Gumka od majtek pije coraz mocniej.

Data: 2018-04-06 00:48:50
Autor: u2
Gumka od majtek pije coraz mocniej.
W dniu 06.04.2018 o 00:33, steviepiepszykoski pisze:
Ze strony;
http://natemat.pl/234827,nagrody-od-beaty-szydlo-tvp-rachon-zaatakowal-platforme-obywatelska

e tam cyrkus, co ty taki na temat:)))))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-06 05:10:07
Autor: stevep
W dniu 2018-04-06 o 00:48, u2 pisze:
[...]

Bo w twojej osobie mam do czynienia z niekumatym.

--
stevep

Data: 2018-04-06 09:12:22
Autor: u2
Gumka od majtek pije coraz mocniej.
W dniu 06.04.2018 o 05:10, steviepiepszykoski pisze:
Bo w mojej osobie mam do czynienia z niekumatym.

lol

Data: 2018-04-07 03:25:35
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik stevep napisał:

> e tam cyrkus, co ty taki na temat:)))))))))))))))))))
Bo w twojej osobie mam do czynienia z niekumatym.

Idziesz na rympał, przeca to standardowe numery są:)

Mówiąc najprościej, proceder ów polega na tym, że działająca w Polsce spółka należąca do inwestora zagranicznego sprzedaje za granicę do centrali swoje produkty po nadzwyczaj niskiej cenie. Importuje zaś od firmy matki wszystko, co się da - za bardzo wysoką cenę (patrz ilustracja). Najchętniej kupowane są dobra niematerialne - różne analizy i ekspertyzy, usługi doradcze i menedżerskie, praca rozmaitych ,,specjalistów" z centrali zagranicznej - bo to najtrudniej wycenić i udowodnić nadużycia.
https://www.tygodnikprzeglad.pl/jak-wyprowadza-sie-zyski-polski/

Nu ale jak eurogojce chcą powrotu peło, nie można im tego zabronić,
jak lud lubi być posuwany analnie... wolna wola:)

Za pisiorstwa oczywiście szału ni ma, ale jakaś tam różnica jest i to odczuwalna. Oczywiście jest grupa luda którym się pogorszyło,
naturalnie kwiczą za tym by było jak dawniej.

Data: 2018-04-07 05:06:43
Autor: japanizer
On Saturday, April 7, 2018 at 7:25:36 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
użytkownik stevep napisał:

> [...]

Mówiąc najprościej, proceder ów polega na tym, że działająca w Polsce spółka należąca do inwestora zagranicznego sprzedaje za granicę do centrali swoje produkty po nadzwyczaj niskiej cenie. Importuje zaś od firmy matki wszystko, co się da - za bardzo wysoką cenę (patrz ilustracja). Najchętniej kupowane są dobra niematerialne - różne analizy i ekspertyzy, usługi doradcze i menedżerskie, praca rozmaitych ,,specjalistów" z centrali zagranicznej - bo to najtrudniej wycenić i udowodnić nadużycia.

Wszystko jest niby logiczne aż do momentu, gdy się okazuje, że ten legendarny "Niemiec wyprowadzający zyski z Polski" płaci u siebie w kraju większe podatki niż w Polsce. Wtedy twoje spiskowe teorie lecą na ryj jak notowania PiS.

Gumka od majtek pije coraz mocniej.