Gud gerl, postympowa!

Data: 2009-11-10 17:53:43
Autor: Piotr
Gud gerl, postympowa!
Jak to się teraz mówi, skandalistka, he, he...
"22-letnia Brytyjka, która kłamała, że zgwałciło ją dwóch Polaków, została
uznana winną składania fałszywych zeznań i krzywoprzysięstwa. Sąd posłał ją
do więzienia na dwa lata - informuje goniec.com.
Chloe Dolton wrobiła dwóch Polaków w gwałt w czerwcu 2007 roku. Policjanci
nie dowierzali jej i w końcu oskarżyli ją o składanie fałszywych zeznań.

Dwóch Polaków – w tym jeden, który dopiero co przyjechał do Wielkiej
Brytanii – spędzili w areszcie 24 godziny. Od początku obaj twierdzili, że
do współżycia doszło za zgodą dziewczyny. Bez przymusu poszła z nimi do
opuszczonego budynku i uprawiała z Polakami seks, prosząc nawet o
zabezpieczenie się prezerwatywą. W trakcie całej sceny rozmawiała też ze
swoim chłopakiem przez telefon komórkowy."

http://wiadomosci.onet.pl/2075899,12,z_nudow_wrobila_polakow_w_gwalt_jest_wyrok,item.html

Idealna, postympowa, wałkuńska dziewczyna! Jedno z osiagnięć hodowli
człowieka nowego typu.
Piotr

Data: 2009-11-10 20:28:59
Autor: Jadrys
Gud gerl, postympowa!
Piotr pisze:
[...]

A w czym ty tu widzisz postęp? W tym fałszywym oskarżeniu?

Data: 2009-11-10 22:31:40
Autor: Piotr
Gud gerl, postympowa!
Dnia Tue, 10 Nov 2009 20:28:59 +0100, Jadrys napisa³(a):

A w czym ty tu widzisz postêp? W tym fa³szywym oskar¿eniu?

W popierniczonej g³ówce tej m³odej wa³kunki. Fa³szywe oskar¿enie to
wi¶ienka na torcie.
Piotr

Data: 2009-11-10 23:23:45
Autor: MH
Gud gerl, postympowa!
> [...]

> A w czym ty tu widzisz postêp? W tym fa³szywym oskar¿eniu?

W popierniczonej g³ówce tej m³odej wa³kunki. Fa³szywe oskar¿enie to

I Pietrek uznaje za stosowne , rozwodziæ siê nad pojedyñczym przypadkiem jakiej¶
tam niewiasty , która byæ mo¿e jest mu mentalnie bliska..  U¿ywa przy okazji sformu³owañ typu "postymp" , bêd±c przekonanym , i¿ jest to "diabelnie" zabawne
i inteligentne sformu³owanie..  Ot , taka kopia bezrobotnego awego...
PRYMITYWNE !!!  Pietrek my¶li , ¿e durnymi s³ówkami zrobi z siebie
INTELIGENTNEGO go¶cia !!!  Kolejne sformu³owanie , "WA£KUÑSTWO" ... Wal se do
Boukuna na priva
te durne teksty , mo¿e Ci odpowie ... Tutaj zaczynasz byæ hmm .. , delikatnie
mówi±c NUDNY i ...  MH

Data: 2009-11-10 23:44:31
Autor: Piotr
Gud gerl, postympowa!
Dnia Tue, 10 Nov 2009 23:23:45 +0100, MH napisa³(a):

[...]

Mia³e¶ lobotomiê? Czy to tylko wódka, bo jutro wolne? Ty po wa³kuñsku wiesz co ja my¶lê, co uznajê i o czym jestem przekonany?
Hm, a znasz dowcip o wp³ywie inteligencji "wy¿szej" na "ni¿sz±"*? Nie wiem
jak ci pomóc, ale mo¿e ty ju¿ wa³kuna nie czytaj?
Piotr
PS. Ten przypadek jest dosyæ drastyczny, ale sposób my¶lenia "damy" nie
jest "pojedyñczy".

*Stoi facet przed akwarium i wodzi palcem po szybie, ruchy jego palca
dok³adnie kopiuje p³ywaj±ca za szyb± rybka. Podchodzi do niego milicjant i
pyta: jak pan to robi? - To proste, umys³ bardziej elastyczny kontroluje
ten, który ma mniej mo¿liwo¶ci - odpar³ zapytany. Policjant postanowi³
spróbowaæ i po chwili... zacz±³ ruszaæ ustami jak ryba...

Data: 2009-11-11 00:14:11
Autor: MH
Gud gerl, postympowa!
> [...]

> mówi±c NUDNY i ...

Mia³e¶ lobotomiê? Czy to tylko wódka, bo jutro wolne?

Szczerze powiedziawszy , musia³em podlgl±dn±æ Wikipediê , bo dopiero dziêki
Tobie (i Wiki) dowiedzia³em siê co to jest LOBOTOMIA.. Wspó³czujê , ¿e musia³e¶
przez to przechodziæ , ale skoro masz to ju¿ za sob± , to .. CHWA£A (komu??)
Ty po wa³kuñsku wiesz co ja my¶lê, co uznajê i o czym jestem przekonany?

Typowe pisiorskie argumentacje ("ty wiesz o co chodzi" , "jestem przekonany" , "to oczywistaoczywisto¶æ" , "to jest bezdyskusyjne") !!

I to jest Dyskusja ??

Hm, a znasz dowcip o wp³ywie inteligencji "wy¿szej" na "ni¿sz±"*? Nie wiem
jak ci pomóc, ale mo¿e ty ju¿ wa³kuna nie czytaj?

Ale¿ ja nie podejmujê dyskusji n/t poziomu inteligencji MH/Boukun !! Co ty
Pietrasek my¶lisz (??) ... Chcesz zrobiæ kolokwium habilitacyjne na zasadzie
konkursu MH vs. Boukun ?? Wróæ do g³ównego tematu w±tka i zacznij b¼dziæ na temat !!

MH --

Data: 2009-11-11 10:55:53
Autor: Piotr
Gud gerl, postympowa!
Dnia Wed, 11 Nov 2009 00:14:11 +0100, MH napisa³(a):

Wróæ do g³ównego tematu w±tka i zacznij b¼dziæ na temat !!

:-))
A co wg ciebie jet tym g³ównym tematem, bo ja zak³adaj±c w±tek nie
planowa³em rozwa¿añ na temat tego, co ty o mnie my¶lisz. Ale jestem otwarty, wiêc gdy zaprosi³e¶ mnie, to podj±³em "rozwa¿ania" na
temat ogólnej kondycji intelektu niektórych grupowiczów. I tyle...
Piotr
PS. Hucpy nie lubiê.

Data: 2009-11-11 10:21:37
Autor: Jadrys
Gud gerl, postympowa!
Piotr pisze:
[...]

Popierniczeni zdarzaj± siê równie¿ i tam gdzie postêp jeszcze nie dotar³.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-11-11 10:58:31
Autor: Piotr
Gud gerl, postympowa!
Dnia Wed, 11 Nov 2009 10:21:37 +0100, Jadrys napisa³(a):

W popierniczonej g³ówce tej m³odej wa³kunki. Fa³szywe oskar¿enie to
wi¶ienka na torcie.
Piotr

Popierniczeni zdarzaj± siê równie¿ i tam gdzie postêp jeszcze nie dotar³.

Z ca³± pewno¶ci±.
Ale pragnê przypomnieæ, ¿e to nie jest wyj±tek, tylko lansowany model
¿ycia. Ta panienka go tylko nieco chcia³a "urozmaiciæ", jak to u postympu
bywa, cudzym kosztem.
Piotr

Data: 2009-11-11 11:28:49
Autor: Jadrys
Gud gerl, postympowa!
Piotr pisze:
[...]

No nie, chyba Piotrze nie chcesz powiedzieæ ¿e fa³szywe oskar¿enie kogo¶ ma co¶ wspólnego z postêpem?
To uprawianie seksu z dwoma partnerami te¿ jest metod± star± jak ¶wiat...wiêc te¿ nie jest czym¶ postêpowym.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-11-11 11:54:28
Autor: Piotr
Gud gerl, postympowa!
Dnia Wed, 11 Nov 2009 11:28:49 +0100, Jadrys napisa³(a):

No nie, chyba Piotrze nie chcesz powiedzieæ ¿e fa³szywe oskar¿enie kogo¶ ma co¶ wspólnego z postêpem?
To uprawianie seksu z dwoma partnerami te¿ jest metod± star± jak ¶wiat...wiêc te¿ nie jest czym¶ postêpowym.

Nigdzie nie napisa³em, ¿e panienka co¶ nowego odkry³a. Raczej chodzi o
twórze p³±czenie elementów i, co wa¿ne, podlanie tego postympowym sosem
"przyjemno¶ci bez odpowiedzialno¶ci".
Piotr

Gud gerl, postympowa!