Gumy do troczenia bagażu potrzebne

Data: 2009-11-25 13:46:24
Autor: Jacek Maciejewski
Gumy do troczenia bagażu potrzebne
Cześć
Potrzebuję ze dwie porządne, grube na 10-12mm i rozciągliwe o 100% gumy do
troczenia bagażu bo stare mi się zużyły. Na Allegro są ale po 20zł za
sztukę i kilkanaście za przesyłkę. Zna ktoś może tańsze wysyłkowe źródło?
--
Jacek

Data: 2009-11-25 05:30:05
Autor: Marcin Kroner
On 25 Lis, 13:46, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:
[...]

Zobacz w normalnym sklepie rowerowym. Czasami bywają

Data: 2009-11-25 15:15:44
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 25 Nov 2009 05:30:05 -0800 (PST), Marcin Kroner napisał(a):

Zobacz w normalnym sklepie rowerowym. Czasami bywają

W Zielonej akurat nie miewają :) Są takie z 3 płaskich pasków gumy. Za
słabe... I wcale nie takie tanie.
--
Jacek

Data: 2009-11-25 05:33:38
Autor: Saurus
[...]

Polecam takie gumy zakończone hakami z drutu, kilka złotych za 3
sztuki w markecie (na pewno w Realu takie kupowałem). Moim zdaniem są
bardzo solidne.

Data: 2009-11-25 12:41:54
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
[...]
http://www.crosso.pl/pages/pl/produkty/akcesoria/expandery.php

Na dole masz link do Sklepu, wysylka 5zl.
Uzywam dopiero rok, jak narazie zadnych problemow.

Data: 2009-11-27 09:23:24
Autor: Jacek Maciejewski
Gumy do troczenia bagażu potrzebne
Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:41:54 -0800 (PST), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

http://www.crosso.pl/pages/pl/produkty/akcesoria/expandery.php

Nie ma , wyszły i nie wiadomo kiedy będą :)
--
Jacek

Data: 2009-11-27 01:06:34
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

>http://www.crosso.pl/pages/pl/produkty/akcesoria/expandery.php

Nie ma , wyszły i nie wiadomo kiedy będą :)
Nie masz moze "Wielkiego Chinskiego Sklepu" w miescie, albo "Wszystko
za 4/5zl"?
Dziadek tam kupowal, bylo kilka sztuk w opakowaniu, za mniej niz 6zl.
Skoro szafy i inne meble utrzymaly na samochodzie, to bagaz na rowerze
tym bardziej powinny

Data: 2009-11-25 14:07:25
Autor: Tomasz Minkiewicz
Gumy do troczenia bagaĹźu potrzebne
On Wed, 25 Nov 2009 13:46:24 +0100
Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> wrote:

[...]

A pająki do bagażników samochodowych, dostępne na każdej stacji
benzynowej? Bierzesz coś takiego, wywalasz ten krzyżaczek pośrodku
i dostajesz dwie gumy z hakami, idealne do mocowania bagaĹźu rowerowego
(czy da się je rozciągnąć akurat o 100% to nie wiem, ale nigdy mi nie
brakło możliwości ich rozciągnięcia). Kosztuje to pięć czy siedem
złotych.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Gumy do troczenia bagażu potrzebne