Guns N'Roses nigdy nie zagra dla wypolerowanych Żydów

Data: 2012-04-12 12:33:12
Autor: boukun
Guns N'Roses nigdy nie zagra dla wypolerowanych Żydów
Wszystko przez błąd w tłumaczeniu!
O tym, że nawet najbardziej niedorzeczna informacja powtórzona odpowiednio wiele
razy, staje się "prawdą", przekonało się już sporo osób publicznych. Wśród nich
można wymienić między innymi Axla Rose, lidera grupy Guns N'Roses. Jedna z
największych bzdur, jakie zostały powiedziane na temat słynnego zespołu związana
jest... z Polską! Chociaż od powstania tej plotki minął szmat czasu, wielu
Polaków wciąż w nią wierzy!

Choć trudno powiedzieć kiedy dokładnie powstała bzdurna plotka,
najprawdopodobniej miało to miejsce w pierwszej połowie lat 90., gdy zespół był
u szczytu popularności. Nie jest również do końca pewne, czy pojawiła się w
gazecie czy w programie informacyjnym. Wiadomo jedynie, że pewnego dnia fani
"Gunsów" w kraju nad Wisłą dowiedzieli się o obraźliwej wypowiedzi Axla Rose.
Wokalista miał wtedy zadeklarować, że "nigdy nie zagra dla Polaków i Żydów".
Wśród wielbicieli grupy wybuchło oburzenie. Duma narodowa nakazała wielu osobom
odciąć się od swoich dotychczasowych idoli. Przez kolejne lata każda informacja
na ich temat dostawała u nas słodko-gorzkie reakcje. Problem w tym, że Rose
nigdy nic takiego nie powiedział, a zaistniała sytuacja była wynikiem...
błędnego tłumaczenia!

W jednym z wywiadów Axl Rose powiedział, że nigdy w życiu nie zagrałby do
kotleta na prywatnej, korporacyjnej imprezie, pełnej różnego rodzaju
karierowiczów i przedstawicieli "wyższych sfer". Do określenia wymienionej grupy
osób użył funkcjonującego w amerykańskim slangu zwrotu "polished Jews" (w
dosłownym tłumaczeniu "wypolerowani Żydzi"). Wypowiedź została jednak błędnie
przetłumaczona i w tej wersji ruszyła w Polskę.

O tym, że Rose nie ma nic do Polaków i Żydów, oba narody miały już okazję się
przekonać. Jeszcze w 1993 roku Guns N'Roses zagrali rewelacyjny koncert w
Izraelu, gdzie nawet odśpiewali słynną hebrajską pieśń "Hava Nagila". Do Polski
po raz pierwszy przyjechali w 2006 roku. Podczas warszawskiego występu Axl
chwalił publiczność i nawet zarzucił na plecy polską flagę.

http://muzyka.wp.pl/gid,655536,title,Najwieksza-bzdura-na-temat-Guns-NRoses,galeria.html

Każdy, kto chce jeszcze jako tako żyć, gra pod Żydów...

boukun

Data: 2012-04-12 17:46:51
Autor: Konrad
Guns N'Roses nigdy nie zagra dla wypolerowanych Żydów

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jm6b2j$bn1$1node2.news.atman.pl...

Wypolerowanych Żydów? Chyba w slangu Sasquatcha :D
Proszę o podanie JEDNEJ strony w całych zasobach internetu na której ta zbitka jest użyta w takim znaczeniu - bo na razie ta bzdura to chyba rekord w kategorii samopocieszania się Polaków. No i oczywiście "polish jokes" to "polished jokes" i z Polakami nic wspólnego nie mają :DDD

Konrad

Data: 2012-04-12 17:50:28
Autor: u2
W dniu 2012-04-12 17:46, Konrad pisze:
bo na razie ta bzdura to chyba rekord w kategorii samopocieszania się
Polaków

bekonik to zaden Polak, to zydek :)

Data: 2012-04-12 21:01:30
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f86f9c6$0$1303$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-12 17:46, Konrad pisze:
bo na razie ta bzdura to chyba rekord w kategorii samopocieszania się
Polaków

bekonik to zaden Polak, to zydek :)

"Kiedyś Axel powiedział że dla Polaków grać nie będzie bo cały naród polski to Żydzi ...

Coś w tym jest...

boukun

Data: 2012-04-12 21:08:15
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-12 21:01, boukun pisze:

"Kiedyś Axel powiedział że dla Polaków grać nie będzie[...]

boukun

Ale ja i tak go słuchałem.. Szkoda tej kapeli.. Zapowiadali się pierwszą płytą że przy nich zbledną nawet Purple czy Zeppelini..

Data: 2012-04-12 21:29:21
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm7974$dcm$1node2.news.atman.pl...
[...]

To się zgadza, jak mieszkałem w Niemczech, pracował ze mną jeden Amerykanin, Bill, to on pierwszy mi powiedział, że to najlepszy zespół...

boukun

Data: 2012-04-13 21:21:00
Autor: pluton
Guns N'Roses nigdy nie zagra dla wypolerowanych Żydów
> Ale ja i tak go słuchałem.. Szkoda tej kapeli.. Zapowiadali się pierwszą
płytą
> że przy nich zbledną nawet Purple czy Zeppelini..

A edekgerek zapowiedzial, ze w nowej pieciolatce cukier bedzie bez kartek.

To się zgadza, jak mieszkałem w Niemczech, pracował ze mną jeden
Amerykanin,
Bill, to on pierwszy mi powiedział, że to najlepszy zespół...

A moj dozorca, jak mieszkal w piedziszewie, to z nim pracowal pewien
eskimos, i on pierwszy powiedzial, ze to ujowizna.

Nullification

Data: 2012-04-14 10:57:50
Autor: Jadryś
W dniu 2012-04-12 21:29, boukun pisze:

[...]

Niby jankes, a jednak z dobrym gustem. Nie jakieś zawodzenia czy pokrzykiwania murzyńskie a stary dobry Rock!..

Data: 2012-04-12 20:58:44
Autor: boukun

Użytkownik "Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jm6te2$qo4$1news.icm.edu.pl...

[...]

Acha,
Guns N'Roses nie obraził Żydów, co widać chociaz po tym, że zaraz po tych kontrowersyjnych słowach pojechali do Izraela i śpiewali po żydowsku... Obrazili za to jokes polaczków..., tych co głosują na POPiS...

boukun

Guns N'Roses nigdy nie zagra dla wypolerowanych Żydów