Guma na dywanie

Data: 2010-03-13 09:58:10
Autor: magda
Guma na dywanie
Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

Data: 2010-03-13 10:43:20
Autor: Kalina
Guma na dywanie
Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

--
 Kamila proponuję dzieciom nie dawać gumy. HAHAHA

Data: 2010-03-13 10:48:50
Autor: kamiso
Guma na dywanie
> Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
> łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.
 Kamila proponuję dzieciom nie dawać gumy. HAHAHA

-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.p

Dzięki za złotą myśl, ale jest już za późno:-((. Jak to mówią :"Mądry Polak po
szkodzie":-((

Data: 2010-03-13 10:45:45
Autor: Kama
Guma na dywanie
Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

--

Dzięki Madziu spróbuję:-)

Data: 2010-03-13 12:12:04
Autor: Panslavista
Guma na dywanie

"Kama" <kamiso@op.pl> wrote in message news:3461.00000787.4b9b5ec9newsgate.onet.pl...
Witam! Słyszałam, że najlepiej taką gumę zamrozić. Wtedy staje się krucha i
łatwo ją usunąć. Ale szczerze mówiąc sama tego nie próbowałam.

--

Dzięki Madziu spróbuję:-)

A gdy Ci się nie uda spróbuj rozpuszczać benzyną ekstrakcyjną, tylko nie rozmasz po całym dywanie...

Data: 2010-03-14 22:36:39
Autor: XL
Guma na dywanie
Dnia Sat, 13 Mar 2010 12:12:04 +0100, Panslavista napisał(a):

A gdy Ci się nie uda spróbuj rozpuszczać benzyną ekstrakcyjną, tylko nie rozmasz po całym dywanie...

Myślę, że tego nikt rozsądny nie zrobi, ale warto pamiętać, aby stosować
benzynę na otwartej przestrzeni lub przynajmniej na balkonie.
--

Ikselka.

Data: 2010-03-14 23:31:37
Autor: Panslavista
Guma na dywanie

"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:t6i6pjaotq8s$.19a1r6g7npma2.dlg40tude.net...
[...]

Hm. Lateks jest rozpuszczalny przez benzynę, warto zastosować jeszcze mąkę ziemniaczaną lub drobne trociny (pył drzewny).

Data: 2010-03-15 23:15:02
Autor: \(\)pEr@T0r
Guma na dywanie
Kupic nowy dywan???