grzybek
W dniu 2010-12-27 21:52,  jacekplacek pisze:
http://picasaweb.google.com/jacekplacek1207/27122010#5555466415194945266
http://tinyurl.com/2bxeps7
Tak można załatwić szczeliwo jednym solidnym zakręceniem. Chuchamy, dmuchamy a
jak się trafi na idiotę i tak wszystko na nic... :( Przy okazji miałem ciekaw±
obserwację nieliniowej pracy zaworu - np. w połowie zakresu skubany potrafił
odci±ć gaz. Powodzenia też życzę wszystkim tuningowcom zaworów.

Czyli po nabiciu zakręcanie "na chama"? ;-)  Zawsze się wkurzam, gdy kto¶ w ten sposób traktuje mi Lolę (podobno jest szczególnie wrażliwa na siłowe traktowanie kranu).

Data: 2010-12-27 23:12:56
Autor: jacekplacek
Grzybek
±
> [...]

Czyli po nabiciu zakręcanie "na chama"? ;-)  Zawsze się wkurzam, gdy kto¶ w ten sposób traktuje mi Lolę (podobno jest szczególnie wrażliwa na siłowe traktowanie kranu).

Nie jestem pewien, czy w kompresorni - raczej nie, bo tam raczej przeszkoleni. Wogóle nie mam pomysłu, jak to sie mogło stać...

--

Grzybek