Guma na dywanie

Data: 2010-03-13 09:28:33
Autor: Kamila+
Guma na dywanie
Dzieci wdeptały mi gumę w dywan. Niestety nie potrafię jej usunąć. Czy ktoś może
udzielić mi praktycznej rady jak pozbyć się tego nietetycznego kłopotu?

Data: 2010-03-13 09:57:13
Autor: Boombastic
Guma na dywanie

Użytkownik "Kamila+" <kamiso@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000770.4b9b4cb1newsgate.onet.pl...
Dzieci wdeptały mi gumę w dywan. Niestety nie potrafię jej usunąć. Czy ktoś może
udzielić mi praktycznej rady jak pozbyć się tego nietetycznego kłopotu?

Można spróbować obłożyć lodem w worku by zesztywniała i spróbować wykruszyć ją.

Data: 2010-03-13 14:23:35
Autor: BQB
Guma na dywanie
Boombastic pisze:

[...]

Dużo szybciej i skuteczniej jest kupić gaz do zapalniczek i rozprężać go bezpośrednio na gumę. Oczywiście robić to przy otwartych oknach :P
Nie jest to niebezpieczny gaz - dużo gorszy jest ziemny. Ale jak się boisz, to jest w sklepach elektronicznych (gdzie można kupić oporniki, tranzystory i układy scalone) jest zamrażacz, tyle, że jest on kilka razy droższy od gazu do zapalniczek.

Data: 2010-03-14 22:36:35
Autor: Jarek P.
Guma na dywanie
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

Dużo szybciej i skuteczniej jest kupić gaz do zapalniczek i rozprężać
go bezpośrednio na gumę. Oczywiście robić to przy otwartych oknach :P

A jeszcze prościej, zdrowiej i bardziej bezstresowo jest zamiast gazu do zapalniczek użyć "sprężonego powietrza" w sprayu używanego do czyszczenia komputerów itp., można to kupić w hipermarketach nawet. OD gazu do zapalniczek i tańsze i bezpieczniejsze. Jako zamrażacz działa, kiedy jest używane w pozycji "do góry dnem".

J.

Data: 2010-03-14 23:50:52
Autor: Kamikazee
Guma na dywanie
W dniu 2010-03-14 22:36, Jarek P. pisze:
[...]

To doczytaj dokładnie większość także ma propan butan w składzie poza tym gaz tańszy.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2010-03-15 07:40:54
Autor: Jarek P.
Guma na dywanie
Kamikazee <niema@niema.pl.invalid> wrote:

To doczytaj dokładnie większość także ma propan butan w składzie poza
tym gaz tańszy.

Zwróć uwagę na cudzysłów, jakim opatrzyłem to "sprężone powietrze". Butan w składzie a czysty butan to jednak poważna różnica. M.in. w zapachu, jaki towarzyszył będzie całej zabawie.
Gaz tańszy? Aby na pewno?

J.

Data: 2010-03-15 20:18:58
Autor: Kamikazee
Guma na dywanie
W dniu 2010-03-15 07:40, Jarek P. pisze:
Gaz tańszy? Aby na pewno?

4 zł za 300 ml taki w plastikowej butelce.

Data: 2010-03-15 21:31:05
Autor: Jarek P.
Guma na dywanie
Kamikazee <niema@niema.pl.invalid> wrote:

4 zł za 300 ml taki w plastikowej butelce.

Achm ten... toto jeszcze da się gdzieś kupić?
Bo od dawna już nie widziałem innych niż te Ronsonopodobne, sporo droższe i w proównaniu z powietrzem niekonkurtencyjne. I w sumie nie dziwię się, ostatni raz, kiedy próbowałem użyć takiego plastikowego do nabicia palnika, musiałem potem mozolnie przepychać dyszę palnika.

Tak czy tak jednak, wydaje mi się, że to powietrze jest jednak wygodniejsze jako zamrażacz. Choćby dlatego, że potem pokoju nie trzeba wietrzyć.

J.

Data: 2010-03-13 09:58:10
Autor: magda
Guma na dywanie
Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

Data: 2010-03-13 10:43:20
Autor: Kalina
Guma na dywanie
Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

--
 Kamila proponuję dzieciom nie dawać gumy. HAHAHA

Data: 2010-03-13 10:48:50
Autor: kamiso
Guma na dywanie
> Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
> łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.
 Kamila proponuję dzieciom nie dawać gumy. HAHAHA

-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.p

Dzięki za złotą myśl, ale jest już za późno:-((. Jak to mówią :"Mądry Polak po
szkodzie":-((

Data: 2010-03-13 10:45:45
Autor: Kama
Guma na dywanie
Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

--

Dzięki Madziu spróbuję:-)

Data: 2010-03-13 12:12:04
Autor: Panslavista
Guma na dywanie

"Kama" <kamiso@op.pl> wrote in message news:3461.00000787.4b9b5ec9newsgate.onet.pl...
Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

--

Dzięki Madziu spróbuję:-)

A gdy Ci się nie uda spróbuj rozpuszczać benzyną ekstrakcyjną, tylko nie rozmasz po całym dywanie...

Data: 2010-03-14 22:36:39
Autor: XL
Guma na dywanie
Dnia Sat, 13 Mar 2010 12:12:04 +0100, Panslavista napisał(a):

A gdy Ci się nie uda spróbuj rozpuszczać benzyną ekstrakcyjną, tylko nie rozmasz po całym dywanie...

Myślę, że tego nikt rozsądny nie zrobi, ale warto pamiętać, aby stosować
benzynę na otwartej przestrzeni lub przynajmniej na balkonie.
--

Ikselka.

Data: 2010-03-14 23:31:37
Autor: Panslavista
Guma na dywanie

"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:t6i6pjaotq8s$.19a1r6g7npma2.dlg40tude.net...
[...]

Hm. Lateks jest rozpuszczalny przez benzynę, warto zastosować jeszcze mąkę ziemniaczaną lub drobne trociny (pył drzewny).

Data: 2010-03-15 23:15:02
Autor: \(\)pEr@T0r
Guma na dywanie
Kupic nowy dywan???

Data: 2010-03-16 16:02:59
Autor: Andrzej Bogacki
Guma na dywanie
Alkohol, zwykła gorzała czyni cuda. Szumi w głowie i rozpuszcza gumy. Polecam :-)