Grzywna

Data: 2013-05-25 14:51:08
Autor: Edel
Grzywna
Możesz w ciagu 30 dni od otrzymania wezwania do zaplaty wnosic o rozlozenie calej kwoty (grzywna + koszty) na raty i z zasady sad na to przystaje. Dziwi mnie, ze za "rowerek, browarek" przypieprzyli Ci az tyle. Na twoim miejscu zlozylbym apelacje. Masz 7 dni od ogloszenia wyroku na zlozenie wniosku o pisemne uzasadnienie wyroku, a po jego otrzymaniu 14 dni na zlozenie apelacji. Nie wiem - co nawywijales, ale jesli to byla jazda na rowerze po pijanemu to wyrok jest niewspolmierny do popelnionego czynu. Napisz z jakiego art. KK zostales skazany.

Pzdr
Edel

Grzywna