Gumki na bagażnik?

Data: 2011-05-23 10:49:18
Autor: Bartosz Tura
Gumki na bagażnik?
Czasami widuję jak ludzie przewożą na bagażniku niewielkie przedmioty przymocowane gumkami zaczepianymi do rurek bagażnika. Czy jest jakaś nazwa dla tych mocowań-gumek i gdzie je można kupić?

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2011-05-23 09:28:32
Autor: Ryszard Mikke
Gumki na bagażnik?
Bartosz Tura <Bartosz.Tura@KIRK.pl> napisał(a):
Czasami widuję jak ludzie przewożą na bagażniku niewielkie przedmioty przymocowane gumkami zaczepianymi do rurek bagażnika. Czy jest jakaś nazwa dla tych mocowań-gumek i gdzie je można kupić?

"Takie gumy do mocowania bagażu" zwykle jest poprawnie rozumiane przez załogę
sklepu.

A nabyć mozna, oprócz wszystkich wymienionych przez Roberta miejsc, również na
większoaści stacji benzynowych.

rmikke

Data: 2011-05-23 10:58:57
Autor: RobertP.
Gumki na bagaĹźnik?
On Mon, 23 May 2011 10:49:18 +0200, Bartosz Tura <Bartosz.Tura@kirk.pl>  wrote:

Czasami widuję jak ludzie przewożą na bagaĹźniku niewielkie przedmioty  przymocowane gumkami zaczepianymi do rurek bagaĹźnika. Czy jest jakaś  nazwa dla tych mocowań-gumek

Ekspandery?

i gdzie je można kupić?

Np. w marketach bywają (róşnej jakości). Allegro. Pewnie w niektĂłrych  sklepach rowerowych.

RobertP.

Data: 2011-05-23 11:32:10
Autor: Tomasz Minkiewicz
Gumki na bagaĹźnik?
[...]

Takie profesjonalne, co mają trzy gumy przymocowane do haczyka po
każdej stronie, to trzeba kupować w specjalistycznych sklepach
rowerowych i płacić jak za zboże. A takie zwykłe kupuje się na stacjach
benzynowych jako gumy do bagażnika samochodowego, kosztują kilka
złotych za dwie (przychodzą złączone pośrodku i trzeba je sobie z tego
łączniczka wydłubać).

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-05-23 20:19:08
Autor: Bartosz Tura
Gumki na bagażnik?
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Faktycznie, że tez nie przyszło mi do głowy, że nazywają się ekspandery.

Czy któreś z poniższych są w miarę sensowne, czy też wsio rawno? Czy któreś z poniższych to takie trochę lepsze o których wspominasz?

http://www.tinyurl.pl?tOo0pitE

Bartek

Data: 2011-05-23 20:55:01
Autor: Jacek Maciejewski
Gumki na bagażnik?
Dnia Mon, 23 May 2011 20:19:08 +0200, Bartosz Tura napisał(a):

Czy któreś z poniższych są w miarę sensowne, czy też wsio rawno?

Oj, nie, różniaste są. Ja ostatnio kupiłem takie:
http://allegro.pl/guma-gumy-ekspandery-do-bagaznika-1-2-m-grube-i1605742247.html
Są mocno rozciagliwe i na tyle silne że można nimi przytroczyć worek z
namiotem i materacem a na wierzch śpiwór. I dodatkowo coś okazyjnego, jakąś
butlę z napitkiem, kurtkę czy inne zakupy. Przejechały ze mną 15000km i
choć już nieco postrzępione to wciąż nadają się do użytku. Cienkie są zbyt słabe i zbyt mało rozciągliwe (oplot przeszkadza).
--
Jacek

Data: 2011-05-24 20:15:12
Autor: Piotr M
Gumki na bagażnik?
Dnia 23-05-2011 o 20:55:01 Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl>  napisał(a):

Dnia Mon, 23 May 2011 20:19:08 +0200, Bartosz Tura napisał(a):

Czy któreś z poniższych są w miarę sensowne, czy też wsio rawno?

Oj, nie, różniaste są. Ja ostatnio kupiłem takie:

A jak nie zależy na haczykach, t0o można kupić w pasmanterii, czarna guma  od majtek ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."