Data: 2010-08-15 21:46:48 | |
Autor: J.F. | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Sun, 15 Aug 2010 21:07:27 +0200, sop3k wrote:
To już chyba 3 konstrukcja silnika trochę tylko zmodyfikowanego w stosunku do Bo jak znam zycie - tak naprawde ani on taki oszczedny, ani taki dobry jak sie konstruktorowi wydaje. J. P.S. detonacje potrafia zrobic dziure w tloku czy glowicy. |
|
Data: 2010-08-16 00:14:37 | |
Autor: Johnny Hooker | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Bo jak znam zycie - tak naprawde ani on taki oszczedny, ani taki dobry Oczywiście: nic na ten temat nie wiesz - ale do tępego krytykowania zawsze jesteś gotów... żałosny, mały ludziku. P.S. detonacje potrafia zrobic dziure w tloku czy glowicy. Widzisz, syneczku: gdybyś poświęcił chociaż kilka minut na lekturę podanych Ci poprzez link w pierwszym poście informacji - to już byś wiedział, że w tej konstrukcji o żadnych dziurach - ani w tłoku, ani w głowicy - nie może być mowy. Ale Ty nie chcesz wiedzieć - i to jest Twój problem. WYŁĄCZNIE Twój - mnie to wali... -- |
|
Data: 2010-08-16 08:33:46 | |
Autor: J.F. | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Mon, 16 Aug 2010 00:14:37 +0000 (UTC), Johnny Hooker wrote:
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a): Doswiadczenie naiwny czlowieku., doswiadczenie. Nawiedzonych wynalazcow jest bez liku, przekonanych o doskonalosci wlasnego pomyslu i spisku reszty swiata. Jesli to jest naprawde dobre, to sie przebije. Alez chce, tylko autor nie chce opisac. Nie ma prostego linku "opis konstrukcji". A to co jest to mi bardzo podejrzanie wyglada.P.S. detonacje potrafia zrobic dziure w tloku czy glowicy.Widzisz, syneczku: gdybyś poświęcił chociaż kilka minut na lekturę podanych Ci poprzez link w pierwszym poście informacji - to już byś wiedział, że w tej konstrukcji o żadnych dziurach - ani w tłoku, ani w głowicy - nie może być mowy. Ale Ty nie chcesz wiedzieć - i to jest Twój problem. WYŁĄCZNIE Twój - mnie to wali... J. |
|
Data: 2010-08-16 10:23:05 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Witam serdecznie.
mnie to wali...Ale świadectwo dajesz, że jednak nie "wali". Czas pokaże, czy to dobre rozwiązanie. Jak nie rynek to pseudoekolodzy zmuszą przemysł do weryfikacji takich rozwiązań. Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/l -- |
|
Data: 2010-08-16 10:23:05 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Witam serdecznie.
mnie to wali...Ale świadectwo dajesz, że jednak nie "wali". Czas pokaże, czy to dobre rozwiązanie. Jak nie rynek to pseudoekolodzy zmuszą przemysł do weryfikacji takich rozwiązań. Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/l -- |
|
Data: 2010-08-16 10:51:14 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
W dniu 2010-08-16 02:14, Johnny Hooker pisze:
J.F.<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a): Właśnie lektura tych podesłanych linków nastraja bardzo sceptycznie. Już choćby po tym jak autor absurdalnie (i często fałszywie) wyolbrzymia problemy silnika klasycznego :) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-08-17 00:04:01 | |
Autor: Johnny Hooker | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał(a):
Właśnie lektura tych podesłanych linków nastraja bardzo sceptycznie. W sumie racja: wiadomo przecież powszechnie, iż nie jest prawdą, że sprawność "tradycyjnego" silnika spalinowego to raptem coś ok. 20%. No, w każdym razie to gruuuba przesada, tudzież "fałszywe wyolbrzymienie"... :) -- |
|
Data: 2010-08-17 06:01:11 | |
Autor: Massai | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Johnny Hooker wrote:
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał(a): > Właśnie lektura tych podesłanych linków nastraja bardzo sceptycznie. Ano. Raczej 30-40%. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-08-17 09:42:09 | |
Autor: Johnny Hooker | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Massai <tsender@wp.pl> napisał(a):
> W sumie racja: wiadomo przecież powszechnie, iż nie jest prawdą, że Śmieszni jesteście z tym swoim upartym przytaczaniem cyferek wyczytanych w jakiejś Wikipedii, czy gdzieś - bez cienia zastanowienia, że dotyczy to jedynie idealnych warunków laboratoryjnych, gdy silnik najpierw ustali się w jego właściwej temperaturze pracy, gdy ma on stałe, równomierne obciążenie, oraz gdy pomiar taki jest przeprowadzany akurat przy jego obrotach maksymalnej sprawności. -- |
|
Data: 2010-08-17 12:06:56 | |
Autor: J.F. | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Tue, 17 Aug 2010 09:42:09 +0000 (UTC), Johnny Hooker wrote:
Śmieszni jesteście z tym swoim upartym przytaczaniem cyferek wyczytanych w jakiejś Wikipedii, czy gdzieś - bez cienia zastanowienia, że dotyczy to jedynie idealnych warunków laboratoryjnych, gdy silnik najpierw ustali się w jego właściwej temperaturze pracy, gdy ma on stałe, równomierne obciążenie, oraz gdy pomiar taki jest przeprowadzany akurat przy jego obrotach maksymalnej sprawności. A wynalazca to nie jest smieszny, gdy opisuje testy prototypu, ale wynikow nie podaje ? Jedynie np "Dodatkowo dzięki przeróbce silnika można było uzyskać z jego alternatora 11-krotnie więcej energii elektrycznej, niż w przypadku silnika nie poddanego przeróbce." Jak on nie chce byc smieszny, to niech sobie ten silnik zamontuje w aucie i pojezdzi w rajdach o kropelce, po czym pojedzie do Niemiec i zainteresuje jakis koncern. Moze sie tez przejechac na wyscigi - sportowcow pewnie zainteresuje silniczek ktory ma 40% mocy wiecej i pali cztery razy mniej. J. |
|
Data: 2010-08-17 12:51:51 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
W dniu 2010-08-17 12:06, J.F. pisze:
On Tue, 17 Aug 2010 09:42:09 +0000 (UTC), Johnny Hooker wrote: A tego lolkontentu nie zauważyłem :) Jak on nie chce byc smieszny, to niech sobie ten silnik zamontuje w Dobrze powiedziane. Przecież ma prototyp i to niejeden... Moze sie tez przejechac na wyscigi - sportowcow pewnie zainteresuje 4 razy, to niedoskonały prototyp. Sama zasada działania otóż "Jasno wskazuje możliwość zaoszczędzenia 99% paliwa" -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-08-17 14:40:06 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
J.F. pisze:
Jedynie np "Dodatkowo dzięki przeróbce silnika można było uzyskać z 11x więcej energii z alternatora po przeróbce samego silnika? Czyli co - 11x wyższe obroty? ;-> Jak on nie chce byc smieszny, to niech sobie ten silnik zamontuje w Są jeszcze? |
|
Data: 2010-08-17 12:42:53 | |
Autor: Massai | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Andrzej Lawa wrote:
J.F. pisze: Shell co roku organizuje afair. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-08-17 15:01:05 | |
Autor: kml | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4e04d$an$1news.onet.pl... Andrzej Lawa wrote: Szkoda, że nie BP - to by było wyjątkowo "fajne" tego roku :) -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2010-08-17 15:16:28 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Massai pisze:
Jak on nie chce byc smieszny, to niech sobie ten silnik zamontuje wSą jeszcze? A, te czysto technologiczne... W sumie w temacie wątku ;) A rajdy o kropelce promujących właściwą kulturę jazdy normalnymi (ewentualnie lekko usprawnianymi) pojazdami? Jak dawniej na maluszkach z kroplówką za oknem robili... |
|
Data: 2010-08-17 13:38:22 | |
Autor: Massai | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Andrzej Lawa wrote:
Massai pisze: Takie zdaje się na mazurach gdzieś się odbywają, ale rzeczywiście nie wiem czy nadal. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-08-18 07:51:22 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Massai pisze:
Takie zdaje się na mazurach gdzieś się odbywają, ale rzeczywiście nie Cóż, póki co robię sobie własny, przy dojazdach do roboty ;) Od zakupu (w marcu) zszedłem z 6,35 do 4,9l/100km :D (diesel, 1,5l) |
|
Data: 2010-08-18 08:51:57 | |
Autor: Massai | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Andrzej Lawa wrote:
Massai pisze: Ja już dawno przestałem ;-) Osiągałem jakieś abstrakcyjne wręcz spadki (przy mojej normalnej jeździe pali średnio około 10-11, a przy ekstremalnym ekodrivingu po samym mieście potrafiłem zejść do 9, na trasie nawet do 6,5), tylko zwyczajnie nie chce mi się pilnować. Cyferki może nie jakieś oszałamiające, ale to benzyna 2,7 V6 ;-) -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-08-18 11:26:32 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Massai pisze:
Cóż, póki co robię sobie własny, przy dojazdach do roboty ;) Hmm... Ponieważ różnice w czasie dojazdu przy jeździe agresywnej i ekonomicznej mam w okolicach 10%, co sprowadza się do kilku minut, nie muszę się specjalnie pilnować. I zawsze jakiś pośpieszny matoł mnie rano rozbawi - pędzi, wyprzedza, przeciska się, popędza, a i tak zyskuje max. minutę lub dwie Cyferki może nie jakieś oszałamiające, ale to benzyna 2,7 V6 ;-) No, jak się jeździ dostawczakiem... ;-> |
|
Data: 2010-08-18 10:15:48 | |
Autor: Axel | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message
news:4c6b74d3news.home.net.pl... Cóż, póki co robię sobie własny, przy dojazdach do roboty ;) Ja tez: po przejechaniu 5 tys. km po przyzwoitych drogach w lipcu, srednie spalanie wedlug komputera spadlo mi z 11,9 na 11,4 l/100km ;-P (benzyna, 2.2) Byloby pewnie jeszcze lepiej (a na pewno szybciej ;-), ale mialem box na dachu... -- Axel |
|
Data: 2010-08-17 16:36:55 | |
Autor: J.F. | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Tue, 17 Aug 2010 14:40:06 +0200, Andrzej Lawa wrote:
J.F. pisze: No wlasnie zachodze w glowe co poeta mial na mysli. Ale to pewnie wychodzi moje polactwo, zawisc i co tam jeszcze :-) Moze wystarczylo podniesc obroty biegu jalowego z 850 na powiedzmy 1100. J. |
|
Data: 2010-08-18 22:46:31 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Tue, 17 Aug 2010 09:42:09 +0000 (UTC), Johnny Hooker
<johnny_hooker@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote: Śmieszni jesteście z tym swoim upartym przytaczaniem cyferek wyczytanych w jakiejś Wikipedii, czy gdzieś - bez cienia zastanowienia, że dotyczy to jedynie idealnych warunków laboratoryjnych, gdy silnik najpierw ustali się w jego właściwej temperaturze pracy, gdy ma on stałe, równomierne obciążenie, oraz gdy pomiar taki jest przeprowadzany akurat przy jego obrotach maksymalnej sprawności. Oh, wait. To jak w ciężarówce na długiej trasie? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-17 11:54:15 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
W dniu 2010-08-17 08:01, Massai pisze:
Johnny Hooker wrote: 20% i już. A na wale tylko 5-10%. A mierzona na kołach 2-4% :) Zwłaszcza tajemnicze zniknięcie 2/3 mocy między wałem a kołami stawia przed nami dramatyczne pytanie: jakąż to wiedzę na temat mechaniki ukrywają przed nami naukowcy, będący zapewne od lat w spisku? Dlaczego pisze się, że przełożenie napędu ma sprawność rzędu 90%, podczas gdy prawda jest inna, i jakże bolesna? -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-08-17 12:14:41 | |
Autor: J.F. | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Tue, 17 Aug 2010 11:54:15 +0200, Jakub Witkowski wrote:
Zwłaszcza tajemnicze zniknięcie 2/3 mocy między wałem a kołami stawia przed nami Bo jak sie skrzynie robi z niemiecka precyzja, to moze jechac nawet 250 km/h. A jak z amerykanska, to potrzebuje dodatkowej chlodnicy, na wypadek gdyby przekroczono 55mph :-P J. |
|
Data: 2010-08-17 12:39:50 | |
Autor: Massai | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Jakub Witkowski wrote:
W dniu 2010-08-17 08:01, Massai pisze: To proste - większość pary idzie na skręcanie się półosi! ;-) JAk się zdejmie taka używaną półoś, to ona jest skręcona jak muszla ślimaka... -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-08-17 14:41:56 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Jakub Witkowski pisze:
20% i już. A na wale tylko 5-10%. A mierzona na kołach 2-4% :) O, zaraz tajemnicze - mierzył dla przednionapędowych dresowozów ruszających spod świateł ;) A wiadomo, że ci debile ruszają z piskiem opon (czyli powoli i mało efektywnie). |
|
Data: 2010-08-18 22:47:06 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Tue, 17 Aug 2010 14:41:56 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote: A wiadomo, że ci debile ruszają z piskiem opon (czyli powoli i mało Opowiedz nam, jak ruszać szybko i efektywnie, nie strzelając ze sprzęgła. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-19 07:58:22 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Robert Rędziak pisze:
A wiadomo, że ci debile ruszają z piskiem opon (czyli powoli i mało Płynnie i bez poślizgów. Jak nie umiesz - kup sobie samochód ze skuterową przekładnią i sprzęgłem. |
|
Data: 2010-08-19 15:42:21 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Thu, 19 Aug 2010 07:58:22 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote: Opowiedz nam, jak ruszać szybko i efektywnie, nie strzelając ze I dasz głowę, że na suchym i przyczepnym będzie szybciej od strzału ze sprzęgła przy właściwej dla danego auta prędkości obrotowej wału korbowego? (i w tej chwili wisi mi to zwiędłym kalafiorem, czy w ruchu miejskim zachodzi potrzeba katapultowania się spod świateł, czy też nie). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-19 21:24:17 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Robert Rędziak pisze:
On Thu, 19 Aug 2010 07:58:22 +0200, Andrzej Lawa A pomyśl: co się dzieje, jak "palisz gumę"? |
|
Data: 2010-08-19 20:27:09 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Thu, 19 Aug 2010 21:24:17 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote: A pomyśl: co się dzieje, jak "palisz gumę"? Tylko że dziwnym trafem strzał daje lepsze czasy (a w niektórych autach jest wręcz koniecznością -- albo strzał, albo dym ze sprzęgła). Tylko strzelić też trzeba wiedzieć, jak. Weź choćby cartest i przesymuluj sobie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-19 23:09:54 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Robert Rędziak pisze:
A pomyśl: co się dzieje, jak "palisz gumę"? Lol. autach jest wręcz koniecznością -- albo strzał, albo dym ze Dym ze sprzęgła oznacza, że sprzęgło jest do dupy - albo zużyte, albo konstruktor zawalił na etapie liczenia parametrów. Ewentualnie mogłeś przeładować pojazd. cartest i przesymuluj sobie. Cartest? A w Simsach masz wielką posiadłość, 10 Ferrari i kila panienek? ;-> |
|
Data: 2010-08-19 22:09:27 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Thu, 19 Aug 2010 23:09:54 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote: Dym ze sprzęgła oznacza, że sprzęgło jest do dupy - albo zużyte, albo Ewentualnie jest to AWD, gdzie na uślizg kół napędzających trudno liczyć (chyba że w grę wchodzą naprawdę duże momenty). cartest i przesymuluj sobie. Uważasz, że tego rodzaju symulacja to jest jakaś rocket-science? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-20 07:44:13 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Robert Rędziak pisze:
Dym ze sprzęgła oznacza, że sprzęgło jest do dupy - albo zużyte, albo Tak czy inaczej podczas "palenia gumy" ruszasz mniej efektywnie, niż ruszając na granicy zerwania przyczepności. cartest i przesymuluj sobie.Cartest? A w Simsach masz wielką posiadłość, 10 Ferrari i kila panienek? ;-> Raczej mało użyteczny bajer. |
|
Data: 2010-08-20 06:40:22 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Fri, 20 Aug 2010 07:44:13 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote: Tak czy inaczej podczas "palenia gumy" ruszasz mniej efektywnie, niż Co nie jest takie oczywiste. Nawet F1, które mają opony z gumy do żucia, zostawiają śliczne, czarne ślady na polach startowych. Uważasz, że tego rodzaju symulacja to jest jakaś rocket-science? Ale jak policzysz to samo ręcznie, to już będzie użyteczny? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-20 09:17:19 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
W dniu 20.08.2010 08:40, Robert Rędziak pisze:
Tak czy inaczej podczas "palenia gumy" ruszasz mniej efektywnie, niż Bo oni właśnie mają mięciutkie gumy a poza tym muszą je rozgrzać, by na zakrętach sobie poradzić. W F1 zakręty są ważniejsze od ruszania spod świateł. Uważasz, że tego rodzaju symulacja to jest jakaś rocket-science? W tak samo uproszczonym modelu rzeczywistości? Też nie. |
|
Data: 2010-08-20 07:25:41 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Fri, 20 Aug 2010 09:17:19 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote: Bo oni właśnie mają mięciutkie gumy a poza tym muszą je rozgrzać, by na Na samym starcie ich nie dogrzeją. Nawet z kocami. W F1 zakręty są ważniejsze od ruszania spod ORLY? Tylko że na starcie można dużo stracić i potem już tego nie odzyskać. W tak samo uproszczonym modelu rzeczywistości? Też nie. 1. Do wstępnych obliczeń dokładność jest wystarczająca. 2. Do amatorskich obliczeń dokładność jest wystarczająca. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-20 09:51:18 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
W dniu 20.08.2010 09:25, Robert Rędziak pisze:
W F1 zakręty są ważniejsze od ruszania spod Kwestia wypracowania odpowiedniego kompromisu. W tak samo uproszczonym modelu rzeczywistości? Też nie. Program uwzględnia skład chemiczny nawierzchni i zmianę przyczepności przy "paleniu gumy"? |
|
Data: 2010-08-20 09:39:20 | |
Autor: J.F. | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Fri, 20 Aug 2010 07:44:13 +0200, Andrzej Lawa wrote:
Tak czy inaczej podczas "palenia gumy" ruszasz mniej efektywnie, niż No, amerykanskie dragstery zdaja sie miec inne zdanie. A umiejetnosci szybkiego ruszania nie mozna im odmowic. J. |
|
Data: 2010-08-20 10:27:29 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
W dniu 20.08.2010 09:39, J.F. pisze:
On Fri, 20 Aug 2010 07:44:13 +0200, Andrzej Lawa wrote: 1. inne opony (twoje też puchną kilkakrotnie przy starcie? ;) ) 2. nie widziałem jeszcze dragstera, który jest w stanie ruszyć bez zrywania przyczepności, więc nie ma porównania - równie dobrze mógłbyś porównać nie zrywającego przyczepności kaszlaka z palącą gumy jakimś lekkim przednionapędowym usportowionym samochodzikiem |
|
Data: 2010-08-20 11:44:46 | |
Autor: JAM | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Aug 20, 4:27 am, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote: W dniu 20.08.2010 09:39, J.F. pisze: Poza puchniciem dragstery wykorzystuja zjawisko polagajace na fakcie takim, ze palaca sie guma "przykleja" sie do asfaltu. Stosuja oczywiscie odpowiednia gume na opony. Dzieki temu dragster uzyskuje spokojnie kilka "g" przyspieszenia. Tak wiec zjawisko "palenia" gumy jest w dragsterach wykorzystywane celowo i pomaga przy przyspieszniu. JAM http://marchel.home.comcast.net/~marchel/ |
|
Data: 2010-08-22 01:07:50 | |
Autor: J.F. | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Fri, 20 Aug 2010 11:44:46 -0700 (PDT), JAM wrote:
Poza puchniciem dragstery wykorzystuja zjawisko polagajace na fakcie Ale to jak - przed startem gaz do dechy, rozgrzac opony, zatrzymac kola, pozwolic sie przykleic - i cieszyc przy wlasciwym starcie, czy po prostu gaz do dechy na starcie, a rozgrzana guma zrobi reszte ? J. |
|
Data: 2010-08-22 00:01:57 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Sun, 22 Aug 2010 01:07:50 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Ale to jak - przed startem gaz do dechy, rozgrzac opony, zatrzymac Burn-out wziął się właśnie z potrzeby rozgrzania gum. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-22 10:29:18 | |
Autor: JAM | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Aug 21, 7:07 pm, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
On Fri, 20 Aug 2010 11:44:46 -0700 (PDT), JAM wrote: Przy kazdym wyscigu dragsterow, tuz przed startem zawodnik cofa pojazd kilkanascie metrow do tylu i na kilka sekund po prostu pali tylne opony stojac w miejscu na hamulcu przednich kol po czym podjezdza do linii startu na tak rozgrzanych gumach i po kilku sekundach nastepuje wyscig. Nie chodzi o jednorazowe przyklejenie sie na samym starcie ale przez kilkanascie metrow po starcie tez. To widac nawet w telewizji gdzie tor dragsterowy jest wrecz czarny od resztek gumy do kilkudziesieciu metrow za linia startu. Z tym ze te opony sa specjalnie do tego skonstruowane. Opony normalnych samochodow raczej sie nie beda dobrze przyklejac :-) JAM http://marchel.home.comcast.net/~marchel/ |
|
Data: 2010-08-22 20:02:42 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On Sun, 22 Aug 2010 10:29:18 -0700 (PDT), JAM <ja_1410@yahoo.com>
wrote: To widac nawet w telewizji I niejakiego VHT, znanego obecnie jako P1J TrackBite. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-08-22 20:59:59 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
JAM pisze:
przez kilkanascie metrow po starcie tez. To widac nawet w telewizji Ano właśnie. |
|
Data: 2010-08-17 18:39:53 | |
Autor: Johnny Hooker | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał(a):
>>> Właśnie lektura tych podesłanych linków nastraja bardzo sceptycznie.nam inau kowcy,ma sp rawność Faktycznie, że przed Tobą, biedaku, coś ukrywają - widocznie im podpadłeś - ale są i tacy, co jednak nie ukrywają, w każdym razie przede mną: http:// tinyurl.com/aovmut Konkretnie to już Ci palcem pokażę - str. 17: #v+ the breakdown is like this (all percentages being from the original 100%, not percentages of what is left) for a US composite driving cycle 100% in fuel 30% irreversibility of combustion, puts 70% into combustion gases 32% engine inefficiencies, (into cooling system and exhaust gases) and 18% friction (including pumping losses, driving camshafts etc) leaves mechanical energy 20% 2% to drive accessories (oil and water pumps, air con, etc) and 3% lost in torque convertor transmission etc leaves 15% to the wheels 5% used for heating the brakes 5% for air resistance 5% for rolling resistance The author comments in the text, that this is for a particular vehicle and the driving conditions mentioned. Most drivers would drive faster today and have more air resistance relative to rolling resistance. #v- -- |
|
Data: 2010-08-18 11:10:41 | |
Autor: jacek2v | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
On 17 Sie, 20:39, " Johnny Hooker" <johnny_hoo...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote: Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> napisał(a): Kocham procenty, można się nimi raczyć i zawsze dostarczają rozrywki czy to statystyczne czy alkoholowe :) Pzdr. |
|
Data: 2010-08-16 15:29:20 | |
Autor: Patryk | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Bo jak znam zycie - tak naprawde ani on taki oszczedny, ani taki dobry Zazwyczaj diabeĹ tkwi w szczegĂłĹach. Wtrysk wody do cylidra jest od dawna stosowany w silnikach wyĹcigowych. Nie wiem, jakie ma wady, moĹźe pogarsza smarowanie? ĹťyczÄ wynalazcy jak najlepiej, ale bojÄ siÄ, Ĺźe w pewnym momencie napotkajÄ na jakiĹ istotny problem, ktĂłry poĹoĹźy caĹe przedsiÄwziÄcie. A co do rozwoju motoryzacji i rozwoju w szczegĂłlnoĹci, to pewna maĹa firma z 10 lat temu podjÄĹa prace rozwojowe pewnej technologii. Nazwijmy jÄ maszynowÄ produkcjÄ marchewek i pchaĹa na to kupÄ kasy. WidzÄ c, Ĺźe maszynowe marchewki sÄ czymĹ super mĂłwiÄ do kolegĂłw (jeden jest tam prezesem wiÄc nie mogÄ powiedzieÄ o co chodzi), Ĺźe super, juĹź niedĹugo bÄdÄ maszynowe marchewki w kaĹźdym sklepie. On na to: Nie sÄ dzÄ. U nasz ta technologia ledwo co raczkuje. Poczekamy, aĹź siÄ rozwinie, poczekamy aĹź bÄdzie boom, aĹź gracze zacznÄ wchodziÄ na rynek, wtedy wejdziemy my i pokaĹźemy: "proszÄ: o to nasze rozwiÄ zanie. Mamy wszystko w naszej ofercie, najkorzystniejsze opcje i wszystko taniej niĹź jakakolwiek konkurencja". Maszyniwe marchweki sÄ od jakiegoĹ czasu u nas i staĹo siÄ tak, jak przewidziaĹ. Podobnie np. Cejrowski pytany kiedy pojawi siÄ jego kolejna ksiÄ Ĺźka odpowiedziaĹ: "MĂłj wydawca mĂłwi mi, Ĺźe pĂłki sprzedaĹź obecnych ksiÄ Ĺźek utrzymuje siÄ na tym poziomie, nie ma sensu wydawaÄ nastÄpnej." -- Patryk |
|
Data: 2010-08-17 00:06:32 | |
Autor: Johnny Hooker | |
Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje? | |
...i to jest JEDYNA ROZSĄDNA wypowiedź na temat, jaką ja - jak dotąd - znalazłem w tym wątku.
-- |
|