Gumka od majtek pije coraz mocniej.

Data: 2018-04-06 00:33:24
Autor: stevep
Gumka od majtek pije coraz mocniej.
# Gdy Jarosław Kaczyński wprowadza radykalne obniżki wynagrodzeń  poselskich, bo chce desperacko zatrzymać spadające notowania Prawa i  Sprawiedliwości, gwiazdor narodowego medium Michał Rachoń atakuje  Platformę Obywatelską na zasadzie "bo w Ameryce biją Murzynów".
Michał Rachoń dał w TVP Info, jak to często w jego przypadku bywa,  kuriozalne show w obronie Prawa i Sprawiedliwości, pokazując kwotę rzekomo  dotyczącą Platformy Obywatelskiej. Nie, nie chodziło o nagrody ekipy Tuska  czy Kopacz...

michal.rachon
@michalrachon
  381 000 000 000 czyli 381 miliardów naszych złotych kosztowały afery  Platformy, których zdaniem Platformy nie było. Segment #Jedziemy z  #Minęłą20

Internauci byli dla gorliwego obrońcy "dobrej zmiany" bezlitośni. "Widzę  towarzyszu Rachoń, że gumka od majtek pije coraz mocniej. Zabolały spadki  sondażowe partii matki? Będzie dywanik u Putina? A dobrze policzyłeś?" -  napisał użytkownik Twittera.

Wojciech Kussowski
@Vojtekus
W odpowiedzi do @michalrachon
Widzę towarzyszu Rachoń, że gumka od majtek pije coraz mocniej. Zabolały  spadki sondażowe partii matki? Będzie dywanik u Putina? A dobrze  policzyłeś? Nie 382, 50? Jedziecie, ale w dół ? #
Ze strony;
http://natemat.pl/234827,nagrody-od-beaty-szydlo-tvp-rachon-zaatakowal-platforme-obywatelska

--
stevep

Data: 2018-04-06 00:48:50
Autor: u2
W dniu 06.04.2018 o 00:33, steviepiepszykoski pisze:
Ze strony;
http://natemat.pl/234827,nagrody-od-beaty-szydlo-tvp-rachon-zaatakowal-platforme-obywatelska

e tam cyrkus, co ty taki na temat:)))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-06 05:10:07
Autor: stevep
W dniu 2018-04-06 o 00:48, u2 pisze:
[...]

Bo w twojej osobie mam do czynienia z niekumatym.

--
stevep

Data: 2018-04-06 09:12:22
Autor: u2
Gumka od majtek pije coraz mocniej.
W dniu 06.04.2018 o 05:10, steviepiepszykoski pisze:
Bo w mojej osobie mam do czynienia z niekumatym.

lol

Data: 2018-04-07 03:25:35
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik stevep napisał:

> e tam cyrkus, co ty taki na temat:)))))))))))))))))))
Bo w twojej osobie mam do czynienia z niekumatym.

Idziesz na rympał, przeca to standardowe numery są:)

Mówiąc najprościej, proceder ów polega na tym, że działająca w Polsce spółka należąca do inwestora zagranicznego sprzedaje za granicę do centrali swoje produkty po nadzwyczaj niskiej cenie. Importuje zaś od firmy matki wszystko, co się da - za bardzo wysoką cenę (patrz ilustracja). Najchętniej kupowane są dobra niematerialne - różne analizy i ekspertyzy, usługi doradcze i menedżerskie, praca rozmaitych ,,specjalistów" z centrali zagranicznej - bo to najtrudniej wycenić i udowodnić nadużycia.
https://www.tygodnikprzeglad.pl/jak-wyprowadza-sie-zyski-polski/

Nu ale jak eurogojce chcą powrotu peło, nie można im tego zabronić,
jak lud lubi być posuwany analnie... wolna wola:)

Za pisiorstwa oczywiście szału ni ma, ale jakaś tam różnica jest i to odczuwalna. Oczywiście jest grupa luda którym się pogorszyło,
naturalnie kwiczą za tym by było jak dawniej.

Data: 2018-04-07 05:06:43
Autor: japanizer
On Saturday, April 7, 2018 at 7:25:36 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
użytkownik stevep napisał:

> [...]

Mówiąc najprościej, proceder ów polega na tym, że działająca w Polsce spółka należąca do inwestora zagranicznego sprzedaje za granicę do centrali swoje produkty po nadzwyczaj niskiej cenie. Importuje zaś od firmy matki wszystko, co się da - za bardzo wysoką cenę (patrz ilustracja). Najchętniej kupowane są dobra niematerialne - różne analizy i ekspertyzy, usługi doradcze i menedżerskie, praca rozmaitych ,,specjalistów" z centrali zagranicznej - bo to najtrudniej wycenić i udowodnić nadużycia.

Wszystko jest niby logiczne aż do momentu, gdy się okazuje, że ten legendarny "Niemiec wyprowadzający zyski z Polski" płaci u siebie w kraju większe podatki niż w Polsce. Wtedy twoje spiskowe teorie lecą na ryj jak notowania PiS.

Data: 2018-04-06 21:23:53
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 00:33:38 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
[...]

Rachoń, to fanatyk i przykład najgorszego stylu dziennikarstwa. Czegoś takiego to nawet za jaruzelskiej komuny nie widziałem. Poważnie!! A  co się tyczy obniżek żołdu, to naczelnikowi proponuję uciąć też adrianowi:))

Data: 2018-04-07 03:26:46
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Rachoń, to fanatyk i przykład najgorszego stylu dziennikarstwa. Czegoś takiego to nawet za jaruzelskiej komuny nie widziałem. Poważnie!! A  co się tyczy obniżek żołdu, to naczelnikowi proponuję uciąć też adrianowi:))

To w końcu się zdecyduj, zarabiają za dużo, czy za mało, a może
w sam raz?

Data: 2018-04-07 05:08:41
Autor: japanizer
On Saturday, April 7, 2018 at 7:26:47 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
> [...]

To w końcu się zdecyduj, zarabiają za dużo, czy za mało, a może

A jaka jest dzisiaj oficjalna wykładnia Kaczelnika na ten temat? Jeszcze w czwartek bronił premii i mówił, że ministry i posłowie zarabiają za mało. Dzisiaj twierdzi, że premie się nie należą, i posłowie zarabiają za dużo. Czy na przyszły tydzień planowane są kolejne zmiany zdania?

Data: 2018-04-07 23:54:45
Autor: stevep
W dniu 2018-04-07 o 12:26, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:
[...]

Przecież nie starcza im do pierwszego spierdolku.

--
stevep

Data: 2018-04-07 03:19:25
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik stevep napisał:

  381 000 000 000 czyli 381 miliardów naszych złotych kosztowały afery  Platformy, których zdaniem Platformy nie było. Segment #Jedziemy z

Peło może se pozwolić na zewnętrzne finansowanie, im niemce posmarują
(bodaj 7 fundacji w PL) w zamian za preferencyjne warunki dla niemieckich firm,
a skąd pisiorstwo ma wziąć kasę?

Co Piskorski gadał o Donku i peło? Skąd mieli kasę na założenie peło?
Przeca od niemca. Jeżeli sprywatyzować partie, czemu nie sprywatyzować
sądów, prokuratury, wojska i policji?

"Natemat" musi tak klepać, niemiecka buda, to w ich interesie.

Data: 2018-04-07 05:04:23
Autor: japanizer
On Saturday, April 7, 2018 at 7:19:26 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
użytkownik stevep napisał:

>   381 000 000 000 czyli 381 miliardów naszych złotych kosztowały afery  > Platformy, których zdaniem Platformy nie było. Segment #Jedziemy z  Peło może se pozwolić na zewnętrzne finansowanie, im niemce posmarują
(bodaj 7 fundacji w PL) w zamian za preferencyjne warunki dla niemieckich firm,
a skąd pisiorstwo ma wziąć kasę?

Jak to skąd, z Moskwy, jak to na komuchów przystało.

Zobacz, o ile milionów ton wzrósł import węgla (sic!) z Rosji, to będziesz wiedział, komu pisiorstwo się odwdzięcza. Już nie mówiąc o Maciarewiczu, który na łopatki rozłożył polskie wojsko, i dzięki któremu na Kremlu regularnie strzelały szampany.

Data: 2018-04-07 07:55:37
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> a skąd pisiorstwo ma wziąć kasę?

Jak to skąd, z Moskwy, jak to na komuchów przystało.

Zobacz, o ile milionów ton wzrósł import węgla (sic!) z Rosji, to będziesz wiedział, komu pisiorstwo się odwdzięcza.

Ano, rok 2011 był rekordowy. Czemy więc kwiczysz teraz?
https://wiernipolsce1.files.wordpress.com/2015/12/z16700168qile-sprowadzamy-wegla.jpg

 Już nie mówiąc o Maciarewiczu, który na łopatki rozłożył polskie wojsko, i dzięki któremu na Kremlu regularnie strzelały szampany.

Ta, pis sprowadził wojska usa, robi zakupy wyposażenia w usa, zara zacznie kupować gaz z usa, a ty chcesz komuś wcisnąć kit o ruskich?  Weź rozpęd i jebnij se baranka. Aż tak głupich to tu nie ma. Wiem że liczysz na frajerów, ale
czasy się zmieniają.

Data: 2018-04-07 08:08:45
Autor: japanizer
On Saturday, April 7, 2018 at 11:55:39 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:

Ano, rok 2011 był rekordowy. Czemy więc kwiczysz teraz?
https://wiernipolsce1.files.wordpress.com/2015/12/z16700168qile-sprowadzamy-wegla.jpg

Po premii dostaniesz, nocniczku, i to więcej niż 20%:

- cytujesz Gazetę Wyborczą
- wykres kończy się na 2013 - mamy rok 2018

>  Już nie mówiąc o Maciarewiczu, który na łopatki rozłożył polskie wojsko, i dzięki któremu na Kremlu regularnie strzelały szampany.

Ta, pis sprowadził wojska usa

Na podstawie umów zawartych w 2013!

robi zakupy wyposażenia w usa

Fakt, kupili miotacze ulotek i długopisy do rozbijania szyb. Miał być też pancerny pendolino, ale to chyba nie z USA.

, zara zacznie kupować gaz z usa, a ty chcesz komuś wcisnąć kit o ruskich?  Weź rozpęd i jebnij se baranka. Aż tak głupich to tu nie ma. Wiem że liczysz na frajerów, ale
czasy się zmieniają.

Nie zacietrzewiaj się tak strasznie, ale takie są fakty. To, że pisiorstwo wykopało Maciarewicza na ryj, i czyści wszystkie ministerstwa i fabryki zbrojeniowe z jego ludzi tylko to potwierdzają.

Data: 2018-04-07 05:27:58
Autor: Zenek Kapelinder
Gumka od majtek pije coraz mocniej.
Ciebie za to czapeczka za bardzo pije w glowe.

Data: 2018-04-07 23:55:43
Autor: stevep
Gumka od majtek pije coraz mocniej.
Ciebie za to czapeczka za bardzo pije w glowe.

Ty w ogóle tyle nie pij.

--
stevep

Gumka od majtek pije coraz mocniej.