Gumiarz + przechowanie we Wrocławiu

Data: 2010-02-19 00:30:07
Autor: mw
Gumiarz + przechowanie we Wrocławiu
Pytanie jak w temacie.
Gdzie można kupić i przechowywać opony we Wrocławiu?
W mie¶cie w którym teraz jestem, mam tak± możliwo¶ć.

BTW, na Wrocławskie drogi to raczej g±sienice by się przydały ;-).

Data: 2010-02-19 13:20:04
Autor: Jarosław Postawa
mw pisze:
Pytanie jak w temacie.
Gdzie można kupić i przechowywać opony we Wrocławiu?
W mie¶cie w którym teraz jestem, mam tak± możliwo¶ć.

BTW, na Wrocławskie drogi to raczej g±sienice by się przydały ;-).
Np. Pneuhage przy Karkonoskiej (teren Polmozbytu)

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-02-20 16:47:27
Autor: mw
On 19 Lut, 13:20, Jarosław Postawa <dor...@antyspam.pl> wrote:
> [...]

> BTW, na Wrocławskie drogi to raczej g±sienice by się przydały ;-).

Np. Pneuhage przy Karkonoskiej (teren Polmozbytu)
Hehe czuje się inwigilowany, w jaki¶ sposób ten jest bardzo blisko, i
jest to jedyna odpowiedĽ ;-).
Albo jeste¶ jedynym Wrocławianinem.

Data: 2010-02-21 08:36:04
Autor: J.F.
On Sat, 20 Feb 2010 16:47:27 -0800 (PST),  mw wrote:
> [...]
Np. Pneuhage przy Karkonoskiej (teren Polmozbytu)

Hehe czuje się inwigilowany, w jaki¶ sposób ten jest bardzo blisko, i

Inni trzymaja w garazu :-)

Takie uslugi swiadczy wielu gumiarzy .. bo tak naprawde nie oni. Przyjezdza dostawczak, zabiera te opony gdzies na przechowanie,
jednego pytalem to ponoc pod Warszawe..

J.

Gumiarz + przechowanie we Wrocławiu