Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli

Data: 2010-10-08 10:01:34
Autor: KJ Siła Słów
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
ajo,

jest parę gum do wzięcia potorowych 120 i 190.

metzelery racetek.

czypaczki za komplet.

Kto chce to palec pod budke czyli w tym watku.

Wazne tylko dzisiaj.

Referencje - zapytajcie AZ-a.

to jest ogloszenie z mojego punktu widzenia niekomercyjne wiec nie bedzie achow ochow co to Panie za cudo jest.
Kto wie ze takie chce niech sie odzywa.

KJ
PS. I please bez offow bo zajety jestem

Data: 2010-10-08 07:23:30
Autor: doktorski
On 8 Paź, 10:01, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Kto chce to palec pod budke czyli w tym watku.
Biere.
Co dalej?

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-10-08 10:24:11
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
W dniu 08.10.2010 10:01, KJ Siła Słów pisze:
[...]
[...]

A tak z ciekawości, czym się aktualnie zajmujesz?

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.chujwi.co

Data: 2010-10-08 11:56:54
Autor: Magic
W dniu 2010-10-08 10:24, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
[...]

Widać że nie czytasz - ostatnio tematem szczękowiec vs BJ.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-10-08 12:15:48
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
W dniu 08.10.2010 11:56, Magic pisze:
[...]

Nie tylko nie czytam, ale i dawno go na oczy nie widziałem. Stąd pomysł, żeby zapytać: "Co słychać? Jak leci? Czym się aktualnie zajmujesz?".

Data: 2010-10-08 13:59:50
Autor: KJ Siła Słów
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

A tak z ciekawości, czym się aktualnie zajmujesz?

Kocham ludzi.

Znaczy nie wszystkich.

Ani nawet nie wszystkie.

Na razie staram się ogarnąć segment C.

I tylko te w złotym metaliku z BlueVision.

A tak dokładnie to jeden zestaw i to już od 15 lat.

No chyba że nie o to pytasz, tylko o to drugie.

A to jest inna rozmowa.
Jest perfekcyjny Plan na podbój Wszechświata.
W celulozie !
Dowiaduj się za rok.
A potem za rok i za następny też ;-)

KJ na leniwej ścieżce słów

Data: 2010-10-08 14:08:58
Autor: woohoo
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
W dniu 2010-10-08 13:59, KJ Siła Słów pisze:
KJ na leniwej ścieżce słów

Lepiej odstaw te dopalacze.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-10-08 14:11:23
Autor: KJ Siła Słów
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
woohoo pisze:

Lepiej odstaw te dopalacze.

E, znacie jaki dobry spray na skutersy ?

Bo mnie obsiadly strasznie.

KJ

Data: 2010-10-08 14:18:14
Autor: woohoo
W dniu 2010-10-08 14:11, KJ Siła Słów pisze:
E, znacie jaki dobry spray na skutersy ?
Bo mnie obsiadly strasznie.

Na mnie niestety już nie zadziała.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-10-08 21:56:21
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
W dniu 08.10.2010 13:59, KJ Siła Słów pisze:
[...]

Ok, będziemy się kontaktować.

Data: 2010-10-08 11:12:29
Autor: Piotr Klimek
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
Dnia (Fri, 08 Oct 2010 10:01:34 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
wyklawiaturowal co nastepuje:

ajo,

jest parę gum do wzięcia potorowych 120 i 190.

metzelery racetek.

czypaczki za komplet.

Kto chce to palec pod budke czyli w tym watku.

A te gumy to ile jeszcze wypadow na tor wytrzymaja? Bo jak jeden to ja juz
wole komplet za 1kzl nowych - na takich daje rade ze trzy razy po torze
pojezdzic.

P.S. Masz gdzies fotki, ktore robily Twoje kolezanki na ostatniej sesji w
nowodworze?

Data: 2010-10-08 11:16:39
Autor: AZ
On 2010-10-08, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

A te gumy to ile jeszcze wypadow na tor wytrzymaja? Bo jak jeden to ja juz
wole komplet za 1kzl nowych - na takich daje rade ze trzy razy po torze
pojezdzic.

U mnie wytrzymala jeden wypad, gdybysmy jeszcze pojezdzili pod prad to na lewej
stronie bym zrobil podobnie ;-)
P.S. Masz gdzies fotki, ktore robily Twoje kolezanki na ostatniej sesji w
nowodworze?

Ja mam tyz fotki ale nie wiem jak sie KJ zapatruje na prawa autorskie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-08 11:22:39
Autor: Piotr Klimek
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
Dnia (Fri, 8 Oct 2010 11:16:39 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ

Mowil, ze sie podzieli :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-10-08 13:17:05
Autor: gildor
Piotr Klimek pisze:
[...]

e, ale 3 komplety po 300 na jeden wypad, to Ci taniej wyjdą, niż jeden komplet za 1000 na 3 wypady. pod warunkiem zmiany mieszczącej się w 100pln.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-10-08 11:22:18
Autor: Piotr Klimek
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
Dnia (Fri, 08 Oct 2010 13:17:05 +0200) ktos podajacy sie za gildor
[...]

Moze ja liczyc nie umiem, ale (3x300 + 3x100) = 1200. A nowe (1x1000 +
1x100) = 1100. A troche mniej zabawy z przekladaniem.

Data: 2010-10-08 11:25:34
Autor: AZ
On 2010-10-08, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

Moze ja liczyc nie umiem, ale (3x300 + 3x100) = 1200. A nowe (1x1000 +
1x100) = 1100. A troche mniej zabawy z przekladaniem.

Powiedz mnie gdzie kupie torowe gumy za 1000 to wezme ze 3 komplety...
Patrzylem na ceny tych gum i wychodzilo cos ~1600 PLN za komplet 120+190.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-08 11:40:22
Autor: kakmar
Dnia 08.10.2010 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał/a:
On 2010-10-08, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

[...]

Można pogrzebać tutaj mynetmoto.de za ~250E jest już wybór, no i te
nieustające promocje.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-10-08 12:30:07
Autor: Piotr Klimek
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
Dnia (Fri, 8 Oct 2010 11:25:34 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

Ja kupilem Michelin Pilot Power 2CT za ~1000zl (120+180). Nie wiem czy one dla
Ciebie sa torowe :)

Data: 2010-10-08 13:26:35
Autor: KJ Siła Słów
Piotr Klimek pisze:

P.S. Masz gdzies fotki, ktore robily Twoje kolezanki na ostatniej sesji w
nowodworze?

Moje urocze koleżanki chciałeś powiedzieć.
:-)

AZ - masz moje copyrajty zeby wystawic Piotrowi i jego koledze.
Da rade ?
Bo ja nieco zarobiony jestem.

KJ

Data: 2010-10-08 11:29:07
Autor: AZ
On 2010-10-08, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

AZ - masz moje copyrajty zeby wystawic Piotrowi i jego koledze.
Da rade ?
Bo ja nieco zarobiony jestem.

Da rade, wieczorkiem wrzuce gdzies wszystko na jakiegos eftepa bo
nie mam ich przy sobie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-08 12:35:13
Autor: Piotr Klimek
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
Dnia (Fri, 08 Oct 2010 13:26:35 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
[...]

A nie wiem czy urocze. Bylem skupiony na tym, zeby sie nie zabic :)

AZ - masz moje copyrajty zeby wystawic Piotrowi i jego koledze.
Da rade ?
Bo ja nieco zarobiony jestem.

Dzieki.

Data: 2010-10-08 13:27:19
Autor: marcinu

Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.iatv58.7hh.usenetpiko.homelinux.net...
A te gumy to ile jeszcze wypadow na tor wytrzymaja? Bo jak jeden to ja juz
wole komplet za 1kzl nowych - na takich daje rade ze trzy razy po torze
pojezdzic.

Siemka
Opony potorowe to raczej nadają się do lansu po mieście :) lub wyścigów na 1/4 mili :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5505 (20101005) __________

Data: 2010-10-08 11:30:23
Autor: AZ
On 2010-10-08, marcinu <fikcyjnyadres@wp.pl> wrote:

Opony potorowe to raczej nadajÂą siĂŞ do lansu po mieÂście :) lub wyÂścigĂłw na 1/4 mili :)

No popacz, ze Ty mi o tym wczesniej nie powiedziales? Jak tylko wroce do domu
to natychmiast wrzuce czekajacy komplecik w kosz...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-08 11:42:48
Autor: AZ
On 2010-10-08, marcinu <fikcyjnyadres@wp.pl> wrote:

Opony potorowe to raczej nadajÂą siĂŞ do lansu po mieÂście :) lub wyÂścigĂłw na 1/4 mili :)

PS. KJ wiedzialem ze z Ciebie lanser :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-08 13:45:49
Autor: KJ Siła Słów
marcinu pisze:

Opony potorowe to raczej nadają się do lansu po mieście :) lub wyścigów na 1/4 mili :)

Acha, a czemu do lansu ?

KJ

Data: 2010-10-08 11:50:22
Autor: AZ
On 2010-10-08, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Opony potorowe to raczej nadają się do lansu po mieście :) lub wyścigów na 1/4 mili :)

Acha, a czemu do lansu ?

Ponoc laski pod MC-kiem zaczely bardziej przywiazywac uwage do opon. To oczywiste  ze jak masz zjedzona opone po bokach z wiszacymi fredzlami i nowa na srodku to  znaczy ze jestes gosc a nie jakis tam mistrz prostej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-08 13:48:22
Autor: marcinu

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:i8n09e$son$2inews.gazeta.pl...
marcinu pisze:

Opony potorowe to raczej nadają się do lansu po mieście :) lub wyścigów na 1/4 mili :)

Acha, a czemu do lansu ?

No, że niby opony pozamykane :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-10-08 14:09:28
Autor: KJ Siła Słów
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
marcinu pisze:

No, że niby opony pozamykane :)

Ja tam sobie zamknąłem osobiscie jeszcze raz.

KJ

Data: 2010-10-08 13:43:01
Autor: KJ Siła Słów
Piotr Klimek pisze:

A te gumy to ile jeszcze wypadow na tor wytrzymaja?

Te co mial AZ zalozone podobno zrobily czesniej okolo 10 okrazen na torze, co przy czasach ponizej 1:40 daje kwadrans. Ok, pomnozmy przez 2 - wychodzi pol godziny. AZ pojechal 4 (albo 5) polgodzinnych sesji zanim zezarlo prawa strone. Oglednie liczac przed nowodworem byly zuzyte powiedzmy w 20%, no dobra w 30%, a po 4 sesjach w 100% w skali AZ, co sie przeklada powiedzmy na 120% normalnej skali :-)

Wg moich wyliczen to dalej sie oplaca: 2/3 opony za 1/3 ceny (wg mnie to nawet 1/4).

Tobie moze mniej, ale ZZR to duzo wiekszy kat na opony, szczegolnie kiedy AZ kreci czasy w okolicach 2:07.

KJ

Data: 2010-10-08 12:34:27
Autor: Piotr Klimek
Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli
Dnia (Fri, 08 Oct 2010 13:43:01 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
[...]

Hm, w takim razie sie wstrzymam. Jak SV w przyszlym sezonie zje ten komplet co mam teraz to bede sie zastanawiac. W kazdym razie dzieki za dokladne informacje.

Data: 2010-10-08 15:56:09
Autor: marider
W dniu 2010-10-08 10:01, KJ Siła Słów pisze:
KJ
PS. I please bez offow bo zajety jestem

http://jaramsie.pl/94o6k0_1viux88 - to jest dla twardzieli ;)

MSPANC
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki

Data: 2010-10-08 16:13:48
Autor: KJ Siła Słów
marider pisze:

http://jaramsie.pl/94o6k0_1viux88 - to jest dla twardzieli ;)

gosciu czegos nie doczytał.

Wcieranie cytryny jest stosowane, ale:

1. Na kaca
2. Pod pachami.

Nazywa się to "portorykanskie leczenie wiarą" i pochodzi z ksiazki:
"sto_iles tam sposobów na kaca".
Samej ksiązki nie znalazłem, czytałem tylko recenzję.

KJ  książka na każą okazję

Gumy tylko dla prawdziwych twardzieli