[waw] Gumka do przytroczenia.

Data: 2010-04-19 14:51:43
Autor: Frankie
[waw] Gumka do przytroczenia.
Nie wiecie może, gdzie w Warszawie można kupić taką gumkę w oplocie do przytroczenia jakiegoś ustrojstwa do plecaka? Niestety aktualna pękła i trochę jej zabrakło właściwości ściągających :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-19 06:17:17
Autor: Michał 'miok' RzeĽnik
Gumka do przytroczenia.
On 19 Kwi, 14:51, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
Nie wiecie może, gdzie w Warszawie można kupić tak± gumkę w oplocie do
przytroczenia jakiego¶ ustrojstwa do plecaka? Niestety aktualna pękła i
trochę jej zabrakło wła¶ciwo¶ci ¶ci±gaj±cych :-)
Pasmanteria.

Data: 2010-04-19 13:19:33
Autor: Menel
[waw] Gumka do przytroczenia.
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
[...]

Sklep Podróżnika, Kaliska, sprzedaj± na metry

Data: 2010-04-19 14:55:45
Autor: granat
[waw] Gumka do przytroczenia.
Frankie pisze:
Nie wiecie może, gdzie w Warszawie można kupić taką gumkę w oplocie do przytroczenia jakiegoś ustrojstwa do plecaka? Niestety aktualna pękła i trochę jej zabrakło właściwości ściągających :-)

jakis czas temu widzialem takowe w tesco przy metro kabaty, na stoisku motoryzacyjnym.

granat

Data: 2010-04-19 15:04:06
Autor: Frankie
[waw] Gumka do przytroczenia.
W dniu 10-04-19 14:55, granat pisze:

jakis czas temu widzialem takowe w tesco przy metro kabaty, na stoisku
motoryzacyjnym.

A nie są za grube? Żeby była jasność o co mi chodzi:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/XuTruWLMWNAqLYG7iKdkgw?feat=directlink

Data: 2010-04-19 15:20:33
Autor: kml
[waw] Gumka do przytroczenia.

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4bcc54c6$1news.home.net.pl...
[...]

SÄ… za grube :) Pasmanterie i sklepy turystyczne.

kml
Last update 14/04/2010 AVID Elixir 5 i Bocialarka 2.0

Data: 2010-04-19 15:41:05
Autor: granat
[waw] Gumka do przytroczenia.
Frankie pisze:

A nie są za grube? Żeby była jasność o co mi chodzi:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/XuTruWLMWNAqLYG7iKdkgw?feat=directlink

ano faktycznie za grube.

granat

Data: 2010-04-19 17:47:07
Autor: Ryszard Mikke
[waw] Gumka do przytroczenia.
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
W dniu 10-04-19 14:55, granat pisze:

> jakis czas temu widzialem takowe w tesco przy metro kabaty, na stoisku
> motoryzacyjnym.

A nie sÄ&#65533;za grube? Ĺ»eby byĹ&#65533; jasnoĹ&#65533;&#65533;o co mi chodzi:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/XuTruWLMWNAqLYG7iKdkgw?feat=directlink

Tak± cienk±, to kupisz w Brico Depot, na Jubilerskiej.

rmikke

Data: 2010-04-19 19:54:40
Autor: Frankie
[waw] Gumka do przytroczenia.
W dniu 10-04-19 19:47, Ryszard Mikke pisze:

Tak± cienk±, to kupisz w Brico Depot, na Jubilerskiej.

A gdzie to tam leży u nich?

Data: 2010-04-19 18:01:30
Autor: Ryszard Mikke
[waw] Gumka do przytroczenia.
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
W dniu 10-04-19 19:47, Ryszard Mikke pisze:

> Tak± cienk±, to kupisz w Brico Depot, na Jubilerskiej.

A gdzie to tam leży u nich?

A tak ze 2/3 w gł±b i w prawo do końca, koło łańcuchów itp,
łapać sprzedawcę, żeby uci±ł z metra.

rmikke

Data: 2010-04-19 20:04:16
Autor: Frankie
[waw] Gumka do przytroczenia.
W dniu 10-04-19 20:01, Ryszard Mikke pisze:

A tak ze 2/3 w gł±b i w prawo do końca, koło łańcuchów itp,
łapać sprzedawcę, żeby uci±ł z metra.

Kurna a byłem tam kilka dni temu... :-)

Data: 2010-04-19 15:07:39
Autor: Titus Atomicus
[waw] Gumka do przytroczenia.
In article <4bcc51df$1@news.home.net.pl>,
[...]

Supermarkety?

TA

Data: 2010-04-19 17:45:16
Autor: Ryszard Mikke
[waw] Gumka do przytroczenia.
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
Nie wiecie moĹĽe, gdzie w Warszawie moĹĽna kupiÄ&#65533;takÄ&#65533;gumkÄ&#65533;w oplocie do przytroczenia jakiegoĹ&#65533;ustrojstwa do plecaka? Niestety aktualna pÄ&#65533;Ĺ&#65533; i trochÄ&#65533;jej zabrakĹ&#65533; wĹ&#65533;Ĺ&#65533;iwoĹ&#65533;i Ĺ&#65533;iÄ&#65533;ajÄ&#65533;ych :-)

A różni się czym¶ szczególnym od samochodowych?

Bo jak nie, a potrzebujesz na szybko, to wpadnij...

rmikke

Data: 2010-04-19 19:56:58
Autor: Frankie
[waw] Gumka do przytroczenia.
W dniu 10-04-19 19:45, Ryszard Mikke pisze:

Bo jak nie, a potrzebujesz na szybko, to wpadnij...

Aż tak na szybko to nie, powoli się przygotowuję do majówkowego wyjazdu. Ale dzięki :-)