Gumowe ucho.

Data: 2014-01-28 14:20:27
Autor: stevep
Gumowe ucho.
# Proboszcz parafii pod wezwaniem Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny i  św. Jakuba Apostoła w Szadku złożył doniesienie na policję, że  wolontariusze Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy kwestowali na terenie  kościoła nie mając na to pozwolenia - donosi portal dzienniklodzki..pl

Rzecznik prasowy Robert Latus ze zduńskowolskiej policji potwierdził w  rozmowie z Wirtualną Polską, że takie zawiadomienie wpłynęło na policję 16  stycznia br. Obecnie policjanci sprawdzają czy doszło do wykroczenia..

Jak ustalił dzienniklodzki.pl, jeszcze w dniu finału proboszcz parafii  miał dzwonić w tej sprawie na policję i do sztabu WOŚP. Ksiądz nie życzył  sobie, żeby wolontariusze stali z puszkami przed kościołem. Paulina  Szymczak ze sztabu WOŚP mówiła, że sprawa od razu została sprawdzona. -  Wolontariusze nie stali pod kościołem, ani nawet na placu kościelnym,  tylko na ulicy za płotem kościoła - tłumaczyła Szymczak.
#
Ze strony:
http://tnij.org/mrkgruw

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-28 14:27:36
Autor: xantiros
Gumowe ucho.
W dniu 2014-01-28 14:20, stevep pisze:
[...]

Proboszcz głupi, ale WOŚP też leje wodę, każdy widział ze pod prawie każdym kościołem stali wolontariusze z puszkami i to na terenie kościoła.

Widać proboszcz chce koło siebie szumu medialnego trochę narobić, głupi i tyle.

Data: 2014-01-28 16:37:56
Autor: stevep
Gumowe ucho.
W dniu .01.2014 o 14:27 xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> pisze:

[...]

To przecież zachowanie nawskroś chrześcijańskie, więc proboszczunio  powinien im podziękować i poczęstować gorącą herbatą.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-28 16:13:45
Autor: Budzik
Gumowe ucho.
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

[...]

Okradanie tacy kościelnej? Nie zartuj :)
Wiadomo, ze ludzie dadza na WOSP to mniej dadza na tace. Widac ten konkretny ksiądz podliczył, ze mu sie to nie opłaca.

Data: 2014-01-28 17:58:09
Autor: stevep
Gumowe ucho.
W dniu .01.2014 o 17:13 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

A c o z życiem w ubóstwie, które preferuje Papież Franciszek?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-28 17:38:42
Autor: Budzik
Gumowe ucho.
[...]

To nie słyszałeś, jak biskupi tłumaczyli ze to chodzi o duchowe wartości a nie o materialne?
Co prawda papiez Franciszek wytłumaczył im potem jeszcze raz, ze jednak o materialne ale moze to jeszcze nie dotarło?

Data: 2014-01-28 18:05:44
Autor: u2
Gumowe ucho.
W dniu 2014-01-28 17:58, stevep pisze:
A c o z życiem w ubóstwie, które preferuje Papież Franciszek?

e cyrkus, ty nie katolik, tys ubecki politruk ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-28 21:16:18
Autor: stevep
Gumowe ucho.
W dniu .01.2014 o 18:05 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-01-28 17:58, stevep pisze:
A c o z życiem w ubóstwie, które preferuje Papież Franciszek?

e cyrkus, ty nie katolik, tys ubecki politruk ...-;)

Ale nie debil jak ty.

--
stevep
-- -- -