Gsx 600 F

Data: 2014-08-11 20:30:37
Autor: bartek8787
Gsx 600 F

Witam mam pytanie wskażnik od paliwa nie pokazuje ile jest paliwa w baku przy Suzuki gsx 600 f. Nie wiecie co mogło się zepsuć ?

Data: 2014-08-11 23:02:25
Autor: Johnny
Gsx 600 F

Witam mam pytanie wskażnik od paliwa nie pokazuje ile jest paliwa w baku
przy Suzuki gsx 600 f. Nie wiecie co mogło się zepsuć ?

Może wskaźnik paliwa?

Data: 2014-08-11 23:08:48
Autor: N1
Gsx 600 F
Dokładnie brak wskazówki wskaźnika.
Cytuję "wskażnik od paliwa nie pokazuje ile jest paliwa w baku". A nie "wskaźnik pokazuje niewłaściwy stan paliwa" :-)

-- -

Gsx 600 F