Gumka od majtek pije coraz mocniej.

Data: 2018-04-06 21:23:53
Autor: Stachu Chebel
Gumka od majtek pije coraz mocniej.
W dniu piątek, 6 kwietnia 2018 00:33:38 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
# Gdy Jarosław Kaczyński wprowadza radykalne obniżki wynagrodzeń  poselskich, bo chce desperacko zatrzymać spadające notowania Prawa i  Sprawiedliwości, gwiazdor narodowego medium Michał Rachoń atakuje  Platformę Obywatelską na zasadzie "bo w Ameryce biją Murzynów".
Michał Rachoń dał w TVP Info, jak to często w jego przypadku bywa,  kuriozalne show w obronie Prawa i Sprawiedliwości, pokazując kwotę rzekomo  dotyczącą Platformy Obywatelskiej. Nie, nie chodziło o nagrody ekipy Tuska  czy Kopacz...

michal.rachon
@michalrachon
  381 000 000 000 czyli 381 miliardów naszych złotych kosztowały afery  Platformy, których zdaniem Platformy nie było. Segment #Jedziemy z  #Minęłą20

Internauci byli dla gorliwego obrońcy "dobrej zmiany" bezlitośni. "Widzę  towarzyszu Rachoń, że gumka od majtek pije coraz mocniej. Zabolały spadki  sondażowe partii matki? Będzie dywanik u Putina? A dobrze policzyłeś?" -  napisał użytkownik Twittera.

Wojciech Kussowski
@Vojtekus
W odpowiedzi do @michalrachon
Widzę towarzyszu Rachoń, że gumka od majtek pije coraz mocniej. Zabolały  spadki sondażowe partii matki? Będzie dywanik u Putina? A dobrze  policzyłeś? Nie 382, 50? Jedziecie, ale w dół ? #
Ze strony;
http://natemat.pl/234827,nagrody-od-beaty-szydlo-tvp-rachon-zaatakowal-platforme-obywatelska

-- stevep

Rachoń, to fanatyk i przykład najgorszego stylu dziennikarstwa. Czegoś takiego to nawet za jaruzelskiej komuny nie widziałem. Poważnie!! A  co się tyczy obniżek żołdu, to naczelnikowi proponuję uciąć też adrianowi:))

Data: 2018-04-07 03:26:46
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Rachoń, to fanatyk i przykład najgorszego stylu dziennikarstwa. Czegoś takiego to nawet za jaruzelskiej komuny nie widziałem. Poważnie!! A  co się tyczy obniżek żołdu, to naczelnikowi proponuję uciąć też adrianowi:))

To w końcu się zdecyduj, zarabiają za dużo, czy za mało, a może
w sam raz?

Data: 2018-04-07 05:08:41
Autor: japanizer
On Saturday, April 7, 2018 at 7:26:47 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
> [...]

To w końcu się zdecyduj, zarabiają za dużo, czy za mało, a może

A jaka jest dzisiaj oficjalna wykładnia Kaczelnika na ten temat? Jeszcze w czwartek bronił premii i mówił, że ministry i posłowie zarabiają za mało. Dzisiaj twierdzi, że premie się nie należą, i posłowie zarabiają za dużo. Czy na przyszły tydzień planowane są kolejne zmiany zdania?

Data: 2018-04-07 23:54:45
Autor: stevep
W dniu 2018-04-07 o 12:26, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:
[...]

Przecież nie starcza im do pierwszego spierdolku.

--
stevep

Gumka od majtek pije coraz mocniej.