Gumka od majtek pije coraz mocniej.

Data: 2018-04-07 03:19:25
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Gumka od majtek pije coraz mocniej.
użytkownik stevep napisał:

  381 000 000 000 czyli 381 miliardów naszych złotych kosztowały afery  Platformy, których zdaniem Platformy nie było. Segment #Jedziemy z

Peło może se pozwolić na zewnętrzne finansowanie, im niemce posmarują
(bodaj 7 fundacji w PL) w zamian za preferencyjne warunki dla niemieckich firm,
a skąd pisiorstwo ma wziąć kasę?

Co Piskorski gadał o Donku i peło? Skąd mieli kasę na założenie peło?
Przeca od niemca. Jeżeli sprywatyzować partie, czemu nie sprywatyzować
sądów, prokuratury, wojska i policji?

"Natemat" musi tak klepać, niemiecka buda, to w ich interesie.

Data: 2018-04-07 05:04:23
Autor: japanizer
On Saturday, April 7, 2018 at 7:19:26 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
użytkownik stevep napisał:

> [...]
(bodaj 7 fundacji w PL) w zamian za preferencyjne warunki dla niemieckich firm,

Jak to skąd, z Moskwy, jak to na komuchów przystało.

Zobacz, o ile milionów ton wzrósł import węgla (sic!) z Rosji, to będziesz wiedział, komu pisiorstwo się odwdzięcza. Już nie mówiąc o Maciarewiczu, który na łopatki rozłożył polskie wojsko, i dzięki któremu na Kremlu regularnie strzelały szampany.

Data: 2018-04-07 07:55:37
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> a skąd pisiorstwo ma wziąć kasę?

Jak to skąd, z Moskwy, jak to na komuchów przystało.

Zobacz, o ile milionów ton wzrósł import węgla (sic!) z Rosji, to będziesz wiedział, komu pisiorstwo się odwdzięcza.

Ano, rok 2011 był rekordowy. Czemy więc kwiczysz teraz?
https://wiernipolsce1.files.wordpress.com/2015/12/z16700168qile-sprowadzamy-wegla.jpg

 Już nie mówiąc o Maciarewiczu, który na łopatki rozłożył polskie wojsko, i dzięki któremu na Kremlu regularnie strzelały szampany.

Ta, pis sprowadził wojska usa, robi zakupy wyposażenia w usa, zara zacznie kupować gaz z usa, a ty chcesz komuś wcisnąć kit o ruskich?  Weź rozpęd i jebnij se baranka. Aż tak głupich to tu nie ma. Wiem że liczysz na frajerów, ale
czasy się zmieniają.

Data: 2018-04-07 08:08:45
Autor: japanizer
On Saturday, April 7, 2018 at 11:55:39 PM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:

Ano, rok 2011 był rekordowy. Czemy więc kwiczysz teraz?
https://wiernipolsce1.files.wordpress.com/2015/12/z16700168qile-sprowadzamy-wegla.jpg

Po premii dostaniesz, nocniczku, i to więcej niż 20%:

- cytujesz Gazetę Wyborczą
- wykres kończy się na 2013 - mamy rok 2018

>  Już nie mówiąc o Maciarewiczu, który na łopatki rozłożył polskie wojsko, i dzięki któremu na Kremlu regularnie strzelały szampany.

Ta, pis sprowadził wojska usa

Na podstawie umów zawartych w 2013!

robi zakupy wyposażenia w usa

Fakt, kupili miotacze ulotek i długopisy do rozbijania szyb. Miał być też pancerny pendolino, ale to chyba nie z USA.

, zara zacznie kupować gaz z usa, a ty chcesz komuś wcisnąć kit o ruskich?  Weź rozpęd i jebnij se baranka. Aż tak głupich to tu nie ma. Wiem że liczysz na frajerów, ale
czasy się zmieniają.

Nie zacietrzewiaj się tak strasznie, ale takie są fakty. To, że pisiorstwo wykopało Maciarewicza na ryj, i czyści wszystkie ministerstwa i fabryki zbrojeniowe z jego ludzi tylko to potwierdzają.

Gumka od majtek pije coraz mocniej.